کشور شیران شده جنده‌خانه عالم!..

  • جواد نوری زاده ـ کرج

دو صد نفرین بر این آخوندهای شهوترانی که بدعت بی‌ناموسی صیغه را بر مردم وضع کردند. اینان که توحید و قرآن و اسلام فخر آفرین فردوسی و سعدی و مولانا را در کشور ما سربریده، آئین تشیع صفویت کلینی و مجلسی و خمینی را بر ملت ما تحمیل کرده، دختران پاکدامن سرزمین فارس را به نام مذهب به خودفروشی فرا خواندند.

بی‌ننگی در بین دختران ما بجایی رسیده که زیر پوستین بتکده‌هایی که امام زاده خوانده می‌شوند، چون قبرهای منسوب به امام رضا در مشهد، و معصومه و جمکران در قم و شهرهای دیگر، عفت دختر ایرانی طعمه گرگان گرسنه شهوت قرار می‌گیرد.

در هتلهای اطراف این امام زاده‌ها پیر و جوان کشورهای عربی و غیر عربی را می‌بینی که با چشمانی پف کرده از شراب، و مست شهوت در انتظار دختران جوانی نشسته‌اند که به نام صیغه برای کسب لقمه نانی خود را زیر ددان شهوت می‌اندازند!!..

ای دوصد نفرین بر این آخوندهای بی‌وجدان!..

بی‌شرمی و بی‌ننگی بجائی رسیده که در هر کوچه و بازار شهرهایمان تابلوهایی نصب کرده‌اند با عنوان براق ” دفتر ثبت ازدواجهای موقت”! یعنی “جنده خانه‌های رسمی آئین تشیع صفوی”!..

بدون شک تاریخ از این چهره‌های ننگین آخوندهای شهوترانی که با گرگ دنبه می‌خورند و با چوپان گریه ، پرده برکشیده آنها را رسوا خواهد ساخت.

به این گزارش ویکی‌لیکس توجه فرمائید و سران کشور خود را بهتر بشناسید:

ویکی لیکس: دولت برای شیوخ زنان موقت می برد

براساس سند تازه ای که ویکی لیکس منتشر کرده، دولت جمهوری اسلامی از شیوخ عرب هنگام سفر به ایران با زنان ایرانی که به فحشاء واداشته شده اند پذیرایی می کند.

در سند سفارت آمریکا در عراق به تاریخ دهم ژانویه ۲۰۱۰ آمده است:

 (http://www.wikileaks.ch/cable/2010/01/10BAGHDAD167.html)

یکی از کارکنان سفارت در ملاقات با یکی از شیوخ عراق از وی شنیده است که دولت ایران در پی افزایش نفوذ خود در عراق است و این موضوعی بوده که وی در سفرش به ایران با آن مواجه شده است. بسیاری از سران قبایل عراق بطور مکرر به ایران سفر می کنند. معاینات پزشکی یکی از بهانه های سفر شیوخ عراق به ایران است. این شیخ بطور خصوصی به کارمند سفارت آمریکا گفته است که دلیل اصلی سفر وی به تهران برخورداری از ازدواج های موقت با زنان ایرانی و سایر تفریحات است. نظیر چنین تسهیلاتی از سوی دولت جمهوری اسلامی در اختیار سایر شیوخ عرب و سران قبایل عراق نیز قرار می گیرد.

حافظ شیرین سخن اینها را چه زیبا به تصویر کشیده است:

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند***چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس *** توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
گوییا باور نمی‌دارند روز داوری *** کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

 

مقاله پیشنهادی

فواید مطالعه

۱- دور شدن وسوسه‌ها و غم واندوه. ۲- پرهیز از فرو رفتن در کارهای بیخود …