نویسنده: مجاهد دین
در قسمت های قبل، دروغ ها و خیانت ها و حیله گری ها و رسوایی های روافض خبیث را نشان دادیم و سبحان الله سرتاسر شبهاتشان پر از دروغ و قیچی مطالب و دیگر خیانت هایی بود که در رگ های این خبیثان جریان دارد، و ما بارها ثابت کرده ایم که این مجوسی های رافضی، با طعنه و توهین به اصحاب رسول خدا صلی الله علیه وسلم، تنها یک هدف دارند و آن هم زیر سوال بردن خود رسول الله می باشد.
آن همه توهین و افترا و تهمت به خانواده ابوبکر صدیق می زنند و شأن آنها را با دروغ هایی بسیار افتضاح (به خیال خام خود پایین می آورند) اما خبر ندارند که اشرف مخلوقات با این خانواده وصلت کرده است و عایشه رضی الله عنها را مادر مومنان کرده است و همسر خود قرار داده است.
آیا توهین های زشت و قبیح روافض به خانواده ابوبکر صدیق رضی الله عنه، غیر از این است که اینها قصد توهین به خود رسول الله را دارند ولی مستقیم نمی توانند آن را ابراز کنند؟
و الحمد لله چهره واقعی این سگان مجوسی را برای همگان نشان دادیم و رسوایی های آنها را به ثبت رسانده ایم که من تحدی می کنم اگر بچه پدرشان هستند و از نطفه پدرشان هستند نه نطفه شیطان، من تحدی می کنم که بیایند و فقط از یکی از دروغ هایشان دفاع کنند. آیا اینقدر مردانگی در خود احساس می کنید؟؟؟ یا مثل اسلافتان تنها پارس می کنید و فرار می کنید؟
اما برای ما ثابت شده است که شما رافضیان در 🗡 قتل گاه های 🔪علمی اهل سنت هیچ گاه جان سالم بدر نبرده اید و همواره فرار را بر قرار ترجیح داده اید.
در ادامه شبهه دیگر رافضی خبیث را نگاه کنید که چطور برای اثبات کافر بودن و زندیق بودن خودش به روایات ضعیف و بی اساس استناد می کند و در نقش همان خر مگس مشهور ظاهر می شود…
رافضی خبیث در کانال ۱۴ ماه چنین نوشته است:
حضرت ابوطالب سلام الله علیه نیز ابوقحافه را مگس خوار می دانست.دقت کنید:
قال بعثأبو طالب إلى رسول الله صلى الله علیه وسلم فقال أطعمنی من عنب جنتک وأبو بکر الصدیق جالس عند رسول الله صلى الله علیه وسلم فقال أبو بکر حرمها الله على الکافرین فقال أبو طالب فلأبی قحافه آکل الذبان تدخرها
ابوطالب دنبال رسول خدا فرستاد و گفت:مقداری از انگورهای بهشت را به من بده.ابوبکر گفت: خدا آن را بر کافرین حرام کرده! ابوطالب گفت: آن را برای ابوقحافه مگس خوار ذخیره می کنی؟
تاریخ مدینه دمشق ج۶۶ص۳۲۷
پـــــــــــــاســــــــــــــــخ:
باز این رافضی خبیث، به روایتی ضعیف استناد کرده است که مجددا مایه رسوایی اش شده و خر مگسی بودنش را به نمایش گذاشته است.
قبل از هر چیز ابوطالب کافر از دنیا رفت، بر خلاف ابو قحافه رضی الله عنه که اسلام آورد و با اسلام از دنیا رفت.
و در همین روایت ضعیف نیز واضح آمده است که ابوبکر صدیق رضی الله عنه به ابوطالب میگوید که کافر هستی. جالب است روافض کافران را مسلمان می خوانند و مسلمانان را نیز تکفیر می کنند. حال رافضی خبیث که به این روایت استناد کرده است، از دو حالت خارج نیست. اگر آن روایت را قبول دارد، پس کفر ابوطالب را هم با دست خود ثابت کرد، و اگر آن روایت را قبول ندارد، پس در عوض آن، مگس خوار بودن خودش ثابت می شود و تهمت به خودش برگردانده می شود.
همانطور که می بینید، آنقدر جاهل هستند که به روایاتی استناد می کنند که بر ضد خودشان است
پس تا اینجا روافض کفر ابو طالب را با روایتی که به آن استناد کردند ثابت کردند. و واقعا مچکر هستیم، این همان چیزی بود که ما می خواستیم به شما بفهمانیم که متاسفانه در مقابل فهمیدن مقاومت می کردید؛ اما خدا را شکر امروز خودتان کفر ابو طالب را ثابت کردید.
و گفتیم که همانطور که خرمگس بر روی نجاسات می نشینند ، روافض نیز بر روی روایات ضعیف و باطل و بی ارزش می نشینند… و آن همه روایات صحیح و زیبا در فضایل اصحاب را نمی خوانند و از دیدن آنها کور شده اند، اما به روایتی ضعیف که در سند آن ، انواع راویان ضعیف و مجهول الحال و … وجود دارد استناد می کنند!
روایت مورد استناد رافضی در تاریخ دمشق چنین است:
رقم الحدیث: ۷۲۰۵۸
(حدیث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا أَبُو الْفَضْلِ بْنُ نَاصِرٍ ، قِرَاءَهً ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُحَمَّدٍ الأَنْبَارِیِّ ، أَنَا هبَهُ اللَّهِ بْنُ إِبْرَاهِیمَ بْنِ عُمَرَ ، أَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْمَاعِیلَ ، نَا أبُو بِشْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَمَّادٍ ، نَا أحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ الْعُطَارِدِیُّ ، نَا یونُسُ بْنُ بُکَیْرٍ ، عَنْ یُونُسَ بْنِ عَمْرٍو ، عَنْ أبِی السَّفَرِ سَعِیدِ بْنِ أَحْمَدَ الثَّوْرِیِّ قالَ : بَعَثَ أَبُو طَالِبٍ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ، فَقَالَ : أَطْعِمْنِی مِنْ عِنَبِ جَنَّتِکَ ، وَأَبُو بَکْرٍ الصِّدِّیقُ جَالِسٌ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ، فَقَالَ أَبُو بَکْرٍ : حَرَّمَهَا اللَّهُ عَلَى الْکَافِرِینَ ، فَقَالَ أَبُو طَالِبٍ : فَلأَبِی قُحَافَهَ آکِلِ الذِّبَّانِ تَدَّخِرُهَا . .
http://library.islamweb.net/hadith/display_hbook.php?bk_no=798&pid=395179&hid=72058
در سند این روایت، افراد ضعیفی وجود دارد. برای مثال:
هبَهُ اللَّهِ بْنُ إِبْرَاهِیمَ بْنِ عُمَرَ ، مجهول است و توثیقی ندارد
أبُو بِشْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَمَّادٍ ،
قَالَ الدَّارَقُطْنیّ: تکلّموا فیه، وما یتبیّن من أمره إلّا خیر.
وقال ابن عدیّ: ابن حمّاد مُتَّهم فیما یقوله فی نُعَیْم بْن حمّاد لصلابته فی أهل الرّأیّ.
قلتُ: رمَى نُعَیْم بْن حمّاد بالکِذب.
وقال ابن یونس: کَانَ من أهل الصَّنْعه، وکان یضعف.
نام کتاب : تاریخ الإسلام ت بشار نویسنده : الذهبی، شمس الدین جلد : ۷ صفحه : ۱۵۸
http://lib.efatwa.ir/47076/7/158
أحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ الْعُطَارِدِیُّ ، ضعیف است
معلومات راوی در لینک زیر:
http://library.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=9901
یونُسُ بْنُ بُکَیْرٍ ،مختلف فیه است و توسط بعضی همانند نسائی و ذهبی تضعیف شده است
أبِی السَّفَرِ سَعِیدِ بْنِ أَحْمَدَ الثَّوْرِیِّ ، این راوی نیز متوفای ۱۱۳ هجری از طبقه سوم است، و چون سند آن تا زمان آن حادثه و گفتگویی که نقل کرده، متصل نیست، لذا روایتش مرسل و بلکه معضل است
و هر یک از موارد فوق برای ضعیف بودن روایت مذکور کفایت می کند؛ چه رسد که چندین مورد ضعف در سند آن وجود دارد.
همانطور که می بینید، روافض به روایات ضعیف و بی ارزش استناد می کنند، و این را بدانند که این عمل آنها بدون پاسخ نخواهد بود.
ای روافض، به خدا قسم که مرز ها را رد کردید و هیچ احترامی برای خود باقی نگذاشته اید، توهین ها و افتراهایتان همه حدود را زیر پا گذاشته است، با روایات ضعیف و بی ارزش، به اصحاب بزرگوار رسول خدا صلی الله علیه وسلم، زشت ترین توهینات و افتراها را کردید، و عواقب آن را هم باید بچشید…
ادامه دارد….