یک دلیل برتری مذهب اهل سنت بر مذاهب دیگر

 باشاهد آوری حدیث های که در آنها پیشگویی های پیامبر تحقق یافته اند،قصد داریم چند نکته را ثابت کنیم:
اول –رسول الله صلی الله علیه و سلم، پیامبر خداوند است و دین اسلام دین حق است.
دوم – بر خلاف ادعاهای شیعه ها، اصحاب رسول الله از عمر گرفته تا ابوهریره رضی الله عنهم، همگی  صادق بودند..

زیرا این احادیث صحیح و ثابت شده از کانال  و طریق  همان ها بما رسیده است.
سوم– نویسندگان حدیث های ما هم راستگو و دقیق  بودند.
چهارم- این احادیث حقانیت مذهب اهل سنت را بر مذاهب دیگر اسلامی نشان میدهد، زیرا مذاهب دیگر نه فقط احادیث علمی ندارند که بر عکس روایت های آنها، خلاف عقل سلیم و باعث شرمندگی آنهاست.

پنجم –این احادیث میتوانند گروهی را که گمان میکنند هر گردی گردو است را از خواب بیدار کنند، گروهی از مردم ساده لوحانه گمان میکنند چون احادیث شیعه از خرافات و مزخرفات پر است، احادیث اهل سنت هم همینطور است، پس اصلا نزدیک حدیث نمیشوند و خود را از خیر عظیم محروم میکنند.

ششم–و مهمترین فایده این است که بعد از مشاهده حقانیت فرموده های رسول الله،¬ اندیشه میکنیم که قیامت آمدنیست و جهنم و بهشت و حساب و کتاب، بلا ریب و شک حقیقت است، و شاید این اندیشه سبب گردد تا خود را با اعمال صالح مجهز کنیم.
پیش از این چند حقیقت نهفته در احادیث رسول را بازگو کردیم و اینک یک حقیقت تازه آشکار شده درباره فرموده ای از فرمایشات  رسول الله:
در  کتاب صحیح مسلم، حدیثی از ابوهریره آمده است:
ابوهریره میگوید پیامبر خدا فرمود:
«لاَ تَقُومُ السّاعَهُ حَتّىَ تَعُودَ أَرْضُ الْعَرَبِ مُرُوجاً وَأَنْهَاراً »روایت مسلم «قیامت بر پا نمی‌شود تا سرسبزی و آب و باران دوباره به سرزمین عرب بازگردد».
حدیث به نکنه جالبی اشاره دارد. میگوید قبلا در عربستان رودخانه ها و باغ ها بود، کلمه ( تعود ) در  این حدیث دلالت دارد بر اینکه قبلاً سرزمین عرب خرم و سرسبز با آب شیرین فراوان بوده است.
 و ما میدانیم که الان  در عربستان حتی یک رودخانه هم نیست

 اما تکنولوژی فضایی امروز  با سند و دلیل و با عکسهای که از عربستان گرفته بما ثابت میکند که جزیره عرب روزی سرسبز و دارای رودهایی بوده اند. بر اساس تصاویری که ناسا از جزیره عرب گرفته که نشان از وجود آثار رودخانه‌ها و دریاچه‌هایی است که از هزاران سال پیش مدفون شده‌اند این هم عکسی از ناسا:


 

 

 

 

 

 

این عکس و عکسهای واضح دیگر که با اشعه مادون قرمز و از سفینه های فضایی گرفته شده ثابت میکنند که روزی روزگاری ارض عرب پر بود از رودخانه ها و دریاچه ها.
این یک حقیقت علمی جدید است که بشر نشسته در فضا، بکمک اشعه مادون قرمز آنرا کشف کرده است
و  بشر نشسته در  زمین هم (باستانشناسان) در منطقه «الربع الخالی» که ناحیه ای بی‌آب و علف در جنوب عربستان می‌باشد، روستایی کشف کردند که در زیر شن‌ها مدفون شده بود و نیز مناطقی سنگی و سخت در دو منطقه دیگر آن کشف شده که پس از تحقیق روشن شد که شامل ریشه درختان بزرگی می‌باشد که در این منطقه وجود داشته است». تمام این موارد روشن می‌سازد که حتی همین منطقه «الربع الخالی» که الان خالی از سکنه است، روزگاری پوشیده از باغ‌ها بوده و رودهای آب در آنجا جریان داشته است
 
