تحدی و چلنج و چالش بزرگ بر تمام مسلمانان جهان

👈🏻ما تمام مسلمانان جهان ؛ دانشگاه الازهر مصر ، دانشگاه امام محمد بن سعود ریاض ، دانشگاه اسلامی مدینه ، تمامی اهل سنت و شیعیان ، دارالعلوم زاهدان ؛ حوزه علمیه قم و نجف ؛ تمامی شبکه های اهل سنت از جمله ، کلمه ، وصال ، نور ، توحید ، صفا و….
تمامی شبکه های شیعه از جمله ولایت ، اهل بیت ، المعارف ، الکوثر و…
تمامی کارشناسان اهل سنت و شیعه  و تمام مسلمانان جهان را تحدی می کنیم و به چلنج و چالش می طلبیم.

🌴اگر شهامت دارید ؛ اگر در عقیده خود راستین هستید ؛ اگر خود را مسلمان می دانید ؛ از خود شهامت بخرج دهید و فقط ،فقط و فقط ۱ خدمت فاطمه به بشریت را بیاورید و ثابت کنید چرا او برترین زن در عالم هستی است.
تنها ۱ خدمت او به بشریت را بیاورید.

✨جواب:✨

شاید این مطلب باعث خنداندن شما شده باشد، اما به هر حال بحثی است که مطرح شده، بانو فاطمه رضی الله تعالی عنها چرا برترین زن عالم معرفی شدند؟
منظور اسلام ستیزان این است که بانو باید مقدمات اختراع برق را زمینه سازی می کردند یا طرح و پروژه تلفن را مطرح می کردند  یا حداقل یک جاروبرقی که می توانستند اختراع کنند تا زنان در آینده بتوانند راحت تر منازل خود را نظافت کنند.یا یک ماشین لباس‌شویی چطور؟
دوست عزیز و طراح این کاروان مضحک
اصلا نیازی نیست دانشگاه الازهر را به زحمت انداخته و مزاحمشان شوید یا دیگر انجمن هارا، این کج فهمی خود شماست که نتیجه آن، این شده است.

توجه داشته باشید که بانو فاطمه زهرا رضی الله عنها، سر مشق و الگوی معنوی بشریت و بانوان
آینده خود هستند نه مخترع و مکتشف چیزهایی که شما توقع دارید.
در زندگی افراد متدین امیدواری به ادامه حیات در زندگی اجتماعی بسیار قابل توجه است و حتی در سخت ترین مشکلات روحی انسان، گوشی آیفون، ماشین بنز و منزل لوکس به انسان زخمی آرامش عطا نمی کنند، بلکه این اعتقاد سالم است که توجه انسان را به وجود خدای متعال و وجود حیات اخروی جلب می کند و انسان را دربرابر انبوه مشکلات ورزیده می سازد، پس توجه داشته باشید بانو فاطمه زهرا الگو و سرمشق بی نظیری هستند که از رفتار و منش ایشان می توان درس گرفت، در منزل فاطمه زهرا دختر پیامبر اسلام (صلی الله علیه وسلم)از زرق و برق منازل زنان قیصر و کسری خبری نبود، در منزل ایشان فرش، پوست گوسفند بود و بالش نیز پر از پوشال خرما، چراکه ایشان می بایست در تواضع و قناعت برای دیگران الگو باشند.
فاطمه زهرا رضی الله عنها، اسوه ای برای آیندگان خود محسوب می شوند،
کمتر کسی از مسلمین وجود دارد که‌ زندگی فاطمه زهرا را مطالعه کرده باشد و متاثر نشده باشد و دیدگانش خیس نشده باشند.
 فاطمه زهرا رضی الله عنها در سن ۲۹ سالگی در سوم رمضان سال ۱۱ هجری رحلت فرمود.
(جزری ابن الاثیر ، علی بن محمد ، اسد الغابه فی معرفه الصحابه ، ج ۷ ، ص ۲۲۱ دارالکتب العلمیه ، ۱۴۱۵ ھ ۱۹۹۴ م)

خداوند از ایشان راضی باد

نویسنده: «رد شبهات ملحدین»

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …