آیا عایشه رضی الله عنها قبل از رسول خدا صلی الله علیه وسلم ازدواج کرده بود؟(۲)

۴- چهارما: حال بیایید و فرض کنیم که این روایتی که شیعیان ابن سلول به آن استناد کرده اند صحیح است و عایشه  قبل از رسول خدا صلی الله علیه وسلم به عقد جبیر بن مطعم بوده است (دقت کنید می گوییم که فرض کنیم؛ نمی گوییم که واقعا چنین است)

حال این را از روافض ملحد می پرسیم که از کجای این روایت چنین برداشت کردید که عایشه رضی الله عنها تبدیل به زن شده و بکارت خود را از دست داده است و با جبیر بن مطعم  آمیزش جنسی داشته است ؟؟

مگر نه این است که خداوند در سوره بقره می فرماید:

« لَّا جُنَاحَ عَلَیْکُمْ إِن طَلَّقْتُمُ النِّسَاءَ مَا لَمْ تَمَسُّوهُنَّ أَوْ تَفْرِضُوا لَهُنَّ فَرِیضَهً ۚ وَمَتِّعُوهُنَّ عَلَى الْمُوسِعِ قَدَرُهُ وَعَلَى الْمُقْتِرِ قَدَرُهُ مَتَاعًا بِالْمَعْرُوفِ ۖ حَقًّا عَلَى الْمُحْسِنِینَ» [ بقره: ۲۳۶]

ترجمه: «اگر زنان را مادامی که با آنان آمیزش جنسی نکرده اید و مهری برایشان معین نکرده اید طلاق دادید؛ گناهی بر شما نیست، و (در این حالت) آنها را (با هدیه ای مناسب) بهرمند سازید، بر توانگر به اندازه توانش، و بر تنگدست به اندازه توانش هدیه ای شایسته است(و این حکم) بر نیکو کاران الزامی است».

چرا رافضی ملحد این روایت را حمل بر این آیه نمی کند و تنها هدفش این است که به ام المومنین عایشه رضی الله عنها تهمت و اهانت کند و ایشان را زنی بیوه نشان دهد؟؟؟ آیا دشمنی این جماعت ابن سلولی و نیت خبیث و کثیف درونیشان از سخنانشان کاملا مشخص نیست؟

۵- پنجما: مگر رافضی ابن سلولی نمی داند که عایشه رضی الله عنها در شش سالگی با رسول خدا ازدواج کرده و رسول خدا صلی الله علیه وسلم تا اینکه سن عایشه به نه (۹) نرسید نزد او نرفت؟ چطور چنین تهمت بی شرمانه ای به همسر رسول خدا صلی الله علیه وسلم می زند که قبل از رسول خدا، عایشه با جبیر در سن کمتر از ۶ سالگی آمیزش داشته ولذا بیوه بوده است؟؟؟ آیا رافضی هیچ قصد دیگری دارد به غیر از توهین به رسول خدا صلی الله علیه وسلم؟

در صحیح ترین کتاب بعد از قرآن چنین آمده است:

عنْ عَائِشَهَ ل قَالَتْ: تَزَوَّجَنِی رَسُولُ اللَّهِ ص لِسِتِّ سِنِینَ، وَبَنَى بِی وَأَنَا بِنْتُ تِسْعِ سِنِینَ، قَالَتْ: فَقَدِمْنَا الْمَدِینَهَ فَوُعِکْتُ شَهْرًا، فَوَفَى شَعْرِی جُمَیْمَهً، فَأَتَتْنِی أُمُّ رُومَانَ، وَأَنَا عَلَى أُرْجُوحَهٍ، وَمَعِی صَوَاحِبِی، فَصَرَخَتْ بِی فَأَتَیْتُهَا، وَمَا أَدْرِی مَا تُرِیدُ بِی، فَأَخَذَتْ بِیَدِی، فَأَوْقَفَتْنِی عَلَى الْبَابِ، فَقُلْتُ: هَهْ هَهْ، حَتَّى ذَهَبَ نَفَسِی، فَأَدْخَلَتْنِی بَیْتًا، فَإِذَا نِسْوَهٌ مِنْ الأَنْصَارِ، فَقُلْنَ: عَلَى الْخَیْرِ وَالْبَرَکَهِ، وَعَلَى خَیْرِ طَائِرٍ، فَأَسْلَمَتْنِی إِلَیْهِنَّ، فَغَسَلْنَ رَأْسِی وَأَصْلَحْنَنِی، فَلَمْ یَرُعْنِی إِلاَّ وَرَسُولُ اللَّهِ ص ضُحًى، فَأَسْلَمْنَنِی إِلَیْهِ.  (صحیح مسلم ۱۴۲۲)

