رابطه اسرائیل و حکام ایران

در دهه هشتاد وقتی که صدام حسین به ساخت نیروگاه اتمی عراق شد، آمریکا یا اسرائیل تا دهها سال با عراق مذاکره نکردند واز شورای امنیت برای نابود کردن نیروگاه اتمی اجازه نگرفتند ودر یک چشم به هم زدن اسرائیل نیروگاه اتمی عراق را بمباران کرد نیروگاهی که در حال ساخت بود، چون آنها می دانستند عراق وتوانمندی نظامی آن خطری است برای دولت اسرائیل از این رو عراق را نابود کردند و درسینی طلایی آن را تحویل ایران دادند، ایرانی که هرگز خیال نمی کرد روزی وارد عراق شود ودر آن حکمرانی کند.

چرا اسرائیل حسن نصرالله را نمی کشد و حال آن که هواپیما هایش اطراف خانه اش در ضاحیه بیروت دور می زنند در صورتی که رهبران مقاومت را در فلسطین حتی اگر در مساجد باشند به قتل می رساند؟ !…

یهودیان فقط در تهران بیش از دویست کنیست دارند در صورتی که یک ونیم میلیون اهل سنت ساکن در تهران در پایتخت مسجدی ندارند وبه آنها اجازه نماز خواندن در مساجد شان داده نمی شود.

۳۰ سال است که آمریکا و اسرائیل ایران را تهدید می کنند اما عرب ها و اهل سنت را می زنند آیا می دانید چرا؟ !!!

چون موسس مذهب شیعه یهودی است از اهل یمن که اسمش” ابن سبا” بود او یهودی بود که به دروغ ادعای اسلام کرد تا تخم فتنه وتفرقه را میان مسلمانان بکارد
این حدیث صحیح را بخوانید تا بدانید: از انس بن مالک رضی الله عنه روایت است که رسول اکرم صلی الله علیه و سلم فرمود:هفتاد هزار از یهودیان اصفهان که کلاه مخصوص به سر دارند از دجال پیروی می کنند ودنبال او راه می افتند). صحیح مسلم.

چگونه ایران توانسته عرب ها اهل سنت را با ادعای دشمنی با اسرائیل گول بزند وحال آن که شرکت های اسرائیلی در سرمایه گذاری در ایران در اولویت قرار دارند وبیش از ۲۰۰ شرکت اسراییلی در ایران فعال است! !..آیا می دانید که بیش از دو سوم ارتش اسرائیل از یهودیان ایران هستند وآیا می دانید که بیشتر شهرک نشین های صهیونیست از یهودیان ایران هستند و ایران آنها را شهروند مهاجر به شمار می آورد؟

دانستن چیزی از ندانستن آن بهتر است، افرادی زیادی هستند که این اطلاعات را نمی دانند. ..

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …