پاسخ به روافض درباره ابوبکر رضی الله عنه

 

نویسنده: مجاهد دین

به علت بعضی مشغله ها، متأسفانه در پاسخ به پارس کردن این سگان مجوسی پارسی، کمی دچار تأخیر شده ام که از خداوند می خواهم که در وقت من برکت بیاندازد و نیز کسانی دیگر هم مسئولیت پاسخگویی را بر عهده بگیرند و این راه تنها با یک نفر قابل طی شدن نیست و به همکاری نیاز است.

روافض خبیث، متاسفانه همچون سگان به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم پارس می کنند، و به اسناد و روایاتی باطل و ضعیف و دروغ استناد می کنند و هر بار نیز با مشخص شدن اینکه روایت ضعیف بوده، مشت محکمی بر دهان یاوه گویشان زده ایم، و یا به روایاتی صحیح استناد کرده و آن را از معنا و مفهوم اصلی آن تغییر داده و یا آن را اشتباه ترجمه کرده و یا آن را قیچی کرده اند.

برای مثال یکی از کانال های خبیث که یدی طویل در پارس کردن به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم دارد، چنین نوشته است:

ابوسفیان،وقتی شنید مردم با ابوبکر بیعت کرده اند،نزد امیرمومنان علیه السلام آمد و گفت: با ابوبکری بیعت شده که از جهت قوم و قبیله،از همه کمتر و از همه قریش, ذلیل تر و پست تر هست؟ منابع زیادی از اهل سنت این مطلب را نقل کرده اند که به عنوان نمونه،نقل حاکم نیشابوری با تصحیح ذهبی را خدمت تان ارایه میدیم:

۴۴۶۲ – أخبرنی عبد الله بن الحسین القاضی بمرو ثنا الحارث بن أبی أسامه ثنا محمد بن سابق ثنا مالک بن مغول عن أبی الشعثاء الکندی عن مره الطیب قال : جاء أبو سفیان بن حرب إلى علی بن أبی طالب رضی الله عنه فقال : ما بال هذا الأمر فی أقل قریش قله و أذلها یعنی أبا بکر و الله لئن شئت لأملأنها علیه خیلا و رجالا فقال : علی : لطال ما عادیت الإسلام و أهله یا أبا سفیان فلم یضره شیئا إنا وجدنا أبا بکر أهلا

تعلیق الذهبی قی التلخیص : سنده صحیح

مستدرک حاکم شماره ۴۴۶۲ طبق مکتبه شامله

این مطالب را آوردیم که شما مخاطب عزیز , با خاندان عایشه بهتر آشنا شوید

پستی و حقارت این خاندان یک امر بدیهی بود و همه این مطلب را می دانستند

لذا خواستیم شما بدانید که عایشه از یک چنین خانواده ای بوجود آمده که نه عزتی در بین قریش داشتند و نه جایگاهی.👉

پـــــــــــــاســــــــــــــــخ:

این روافض خبیث، آنقدر ضعیف و درمانده هستند که برای اثبات کفر و زندقه خود به هر وسیله ای چنگ می زنند تا به همگان نشان بدهند چقدر بی سواد و مغرض هستند و چقدر دشمن اسلام و اصحاب نبی هستند.

همانطور که می بینید روافض نادان، به روایتی استناد کرده اند که کاملا بر ضد روافض است و کلا مذهب روافض با همین روایت به سطل اشغال انداخته می شود و ما در اینجا از خودمان جواب این رافضی حشیشی را نمی دهیم، بلکه خود روایت از زبان خود سیدنا علی بن ابی طالب، جواب این روافض کودن را می دهد.

ادامه روایت که رافضی آن را ترجمه نکرد چنین است:

 

«فقال : علی : لطال ما عادیت الإسلام و أهله یا أبا سفیان فلم یضره شیئا إنا وجدنا أبا بکر أهلا ».

ترجمه: علی گفت:  مادامی که اسلام و اهل آن (به سوی اسلام) رجوع کرده اند، ای ابو سفیان چیزی به آن ضرری نمی رساند، همانا که ما ابوبکر را برای (این خلافت) اهل و شایسته آن دیدیم.

