درس سوم امام شناسی: علی هرگز نمیمیرد!!

خواننده گرامی !در محضر عالم معتبر و مورد قبول همه شیعه ها نشسته ایم  تا از زبان او امام علی را بشناسیم! درس اول را بخوانید تا اول  این عالم شیعی را بشناسید و بعد از ادامه حالا در درس سوم، این علامه شقی القلب درباره حضرت علی  چنین میگوید:

۱- امام در مقابل خدا برای حساب دهی  نمی ایستد و  در قیامت و میدان حشر از او در باره کارهایش در دنیا  سوالی پرسیده نمیشود و او پاسخگو نیست!!
۲- امام کتاب اعمال ندارد یعنی مثل ما انسانها نیست که دو فرشته مراقب داریم, و اعمال امام در کتاب ثبت نمیشود!!(  به زبان عامیانه یعنی فرشته …. کی باشد که بخواهد اعمال امام را بنویسد و یا مراقب کارهای  او  باشد؟!! )
۳- امام  مرگ ندارد و همیشه بحیات حق زنده و جاویداست،
امام  وجه الله شده، و نماینده و نشان دهنده خداست (برای همین مرگ ندارد)
۴- وقتیکه در صور دمیده شود تمام موجوداتیکه در زمین و آسمانند، از شدت ترس و وحشت هلاک مى‏شوند، مگر امام
که پیوسته  بحیات حق ابدا سرمدا زنده خواهد بود.
۵- بهشت پاداش کافی برای علی نیست علی بیشتر از اینها از الله طلبکار است. و جزاى علی  خود ذات احدیت و مشاهده انوار جمال اوست و بس.
۶- امام  خواطر مغیره و مبدله نفس ندارد، همیشه در یک  حالت است!
۷- امام به اندازه الله علم غیب دارد.
۸- امام گماشتگانی دارد  که او را از شیطان و شیاطین حفظ میکنند
۹- علی در حرم   و در جوف کعبه خانه خدا متولد شد
۱۰- دیوار کعبه  بخاطر اینکه علی به دنیا بیایید شکافته شد و مادرش  داخل بیت ‏شد، و از دیده نهان گردیده و بعد شکاف خانه بهم آمد،
 ۱۱- الله سه روز در خانه کعبه را بسته نگه داشت به خاطر علی….. و هیچکس نتوانست این در را باز کند و قفل در باز نشد و  احدی نتوانست قفل ها را بشکند!
۱۲- علی وقت تولدپاک و پاکیزه بود و مثل نوزادان دیگر نیاز نبود که او را بشورند!!!
۱۳- لوحى سبزفام  مثل زبرجد، از آسمان پایین آمد  و این لوحه تا ۷۰ سال بعد بر در کعبه آویزان بود!!در آن لوحه  دو بیت شعر  (دو بیتی)  نوشته شده بود  سراینده شعر الله بود!!  الله در این دوبیتی گفته بود نام این نوزاد را علی گذاشتم و علی اسم خودم است!!! برگرفته از درس سوم کتاب امام شناسی علامه محمد حسین  حسینی طهرانی

نظر اهل سنت:
عقیده شیعه نیازی به شرح  دادن ندارد برای رسوایی شیعه گفته خودش هم  کافیست اما باز تاکیدا میگوییم که ای خواننده گرامی:
 کتابی که ما از آن نقل قول میکنیم مورد قبول تمام  شیعه ها  است  و نویسنده این کتاب را  از بس که شیعه ها  دوست داشتند، در حرم امام رضا دفنش کردند! و کتاب موجود است  آدرس را در درس آول نوشته ایم شما از دانلود کنید
و من فقط حرفهایش را به زبان ساده بشما رساندم تا بدانید شیعه ها درباره امام چه عقیده ای دارند.
در حقیقت بهترین عالم شیعه امروزی، نیز یک علی اللهی است در حقیت همه آنها  علی را الله میدانند، منتهی فرق علمای قم و نجف  با علی الهی های رسمی در این است که این گروه دوم صادقند و حرف خود را برملا  و آشکار میگویند و گروه اول در لفافه میگوید والا حرف هردو گروه یک چیز است
و قسم به ذات الله حتی که  این گمراهان گاهی علی را از الله  هم بالاتر میدانند!
اگر حرف من درست نیست   پس بمن بگویید وقتیکه  باید معمولا شاعران در مدح پادشاهان شعر بگویند چرا اینجا پادشاه ( الله ) دارد در حق علی شعر میگوید؟  این  یعنی چه؟
علی به اندازه الله علم دارد این حرف چه معنی دارد ؟
علی مثل انسانهای دیگر قیامت و حشر و نشر  و حساب و کتاب ندارد  پس او مثل بقیه بشر نیست و فقط الله است که حساب و کتاب ندارد و فوق هر چیز است.
علی مرگ ندارد !! شیعه میگوید علی حی لا یموت است!
 اما در هرحال شیعه هر چقدر هم که جاهل باشد ناچار است تولد ظاهری علی را قبول کند،لذا چون از قبول این نمیتواند سرباز زند پس سعی میکند باز موضوع را مقدس کند و میگوید علی در کعبه به دنیا آمد پاک و پاکیزه بود و از همین حرفها……

این سخنان شیعه مرا بیاد آن کشیش ایرانی میاندازد که شعری سروده بود و در آن گفته بود که الله ( عیسی ) اراده کرده بود که از طریق فرج مریم به دنیا بیاید.
یعنی کشیش ایرانی چون میدانست دنیا آمدن مسیح!!! از راه فرج کسر شان مقام الهی اوست، پس  گفت که این اراده خود مسیح بود  که اینطور بیاید به دنیا!!!
و شیعه هم  درباره  تولد علی داستانهای خیالی میسازد تا تولد علی شباهتی به تولد من و شما نداشته باشد  و با کعبه  سعی میکند به تولد علی از وجود  یک انسان دیگر  آبرویی بدهد!! آخر در عقیده شیعه علی یک بشر نیست و  او دست کم یک اله است  پس باید هر چیزش فرق  کند ولو بضرب دروغ و کذب و دجالی گری …..
علمای شیعه ناگریزند که این ترفندها را بکار گیرند تا مبادا  یک لحظه هم پیروانشان شک کنند که علی بشری چون ما بود، همه هدف این علمای سوء این است که  عقیده لا اله الا الله را از بین ببرند.

یک نکته مهم!
گاهی شیعه ها برملا  و آشکارا میگویند علی بنده است ! منتهی این سخن رد گم کردن است و زشتی عقیده آنها را کم نمیکند
زیرا فرض کنید که بگوییم  من عالم غیب و شهاده هستم و مرگ ندارم و حساب و کتاب ندارم! قیامت برای من نیست  و من نورم و من هرگز خطا نمیکنم  و من و من ومن و و…… و در آخر بگوییم من بشرم  این سخن آخر بی معنی است  زیرا حرفهای اول،  این حرف اخر  را نقص  و باطل میکند و عملا هیچ شیعه ای علی را بشر نمیداند هرچند که به زبان بگوید علی بشر است اما عملا او را بشر نمیداند و نمونه گفتار  و باورهای آنها را در  درس ۱ و ۲ و ۳ دیدیم
و در درسهای بعد بیشتر خواهیم دید!!

منبع: اسلام تکس

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …