پاسخ به زورگویی علمای شیعه درباره اهل بیت …. یکبار برای همیشه!(۱)

 این یک زور گویی آشکار است که علمای شیعه  همسران پیامبر را  اهل بیت پیامبر نمیدانند.به پشتکار و عزم این قوم باید آفرین گفت که با دلایل رنگارنگ  و قیافه حق به جانب، با تو به بحث مینشینند تا ثابت نمایند  برف سفید نیست …. و آتش سوزان نیست و  هرگز بر کره زمین باران نباریده… آری اثبات اینکه همسر از اهل بیت نیست، شبیه به این است که بخواهیم ثابت کنیم بر کره زمین باران نمیبارد! کار سختی است! نیست؟، پس حق دارم بگوییم آفرین به پشتکار و تلاش و تقلای این شیعه ها!
حالا میخواهم یکبار برای همیشه  دروازه  این بحث را ببندم و دلایلی بیاورم که عزم علمای شیعه بشکند و دیگر  اینقدر زور نگویند:
  قرآن درباره داستان یوسف میگوید:  (لَقَدْ کَانَ فِی یُوسُفَ وَإِخْوَتِهِ آَیَاتٌ لِلسَّائِلِینَ (۷) بدرستیکه در داستان یوسف و برادرانش نشانه ها برای پرسش کنندگان است.

این داستان میتواند خیلی از سوالهای ما را پاسخگو باشد و ما را از سردرگمی های بیشماری بیرون آرد ،
در این داستان صحنه ای ترسیم شده است که در آن همسر عزیز مصر بعد از اینکه درخواستش توسط یوسف رد شد سعی میکند با زور به خواسته خود برسد و یوسف فرار میکند و آن زن به دنبالش میدود و پیراهنش را پاره میکند یوسف سعی میکند در را باز کند و بگریزد که ناگهان شوهر  را میبیند که در بین دو لنگه در  ایستاده است.
از این منظره هولناک فورا عقل به سر آن زن باز میگردد و در فکر نجات خود میشود و میگوید:
(وَأَلْفَیَا سَیِّدَهَا لَدَى الْبَابِ ۚ قَالَتْ مَا جَزَاءُ مَنْ أَرَادَ بِأَهْلِکَ سُوءًا) “یوسف:۲۵”
{و در آستانه در آقاى آن زن را یافتند. آن گفت: «کیفر کسى که قصد بد به خانواده تو کرده چیست؟
در اینجا آن زن نمیگوید سزای کسیکه به (من) نظر بد داره چیست؟ برای تحریک بیشتر شوهر میگوید:  سزای آنکس که (به زن تو )نظر بد داره چیست ؟
و قرآن برای زن تو، کلمه (بِأَهْلِکَ) ( به زن تو) را بکار برده یعنی برای زن کلمه ( اهل ) را بکار گرفته پس منظور از اهل البیت، زن خانه هست یا نه؟!
 اهل بیت عزیز مصر زلیخا بود یا نه ؟پس چرا  عایشه  اهل البیت رسول نباشد؟!! و اگر هست پس شما چرا دوستش ندارید ؟ و شما که دوستدار اهل البیت رسول نیستید، چرا خود محبان اهل البیت مینامید؟ !!

در همین داستان یوسف آمده:
(وَقَالَ الَّذِی اشْتَرَاهُ مِن مِّصْرَ لِامْرَأَتِهِ أَکْرِمِی مَثْوَاهُ) “یوسف:۲۱”
{همان کس که یوسف را خریده بود به (زنش) گفت گرامیش بدار!}
و باز آمده:
(وَرَاوَدَتْهُ الَّتِی هُوَ فِی بَیْتِهَا عَن نَّفْسِهِ) “یوسف:۲۳”
{و زنی که یوسف در (بیت او) بود، از یوسف خواست که  با همراهش گناه کند}
به کلمه (لِامْرَأَتِهِ) و (بَیْتِهَا) توجه کنید پس قرآن، خانه عزیز مصر را، خانه زلیخا مینامد و میگوید بیت زلیخا…. و زلیخا را زن عزیز مصر میشناسد
پس با این حساب:
چرا  بیت رسول الله صلی الله علیه وسلم، بیت عایشه نباشد ؟
پس وقتی خانه رسول خانه عایشه است یعنی عایشه میتواند به بیت رسول بگوید خانه من …. به خانه رسول بگوید خانه من ! دیگر شما در کدامین مدرسه علم منطق خوانده اید که او را از اهل خانه ای نمیدانید که خانه خودش است ؟ مال خودش است.

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …