واقعیت بیماری آنفلانزای خوکی!..

  • د. دلیری

 

بازار یابی برای واکسیناسیونی کشنده….

اتهام شرکتهای داروسازی آمریکایی و بانکهای یهودی به ساختن ویروس “آنفلانزای خوکی”.

الجزائر: مجله‌ای نمساوی متخصص در علوم با کشف توطئه‌ای خطرناک، جنجال بزرگی را در جامعه‌ی علمی به پا نمود. این مجله در گزارشی ویژه پرده از دسیسه‌ی خطرناکی که در جهان بنام “آنفلانزای خوکی” شهرت یافته و همه‌ی جهان را در مدت زمان بسیار اندکی در برگرفته بر کشیده است. در این گزارش ثابت شده؛ برخی از سیاستمداران و ثروتمندان و شرکتهای دارو سازی آمریکا برای کسب ثروتی هنگفت، گردانندگان اصلی موج ترس سازی و ایجاد رعب و وحشت از این بیماری در جهان هستند.

روزنامه “الشروق” جزائری در گزارش خود آورده است که مجله‌ی نمساوی “یاو بیرجر مایستر”؛ منظمه بهداشت جهانی، و سازمان ملل، و رئیس حالی آمریکا “باراک اوبا” و تعدادی از لوبیهای یهودی‌ای که بر بانکهای بزرگ جهانی چیره هستند، یعنی: “دیوید روچیلد، و دیوید روکفیلر، وجورج سوروس” را در شکایتی که به سازمان تحقیقات فدرالی آمریکا (اف بی آی) کرده متهم به تلاش برای کشتاری عمومی در جهان نمود!

این شکایت در ردیف شکایتهای پیشین که در “آپریل” گذشته بر علیه شرکتهای داروسازی “باکستر” و “افیرجرین هیلز و تکنولوژی” شده بود قرار می‌گیرد. این مجله بر این اعتقاد است که این شرکتهای داروسازی برای بدست آوردن مکاسب اقتصادی، آمپولی را برای علاج بیماری وهمی آنفلانزای مرغی به بازار آوردند که گمان می‌رود باعث بروز بیماریهای بسیار وحشتناکی در سطح جهان گردید.

این مجله برای اثبات شکایت خود چند قضیه‌ی حساس را مطرح ساخته است. و این افراد را به دست داشتن در “افراطگری بیولوژی” متهم ساخته و تصریح نموده که اینها در حقیقت افرادی هستند که در زیر چتر مافیای جهانی آدمکشی برای رسیدن به ثروتهای هنگفت حاضرند دست به هر جنایتی بزنند. و در حال حاضر با عرضه‌ی واکسن ضد آنفلانزا و پیشرفت و احتکار آن در سدد استفاده از آن در تولید “اسلحه‌ی بیولوژیکی” برای دست زدن به کشتارهای عمومی در جهان می‌باشند.

مجله “بیرجرمایستر” از آنفلانزای خوکی به عنوان یک بهانه یاد کرد که افراد مذکور آنرا بعنوان دسیسه‌ای برای قتل عام مردم جهان بکار می‌گیرند. آنها با اجبار مردم به واکسینه شدن و تزریق این آمپول ـ آنگونه که در حال حاضر در آمریکا جریان دارد ـ می‌خواهند به اهداف جنایتکارانه‌ی خویش برسند. در این گزارش علمی آمده است که مجبور ساختن مردم به تزریق این واکسن باعث پیدایش بیماریهای بسیار خطرناک و کشنده‌ای می‌گردد. از اینرو مجله این کار را تجاوزی مستقیم به حقوق بشر و پله‌ای برای رسیدن به اسلحه‌های بیوتکنولوژی دانسته است.

“یان بیرجر مایستر” با این زاویه‌ی دیدی که در شکایت خود مطرح ساخته، این چنین فعالیتها را در خانه‌ی “بزرگترین خیانت” و جنایت در حق بشر ردیف بندی کرده است.

در حال حاضر این شکایت بصورت یک بحران واقعی مطرح شده که منظمه‌های حقوقی و متخصص در کشورهای مختلف جهان که در سردفتر آنها نام “جمعیت اس او اس عدالت و حقوق انسان” فرانسه‌ای بچشم می‌خورد، آنرا بصورت بسیار جدی پیگیری می‌کنند، و خواستار اهتمام به این پرونده ضمن “تحقیقات پلیسی و جنائی” برای پیشگیری از بوجود آمدن مشکلات بسیار حاد و کشنده‌ی بهداشتی و انسانی در جهان هستند، و به شدت بر این نقطه اصرار دارند که شروع واکسیناسیون در پائیز امسال ضمن قواعد و مقررات و کنترل بسیار شدیدی از سوی پزشکان متخصص صورت گیرد، تا از خطرات احتمالی بگونه‌ای جلوگیری شود.

در این میان تعدادی از متخصصان ویروس شناسی اعتراف کردند که: با توجه به برنامه‌ی واکسیناسیون اجباری بر علیه بیماری آنفلانزای خوکی وبا توجه به اینکه ویروس (H1N1) که باعث بیماری می‌شود از میکروبهای مرکب ژنتیکی است بسادگی می‌توان نتیجه گرفت که این میکروب ساختگی است و عمدا در جهان شایع شده است تا بهانه‌ای باشد برای واکسیناسیون اجباری در سطح جهان و به عبارت دیگر فروش ملیاردها واکسن!