ترجمه: عایشه رضی الله عنها  می‌گوید: دختری شش ساله بودم که رسول الله صلی الله علیه وسلم مرا به نکاح خود در آورد. و نه ساله بودم که مرا به خانه‌ی‌ خود برد. عایشه رضی الله عنها  می‌گوید: ما به مدینه آمدیم؛ در آنجا تب شدم (که در اثر آن، موهایم ریخت) پس از مدتی دوباره رویید تا اینکه به شانه‌هایم رسید. سرانجام، روزی با دوستانم مشغول تاب بازی بودم که مادرم ام رومان آمد و مرا صدا زد. نزد او رفتم ولی نمی‌دانستم از من چه می‌خواهد. او دستم را گرفت و مرا که نفس نفس می‌زدم، کنار دروازه‌ی‌ خانه نگه داشت تا این‌که نفس زدنم برطرف گردید. سپس مرا به داخل خانه برد. چند زن انصاری آنجا نشسته بودند. آنان به من تبریک وخوش آمد گفتند. مادرم مرا به آنها سپرد. آنان سرم را شستند و مرا آراستند. وهیچ چیزی مرا نترساند مگر دیدن رسول الله صلی الله علیه وسلم که قبل از ظهر آمد و مرا به او سپردند.

آیا رافضی نمی داند که حتی رسول خدا صلی الله علیه وسلم نیز تا سه سال بعد از ازدواج با عایشه رضی الله عنها، نزد او نرفته است؟؟

۶- ششما: روافض که این همه از ام المومنین عایشه نفرت دارند و فکر می کنند اصل اسلام چنین است و رسول خدا آنها را به خاطر برائت و بیزاریشان از همسرش، تایید می کند و نزد خداوند به خاطر این عمل ثواب دارند، از این فرومایگان پست و بی عقل سوال می کنم که پس  چرا رسول خدا صلی الله علیه وسلم عایشه را که همسر شخصی دیگر بوده [بنابر زعم باطل روافض]، از همسرش جدا کرده و با حرفی که خود دربارۀ تفریق بین زوجین زده [ لیس منا من خبب امرأه على زوجها ] عمل نکرده و با آیات خداوند [لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ] خود را مورد سرزنش قرار داده است؟ چرا این همه اصرار به ازدواج به چنین زنی را دارد؟؟

مگر عایشه بد نیست؟ پس چرا رسول خدا خود را تا شأن چنین آدم بدی پایین آورده و با او ازدواج کرده و با او همبستر شده است؟  مگر خداوند در سوره نور  نمی فرماید:

« الْخَبِیثَاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَالْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَاتِ ۖ وَالطَّیِّبَاتُ لِلطَّیِّبِینَ وَالطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَاتِ ۚ أُولَٰئِکَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا یَقُولُونَ ۖ لَهُم مَّغْفِرَهٌ وَرِزْقٌ کَرِیمٌ» [نور : ۲۶]

ترجمه: «زنان ناپاک از آن مردان نا پاکند، و مردان ناپاک (نیز) برای زنان ناپاک هستند، و زنان پاک از آن مردان پاک، و مردان پاک از آن زنان پاک اند. اینان از آنچه (مردم درباره شان) می گویند، مبّرا (و پاک) هستند، برای آنها آمرزش (الهی) و روزی ارزشمندی است».

چرا رسول خدا صلی الله علیه وسلم با عایشه رضی الله عنها ازدواج می کند؟

چرا پدرش ابو بکر صدیق رضی الله عنها را که در نظر روافض بزرگترین دشمن اسلام است را تا این حد به خود نزدیک می کند و او را پدر زن خود می کند و حتی در روز های منتهی به وفاتش او را پیش نماز و امام جماعت مردم می کند؟؟

چرا دو دختر دیگرش  یعنی رقیه و ام کلثوم را یکی پس از دیگری به عثمان رضی الله عنه می دهد؟؟

چرا عمر رضی الله عنه که در نزد شیعه بزرگترین دشمن اسلام است را پدر زن خود کرده و با دختر او ازدواج کرده است؟؟

مگر خداوند در سوره منافقون نمی فرماید:

«هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ» [منافقون : ۴]

ترجمه: «آنها دشمن (واقعی) هستند، پس از آنان برحذر باش».

آیا حقیقتا برحذر شدن از دشمنان و منافقان به این گونه است که به آنها دختر بدهد و از آنها دختر بستاند؟

آیا مذهب پر حقد و کینه و دشمنی روافض ابن سلولی منتهی به این نمی شود که رسول خدا صلی الله علیه وسلم با  اینکه بنا بر ادعای روافض علم غیب هم داشته، اما دست راست و چپ خود را نشناخته و دوست و دشمن خود را نشناخته است و با شدید ترین کفار هم دست شده و آنها را از مقرب ترین و نزدیک ترین افراد خود قرار داده است؟

آیا از تهمت هایی که این روافض به همسر رسول خدا صلی الله علیه وسلم می زنند، ثابت نمی شود که آنها از نوادگان عبد الله ابن ابی سلول هستند و اصلا هیچ ارتباطی با اسلام ندارند بلکه تنها هدفشان دشمنی با اسلام است؟

 ای شیعیان عزیز که مطالب این حقیر را می خوانید، وقت آن نرسیده که بیدار شوید و دست از مذهب تشیع بردارید و به آغوش اهل توحید باز گردید؟؟

آیا وقت آن نرسیده که به دروغ ها و اکاذیب این مدعیان دروغین تشیع بگوید: سُبْحَانَکَ هَذَا بُهْتَانٌ عَظِیمٌ؟

 

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …