نویسنده: مجاهد دین
روافض به حدیثی از صحیح مسلم استناد می کند و سپس به وسیلۀ آن حدیث، برای ما کافر بودن خودشان را با طعنه زدن به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم ثابت می کند
ما شکی در کفر شما روافض و مدعیان دروغین تشیع که به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم توهین می کنید نداریم، بلکه شما بیخود در کفر خود غلو می کنید.
روایت مذکور در صحیح مسلم چنین است:
«وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَوَّاسٍ الْحَنَفِیُّ أَبُو عَاصِمٍ ، حَدَّثَنَا أَبُو الأَحْوَصِ ، عَنْ شَبِیبِ بْنِ غَرْقَدَهَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ شِهَابٍ الْخَوْلَانِیِّ ، قَالَ : ” کُنْتُ نَازِلًا عَلَى عَائِشَهَ ، فَاحْتَلَمْتُ فِی ثَوْبَیَّ ، فَغَمَسْتُهُمَا فِی الْمَاءِ ، فَرَأَتْنِی جَارِیَهٌ لِعَائِشَهَ ، فَأَخْبَرَتْهَا ، فَبَعَثَتْ إِلَیَّ عَائِشَهُ ، فَقَالَتْ : مَا حَمَلَکَ عَلَى مَا صَنَعْتَ بِثَوْبَیْکَ ؟ قَالَ : قُلْتُ : رَأَیْتُ مَا یَرَى النَّائِمُ فِی مَنَامِهِ ، قَالَتْ : هَلْ رَأَیْتَ فِیهِمَا شَیْئًا ؟ قُلْتُ : لَا ، قَالَتْ : فَلَوْ رَأَیْتَ شَیْئًا غَسَلْتَهُ ، لَقَدْ رَأَیْتُنِی وَإِنِّی لَأَحُکُّهُ مِنْ ثَوْبِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ، یَابِسًا بِظُفُرِی». (مسلم/۲۹۰)
ترجمه: «عبدالله بن شهاب خولانی میگوید: مهمان عایشه صدیقه رضی الله عنها بودم که در هر دو لباسم (پیراهن و ازار) احتلام شدم. لذا هر دو را در آب گذاشتم. کنیز عایشه رضی الله عنها مرا دید و عایشه را اطلاع داد. عایشه رضی الله عنها شخصی را نزد من فرستاد و گفت: چرا هر دو لباست را در آب گذاشتی؟ گفتم: آنچه را که انسان خواب در خوابش میبیند، من خواب دیدم. گفت: آیا در لباسهایت چیزی دیدی؟ گفتم: نه. گفت: اگر چیزی دیده میشد، آنها را میشستی. من منی خشک را از لباس رسول الله صلی الله علیه وسلم با ناخن میمالیدم و پاک میکردم».
حال تعبیرات روافض در کانال منهاج البدعه از این روایت را ببینید که چقدر احمق و نادان و کافر و خبیث هستند:
- چرا صحابی بدون محرم بر عایشه وارد می شدند؟
- وقتی صحابی می بییند عایشه تنهاست برای چی بر او وارد می شوند؟
- چرا صحابی بدون در زدن وارد خانه عایشه شدند؟
- مگر عایشه در خانه خود با چه پوششی بوده که صحابی با دیدن او جنب شدند؟
- وقتی صحابی می دانند که عایشه در خانه خود لخت بوده چرا وارد شدند؟
- چرا صحابی به عایشه مناظره می کردند که بعد جنب می شدند؟
- صحابی به کجای عایشه نگاه کردند که جنب می شدند؟
- ایا صحابی با نگاه کردن به عایشه که لخت بوده جنب شدند؟ یا اینکه عایشه با صحابی کاری هم کرده که انها جنب شدند؟
- اینکه صحابی در خانه عایشه جنب شدند این اخبار را چه کسی بیرون پخش کرده؟ اگر عایشه پخش کرده هدفش از پخش چه بوده؟ ایا می توان گفت که می توان به عایشه نقش اول سریال های فارسی وان را داد؟ زیرا بازی کردن در این نقش برای یک بار نبوده بلکه چندین بار بوده
- ایا می توانیم بگویم گلشیفته فراهانی به سنت مادرش عایشه عمل کرده و خودش را لخت می کرده؟
- ایا صحابی با عایشه لذت می بردند که بعد از دیدن او جنب می شدند؟
- ایا می توان گفت فیلم های مستهجن بر اساس سنت عایشه ساخته می شده؟
پناه بر خدا از این همه کفریات روافض خبیث و ملعون. من نمی دانم چنین استدلال ها و برداشت هایی را از کجای این روایت صحیح مسلم کرده است؟؟؟ و چگونه جرات کرده است به این شکل گستاخانه به همسر رسول خدا صلی الله علیه وسلم توهین کند؟
ام المومنین عایشه رضی الله عنها، همسر دنیا و قیامت رسول خدا صلی الله علیه وسلم، آن بانوی عفیفه ای که خداوند خودش به دفاع از او آمده و سوره نور را برای دفاع از ایشان نازل کرد، چگونه روافض خنیز صفت به ایشان اینگونه توهین می کنند؟
ام المومنین عایشه، آن بانوی عفیفه، حتی اجازه ورود به عموی رضاعی خود را ندادند تا اینکه از رسول خدا صلی الله علیه وسلم اجازه نگرفتند . در صحیح بخاری چنین آمده است:
«عن عائشه رضی الله عنها قالت: استأذن علی أفلح أخو أبی القعیس، بعدما أنزل الحجاب، فقلت: لا آذن له حتى أستأذن فیه النبی – صلى الله علیه وسلم – ، فإن أخاه أبا القعیس لیس هو أرضعنی، ولکن أرضعتنی امرأه أبی القعیس، فدخل علی النبی – صلى الله علیه وسلم – ، فقلت له: یا رسول الله، إن أفلح أخا أبی القعیس استأذن فأبیت أن آذن له حتى أستأذنک، فقال النبی – صلى الله علیه وسلم – : «وما منعک أن تأذنی عمک»؟ قلت: یا رسول الله، إن الرجل لیس هو أرضعنی، ولکن أرضعتنی امرأه أبی القعیس، فقال: «ائذنی له، فإنه عمک تربت یمینک». (بخارى:۴۷۹۶)
ترجمه: «عایشه رضی الله عنها می گوید: پس از نازل شدن حکم حجاب، افلح برادر ابوقعیس اجازه خواست تا نزد من بیاید. گفتم: تا درباره او از نبی اکرم – صلى الله علیه وسلم – اجازه نگیرم به او اجازه نمی دهم. زیرا برادرش ابوقعیس که به من شیر نداده است بلکه همسر ابوقعیس به من شیر داده است. لذا پس از آنکه نبی اکرم – صلى الله علیه وسلم – نزد من آمد، به او گفتم: ای رسول خدا! افلح برادر ابوقعیس، اجازه ورود خواست. من به او اجازه ندادم تا اینکه از شما اجازه بگیرم. نبی اکرم – صلى الله علیه وسلم – فرمود: «چه چیزی تو را از اجازه دادن به عمویت، بازداشت»؟ گفتم: یا رسول الله! همانا مرد (که ابوقعیس باشد) مرا شیر نداده است بلکه همسر ابوقعیس به من شیر داده است. رسول اکرم – صلى الله علیه وسلم – فرمود: «خیر ببینی، به او اجازه بده، زیرا عمویت می باشد».
عایشه رضی الله عنها آنقدر به حجاب و احکام آن پایبند بود که تا از رسول خدا صلی الله علیه وسلم سوال نکردند اجازه ورود به عموی رضاعی خودش را ندادند، حال چگونه امکان دارد که در خانه ایشان مردان غریبه بخوابند؟؟ آیا این توهین به ناموس و شرف رسول خدا صلی الله علیه وسلم نیست؟
اما نکاتی درباره حدیث صحیح مسلم که باید به آن دقت شود چنین است
- کنیز عایشه ، عبد الله بن شهاب خولانی را دید و عایشه وی را ندید.« فَرَأَتْنِی جَارِیَهٌ لِعَائِشَهَ ». این یعنی چه؟ یعنی اینکه خولانی در خانه عایشه رضی الله عنها نبوده است؛ بلکه در مکانی دیگر بوده است و کنیز عایشه که سراغ مهمان عایشه رضی الله عنها را که می رود بگیرد، مشاهده میکند که لباسش را شسته است.