بسیار دیده می شود که روافض به روایاتی که حاوی بگومگو هایی میان مادرم عایشه طیبه طاهره و پیامبرصلی الله علیه وسلم است استناد کرده و در زندگی خصوصی حضرت نبی اکرم دخالت می کنند و خود را نخود هر آش کرده اند.
اما باید بدانید که یکی از بزرگان و محدثان و راویان دین رافضه گری که زراره بن اعین نام دارد و بیشترین روایات روافض را او نقل کرده است و همچنین او را از اصحاب اجماع دانسته اند اما همین شخص که از یاران امام صادق و باقر هم هست بر سر امام معصوم فریاد می کشید و سخنانش را نمی پذیرفت.
کلینی روایتی را اینگونه نقل می کند؛(ﻋﻠﻲ ﺑﻦ ﺇﺑﺮﺍﻫﻴﻢ ، ﻋﻦ ﺃﺑﻴﻪ ، ﻋﻦ ﺍﺑﻦ ﺃﺑﻲ ﻋﻤﻴﺮ ، ﻋﻦ ﻫﺸﺎﻡ ﺑﻦ ﺳﺎﻟﻢ ، ﻋﻦ ﺯﺭﺍﺭﺓ ﻗﺎﻝ : ﺩﺧﻠﺖ ﺃﻧﺎ ﻭﺣﻤﺮﺍﻥ ﺃﻭ ﺃﻧﺎ ﻭﺑﻜﻴﺮ ﻋﻠﻰ ﺃﺑﻲ ﺟﻌﻔﺮ ( ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ) ﻗﺎﻝ : ﻗﻠﺖ ﻟﻪ : ﺇﻧﺎ ﻧﻤﺪ ﺍﻟﻤﻄﻤﺎﺭ ﻗﺎﻝ : ﻭﻣﺎ ﺍﻟﻤﻄﻤﺎﺭ؟ ﻗﻠﺖ : ﺍﻟﺘﺮ [ ۲ ] ﻓﻤﻦ ﻭﺍﻓﻘﻨﺎ ﻣﻦ ﻋﻠﻮﻱ ﺃﻭ ﻏﻴﺮﻩ ﺗﻮﻟﻴﻨﺎﻩ ﻭﻣﻦ ﺧﺎﻟﻔﻨﺎ ﻣﻦ ﻋﻠﻮﻱ ﺃﻭ ﻏﻴﺮﻩ ﺑﺮﺋﻨﺎ ﻣﻨﻪ ، ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻲ : ﻳﺎ ﺯﺭﺍﺭﺓ ﻗﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺃﺻﺪﻕ ﻣﻦ ﻗﻮﻟﻚ ، ﻓﺄﻳﻦ ﺍﻟﺬﻳﻦ ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﺰ ﻭﺟﻞ : ” ﺇﻻ ﺍﻟﻤﺴﺘﻀﻌﻔﻴﻦ ﻣﻦ ﺍﻟﺮﺟﺎﻝ ﻭﺍﻟﻨﺴﺎﺀ ﻭﺍﻟﻮﺍﻟﺪﺍﻥ ﻻ ﻳﺴﺘﻄﻴﻌﻮﻥ ﺣﻴﻠﺔ ﻭﻻ ﻳﻬﺘﺪﻭﻥ ﺳﺒﻴﻼ ” ﺃﻳﻦ ﺍﻟﻤﺮﺟﻮﻥ ﻷﻣﺮ ﺍﻟﻠﻪ؟
ﺃﻳﻦ ﺍﻟﺬﻳﻦ ﺧﻠﻄﻮﺍ ﻋﻤﻼ ﺻﺎﻟﺤﺎ ﻭﺁﺧﺮ ﺳﻴﺌﺎ؟ ﺃﻳﻦ ﺃﺻﺤﺎﺏ ﺍﻷﻋﺮﺍﻑ ﺃﻳﻦ ﺍﻟﻤﺆﻟﻔﺔ ﻗﻠﻮﺑﻬﻢ؟
ﻭﺯﺍﺩ ﺣﻤﺎﺩ ﻓﻲ ﺍﻟﺤﺪﻳﺚ ﻗﺎﻝ:ﻓﺎﺭﺗﻔﻊ ﺻﻮﺕ ﺃﺑﻲ ﺟﻌﻔﺮ ( ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ) ﻭﺻﻮﺗﻲ ﺣﺘﻰ ﻛﺎﻥ ﻳﺴﻤﻌﻪ ﻣﻦ ﻋﻠﻰ ﺑﺎﺏ ﺍﻟﺪﺍﺭ ﻭﺯﺍﺩ ﻓﻴﻪ ﺟﻤﻴﻞ ، ﻋﻦ ﺯﺭﺍﺭﺓ : ﻓﻠﻤﺎ ﻛﺜﺮ ﺍﻟﻜﻼﻡ ﺑﻴﻨﻲ ﻭﺑﻴﻨﻪ ﻗﺎﻝ ﻟﻲ : ﻳﺎ ﺯﺭﺍﺭﺓ ﺣﻘﺎ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﺃﻥ [ ﻻ ] ﻳﺪﺧﻞ ﺍﻟﻀﻼﻝ ﺍﻟﺠﻨﺔ)
یعنی:ﺯﺭﺍﺭﻩ می ﮔﻮﻳﺪ : ﻣﻦ ﺑﺎ ﺣﻤﺮﺍﻥ ﻳﺎ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺑﻜﻴﺮ ﻧﺰﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ( ﻉلیه السلام) ﺭﻓﺘﻴﻢ ، ﮔﻮﻳﺪ : ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﻛﻪ : ﻣﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭﺍﺯ ﻛﻨﻴﻢ ﻭ ﺑﺴﻨﺠﻴﻢ ، ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﭼﻴﺴﺖ؟ ﮔﻔﺘﻴﻢ : ﺭﻳﺴﻤﺎﻥ ﻛﺎﺭ ﺍﺳﺖ ، ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﺑﺎﺷﺪ ﺩﺭ ﻋﻘﻴﺪﻩ ﭼﻪ ﺍﺯ ﻋﻠﻮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﭼﻪ ﺍﺯ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ، ﺑﺎ ﺍﻭ ﺩﻭﺳﺘﻰ ﻛﻨﻴﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻣﻴﺰﻳﻢ ﻭ ﻫﺮ ﻛﻪ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﻣﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﻋﻠﻮﻯ ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ ﺩﻳﮕﺮﻯ ، ﺍﺯ ﺍﻭ ﺑﻴﺰﺍﺭﻯ ﺟﻮﺋﻴﻢ ، ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺍﻯ ﺯﺭﺍﺭﻩ ! ﮔﻔﺘﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭﺳﺖﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﮔﻔﺘﻪ ﺗﻮ ﭘﺲ ﻛﺠﺎﻳﻨﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻋﺰ ﻭ ﺟﻞ ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ ( ۹۸ ﺳﻮﺭﻩ ﻧﺴﺎﺀ) : « ﺟﺰ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﻴﻦ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﻛﻮﺩﻛﺎﻥ ﻛﻪ ﻧﻪ ﭼﺎﺭﻩ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺭﺃﻳﻰ ﭘﻰ ﺑﺮﻧﺪ » . ﺣﻤﺎﺩ ﺩﺭ ﺣﺪﻳﺚ ﺍﻓﺰﻭﺩﻩ ﺍﺳﺖ ، ﮔﻮﻳﺪ : ﺁﻭﺍﺯ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ( علیه السلام ) ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪ ﻭ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺗﺎ ﺁﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺷﻨﻴﺪ. ﺟﻤﻴﻞ ﺍﺯ ﻗﻮﻝ ﺯﺭﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﻓﺰﻭﺩﻩ ﻛﻪ : ﭼﻮﻥ ﺳﺨﻦ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﻦ ﻭ ﺍﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺷﺪ ، ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ : ﺍﻯ ﺯﺭﺍﺭﻩ ! ﺑﺮ ﺧﺪﺍ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ گمراهان را ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﻧﺒﺮﺩ.
ﺍﻟﺒﺮﻫﺎﻥ ﻓﻲ ﺗﻔﺴﻴﺮ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ، ﺟﻠﺪ : ۲ ، ﺻﻔﺤﻪ : ۸۰۱
ﺍﻟﻜﺎﻓﻲ – ﻁ ﺍﻻﺳﻼﻣﻴﺔ ﺟﻠﺪ٢ ﺻﻔﺤﻪ٣٨٢-٣٨٣ حدیث٣
مجلسی: ﺍﻟﺤﺪﻳﺚ ﺍﻟﺜﺎﻟﺚ : ﺣﺴﻦ ﻛﺎﻟﺼﺤﻴﺢ
ﻣﺮﺁﺓ ﺍﻟﻌﻘﻮﻝ ﺟﻠﺪ۱۱ ﺻﻔﺤﻪ ۱۰۶
حال آن دجالانی که در زندگی خصوصی پیامبرصلی الله علیه وسلم و ازواجش سرک می کشند چه توجیهی برای فریاد کشیدن زراره سر امام باقر که هیچکاره اوست دارند؟؟؟
این ملعونین به چه حقی روایات کسی را نقل می کنند که با معصوم جدال می کند و بر سر مسائل شرعی با او مخالفت کرده و بر سرش فریاد می کشد؟؟؟؟
و چرا این دجالان به مخالفت زراره در مسائل شرعی با امام و فریاد کشیدنش سر امام کفر او را صادر نمی کنند اما به بگو مگو های خانوادگی حبیبه رسول صلی الله علیه وسلم اعتراض کرده و به راحتی محبوبه ی رسول را تکفیر می کنند؟؟؟