همانطور که می بینید، روافض  نادان به این روایت استناد کرده اند تا شأن و منزلت ابوبکر صدیق رضی الله عنه را زیر سوال ببرند، اما ما از خودمان به این روافض جواب ندادیم، بلکه ادامه روایت و از زبان سیدنا علی بن ابی طالب، جواب این روافض را دادیم.

حال اگر رافضی بگوید این روایت را ما قبول نداریم، در جواب مشت محکمی بر دهانشان زده و می گوییم : پس شما بسیار بیجا کردید که به روایتی که قبول ندارید، استناد کردید تا شأن و منزلت سیدنا ابوبکر صدیق را پایین بیاورید.

اگر بگویید روایت را قبول داریم منتها فقط نصفش را!!! در جواب مشتی محکم تر از قبل بر دهان نجسشان زده و  می گوییم که شما بسیار بیجا می کنید که اینگونه مطالب را قیچی می کنید. مگر می شود به روایتی استناد کنید ولی نصف آن را قیچی کنید و قبول نداشته باشید؟

البته چنین چیزی از سگان رافضه بعید نیست؛ چون کاری غیر از این ندارند، و دینشان بر همین قیچی کاری وتدلیس ها استوار است.

خداوند درباره شما کافران می گوید:
«أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْکِتَابِ وَتَکْفُرُونَ بِبَعْضٍ ۚ فَمَا جَزَاءُ مَن یَفْعَلُ ذَٰلِکَ مِنکُمْ إِلَّا خِزْیٌ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا ۖ وَیَوْمَ الْقِیَامَهِ یُرَدُّونَ إِلَىٰ أَشَدِّ الْعَذَابِ ۗ » (بقره:۸۵)

ترجمه: آیا به بخشی از  کتاب ایمان می آورید، و به بخشی کافر می شوید؟! پس جزای کسی از شما که چنین کند چیست، جز رسوایی و خواری در این جهان، و در روز قیامت به شدیدترین عذاب بر گردانیده می شوند

آیا شما روافض  کذاب و حیله گر و قیچی کن و خائن، «فَوَیْلٌ لِّلْمُصَلِّینَ» را می گیرید اما « الَّذِینَ هُمْ عَن صَلَاتِهِمْ سَاهُونَ» را نمی خوانید؟

اما اینکه رافضی  نوشته است: «لذا خواستیم شما بدانید که عایشه از یک چنین خانواده ای بوجود آمده که نه عزتی در بین قریش داشتند و نه جایگاهی».

در جواب می گوییم: همین که اشرف مخلوقات با چنین دختر و خانواده ای ازدواج و وصلت کرده است، جوابی کافی و شافی برای شما سگان مجوسی می باشد. به هر حال از قدیم گفته اند کبوتر با کبوتر، باز با باز.  و ما به کرّات ثابت کرده ایم که هدف شما زندیقان مجوسی، تهمت و توهین به خود رسول خدا صلی الله علیه وسلم می باشد، اما چون نمی توانید مستقیم این را بگویید، لذا مجبورید به همسرانش از جمله عایشه رضی الله عنها توهین کند، و چه توهینی از این بزرگتر که رسول خدا صلی الله علیه وسلم با چنین خانواده ای ازدواج کند که نه عزتی در بین قریش داشته و نه جایگاهی!!!

پس الحمد لله مشت کوبنده ای دیگر بر دهان این سگان رافضه کوبیدیم و جهل وحشتناک و خیانت های آنها را به همگان نشان دادیم  باز جز رسوایی چیزی برایشان باقی نماند؛ و این سلسله رسوایی های آنها همچنان ادامه دارد…

منتظر باشید…

رافـــــضــــــی را بمـــــــاند در گردن

جکجک و مرگ و جسک و جان کندن

بر بــراقـــی که مصـــطفی پـرورد

رافـــضــــی رایــضی چه دانـد کرد

بود بــــــــــــوبکر با علــــی هـــمـراه

تو زبـــــــان فضـــــــــول کن کــوتاه

آفــــریـــــــــنِ خــــدای بـــی‌همتا

بر ابــــــوبـکر باد و شیـــــــر خدا

«سنائی»

 

مقاله پیشنهادی

کانال تلگرامی اهل سنت و جماعت ایران

کانال تلگرامی اهل سنت و جماعت ایران @ahlesonnat_com https://t.me/ahlesonnat_com https://t.me/joinchat/AAAAAEL1eveEIme7q2AtCw