این  یافته های جدید، اثبات سخن رسول الله است که فرمودند عربستان دارای باغها و رودخانه ها بوده است
طبعا این سخن کوچکی نیست و نمیتوانیم سرسری از آن بگذریم . حضرت محمد از کجا میدانستند که زمانی شبه جزیره عرب سرسبز بوده است؟
کافران و زندیقان معمولا میگویند محمد با توجه به نوشته های تاریخی  و داستانهای عامیانه از این چیزها خبر داشته در باره هر چیز غیر عادی در سخنان پیامبر، آنها چنین فرضیه های فریبنده را مطرح میکنند.
اما جواب ساده به کفار و زندیق ها این است که چرا در تاریخ بشر هیچکس دیگری از این حقایق خبر نداشته؟
پس نمیتوان باید این فرضیه های احمقانه، از اهمیت  بیانات رسول الله کاست.

پس رسول الله در قرنها پیشتر از کشف  یک حقیقت علمی، آنرا میدانستند و این اعجاز است. پس چون کبک سر خود را زیر برف نکنیم.
اما از این جالبتر اینکه ایشان بلافاصله بعد از بیان حقیقت اول،  یک حقیقت علمی دیگر را نیز  بیان کردند که بشر امروز  تا هنوز  درباره آن چیزهای زیادی نمیداند.
اما قسمت دوم فرموده پیامبر این است که قبل از قیامت عربستان  سر سبز و دارای رودخانه ها خواهد شد،
بیایید بیینیم این چگونه تحقق خواهد یافت
تکنولوژی امروز میتواند در عربستان کانالها ( نهرها ) حفر کند اما عاجز است که در آن آب بریزاند، چون آب در دنیا کم است و نکته دیگر این است که رسول الله از جاری شدن رودخانه در عربستان صحبت کرده در حالیکه کانال در هرجای دنیا میتواند حفر شود، پس این جاری شدن رودخانه، مصنوعی نیست این باید  یک تغییر طبیعی در آب هوای منطقه باید باشد
آیا نشانه ای دال بر تغییر اب هوا در عربستان داریم؟
من فقط مکه و مدینه را دیدم
حقیقت این است که بعضی از کوه های مکه سبز است سر کوه سبز است! این را هر حاجی مشاهده میکند و این قبلا نبوده
جایی خواندم تا ۶۰ سال پیش در مکه مکانی بود که در آن فقط یک درخت وجود داشت  و نامش را گذاشته بودند باغ شاعران ( حدیقه الشعراء) و شاعران دور آن درخت جمع میشدند و شعر میگفتند!!

گیرم که این سخن را باور نکنید اما با این گفته ابراهیم چه میکنید که مکه را اینطور توصیف کرد (وَادٍ غَیرِ ذِی زَرْعٍ )
یعنی سرزمین بی آب علف
 اما  مکه ای  را که حضرت ابراهیم سرزمین بی آب علف نامیده، الان بی آب علف نیست هم آب دارد هم درخت حتی کوه های مکه سبز شده است.
الان در عربستان باران های زیادی میبارد
 جاری شدن سیل عظیم  در جده ( امسال)  که عده ای  را کشت چندان عادی نیست
پس چیزی در حال تغییر است! این مشاهده با چشم سر است
تبدیل شدن جزیره العرب به باغ‌ها  ایضا بخاطر این تا حدودی تحقق یافت  که اهالی جزیره بوسیله حفر چاه و احداث مزرعه و کشاورزی و امثال آن، جزیره و اراضی لم یزرع را به باغ مبدل می‌سازند. و در حال حاضر این عمل به سرعت دارد پیش می‌رود

و این را اضافه کنم که مدینه سلاله و منطقه ظفار  در عمان  الان رودخانه های کوچک  و جنگل دارد
اما چون  صحبت از جاری شدن رودخانه هاست، پس باید منتظر واقعه بزرگتری از حفر چاه های عمیق و از جاری شدن این چشمه سارها  باشیم
اما وقتی قسمت اول سخن رسول الله  تحقق یافت، پس عقل حکم میکند که به قسمت دوم سخن ایشان نیز ایمان بیاوریم خصوصا که علایم تحقق پیشگویی را داریم میبینیم

منبع: اسلام تکس

مقاله پیشنهادی

نشانه‌های مرگ

مرگ انسان با افتادن و شل شدن دو طرف گیج‌گاه، کج شدن بینی، افتادن دست‌ها، …