چرا این همه تناقض؟؟؟

چرا وقتى یک یهودى ریش مى گذارد،این عمل او را بخاطر پایبندى به اعتقادات وعمل به دستورات تورات مى پندارند ولى اگر یک مسلمانى همین عمل را انجام بدهد کسى به سراغ دستورات دینش،وپیروى از سنت وى نمیرود،بلکه انگ تروریست و ارهابى بودن را به فرد ملتزم به اسلام مى دهند ؟؟؟

چرا وقتى یک فردغیر مسلمان مرتکب جنایت وعمل ناپسندى میشود کسى دینش را بازخواست و ملامت نمیکند
ولى اگر فرد مسلمان دچار خطاء واشتباهى شود،اولین سوژه اى که مورد هجوم و زیر ذره بین قرار میگیرد،دینش یعنى اسلام میباشد وتا بتوانند آن را نقد وسپس نکوهش مى کنند؟؟؟

چرا وقتى یک زن در جوامع غربى به خانه دارى مشغول است همه او را به ادا وانجام مسئولیت در قبال تربیت فرزندان و خدمت به خانواده تشویق میکنند ولى اگر یک زن مسلمان در خانه بماند و همین عمل را انجام دهد از دیدگاه نهاد هاى حقوق بشرى مورد ظلم ونداشتن حق برابرى زن و مرد واقع شده است؟؟؟

چرا وقتى یک زن راهبه مسیحى حجاب بر تن میکند و خود را مى پوشاند،حق دارد با این پوشش در اماکن عمومى و دانشگاه و اداره ها ظاهر شود وممنوعیتى برایش وجود ندارد
ولى اگر یک زن مسلمان بخواهد در جوامع غربى با حجاب و پوشش اسلامى براى تحصیل به دانشگاه وارد شود این عمل وى ممنوع وتهدید علیه امنیت ملى محسوب میشود؟؟؟

چرا یک یهودى مسلمانى را به قتل برساند،کسى به چشم قاتل وى را نگاه نمى کند،بلکه این عمل یهود را بخاطر دفاع از جان خود توجیه مى کنند
ولى اگر یک مسلمان بخواهد از جان و ناموس برادر خود دفاع کند و در برابر متجاوزکاران بایستد،او یک تروریست است وباید از بین برود؟؟؟
به راستی چرا ؟؟؟

مقاله پیشنهادی

دنیا، اینگونه آفریده شده است

روزی مارکس اویلیوس، یکی از فیلسوفان بزرگ دربار امپراطوری روم، گفت: امروز افرادی را ملاقات …