این دانشمندان با طرح این پرسش که این میکروب با همه‌ی این ژنها از کجا آمده است؟ می‌گویند: آزمایشهای دقیقی که روی این میکروب انجام گرفته نشان می‌دهد که ژنهای اصلی این میکروب دقیقا همان ژنهایی است که در میکروب کشنده‌ی سال ۱۹۱۸م بود، که به آن برخی از ژنهای میکروب آنفلانزای مرغی (H5N1) و برخی از دو خانواده‌ی جدید میکروب (H3N2) افزوده است.

همه‌ی این آزمایشات به این نتیجه می‌رسد که آنفلانزای خوکی در حقیقت میکروبی است مرکب که به صورت وراثتی تولید شده است!

مکیدن خون فقیران جهان

“یان تسیجلر” جامعه شناس “سوئدی” و مشاور مجلس حقوق انسان سازمان ملل در این رابطه می‌گوید:” آنفلانزای خوکی زالویی است برای مکیدن خون فقیران و مستمندان در جهان. امروز رسانه‌های گروهی جهان تمام نیروی خود را صرف جو سازی رعب و وحشت در جهان بخاطر میکروبی که در ظرف چند هفته توانسته جان ۴۵ نفر در جهان را بگیرد کرده‌اند، در حالیکه چشمان خود را از ۱۰۰٫۰۰۰ نفر فقیری که روزانه بر اثر گرسنگی و اعراض ناشی از آن جان می‌دهند بسته‌اند”.

ایشان افزودند که مایه تأسف شدید است که مسئول بالا رتبه ای از منظمه‌ی بهداشت جهانی جلوی دوربینهای رسانه‌های گروهی بایستد و ادعا کند که میکروب (H1N1) جان دو ملیارد انسان را در خطر قرار داده! بدون شک این بیانات غیر مسئولانه و نادرست از خطرات ناشی از این بیماری در ساختار جو ترس و وحشت جهانی بسیار مؤثر واقع می‌شود.

ایشان گفتند: بنده نمی‌گویم که منظمه‌ی بهداشت و صحت جهانی مسئولیت حفاظت صحت انسانها را برعهده ندارد، بلکه هدف از آنچه گفتم این است که نباید از کاهی کوهی ساخته شود و مردم را بی‌مورد به ترس و وحشت انداخت. وباید هر چیزی را در حجم اصلی آن معرفی نمود.

ایشان در ادامه سخنانش اشاره کردند که حدود ۹۵۳ ملیون انسان بصورت دائم از بیماریهای نقص تغذیه رنج می‌برند، و جهان در هر ۵ ثانیه شاهد مرگ کودکی زیر سن ۱۰ سال است. و ما در حالیکه با همه‌ی این مسائل چون اموری بسیار ساده و طبیعی برخورد می‌کنیم، از یک مشکل جزئی یک بحران جهانی می‌سازیم!!

ایشان بر این نقطه تأکید کردند که با وجود بزرگی حجم مشکلات فقر و مرگ و میر ناشی از آن سازمان بهداشت جهانی کنفرانسهای تبلیغاتی و رسانه‌ای و حرکت جهانی در رفع آن تشکیل نمی‌دهد، در حالیکه حالا همین سازمان روزانه در دفتر اصلیش در “ژنو” کنفرانس تبلیغاتی برای رساندن آخرین اخبار آنفلانزای خوکی به جهان برقرار می‌کند!

پروفسر سوئدی در ادامه سخنانش گفت: واقعا جای تعجب و حیرت دارد که رسانه‌های جهانی همه بر انفلانزای خوکی بسیج کرده شوند، و برای من هیچ جای تعجبی نخواهد بود اگر فردا برملا شود که شرکتهای بزرگ دارو سازی پشت سر این تبلیغات گسترده بوده‌اند، تا بتوانند شکستهای اقتصادی پی در پی ناشی از بحران جهانی اقتصاد را بگونه‌ای جبران کنند.

بخصوص که همه شاهد بودیم چگونه نمایش آنفلانزای مرغی ملیاردها دلار را برای شرکتهای دارو سازی قول‌پیکر به ارمغان آورد.

واقعیتهای وحشتناک

در گزارشهای رسانه‌های گروهی آمده است که شرکتهای داروسازی جهانی با تمام توان در حال ساختن آمپول آنفلانزای خوکی هستند و طی چند ماه آینده میزان تولید این دارو برای واکسینه کردن کلیه سکان زمین کافی خواهد بود. و در واقع این برنامه‌ای است برای دگرگون کردن میزان هوش و فکر و توان جنسی و قدرت جسمانی و صحت ما زیر چتر حمله‌ی سراسری برای واکسینه کردن جهان!

این گزارشها نشان می‌دهد که مقدار زیادی از مواد مساعد برای بالا بردن قدرت این دارو به ماده اصلی اضافه می‌گردد، که از آنجمله است ماده “سکوالین”!

سکوالین در حقیقت ماده بسیار مهمی است که جسم آنرا از غذا می‌گیرد، و از آن تعداد زیادی روغن و اسیدهای روغنی مختلف تولید می‌کند که نقش حیاتی بسیار مهمی در اعضای مختلف جسم بر عهده دارند. و همچنین سکوالین ماده‌ی اصلی تولید همه هرمونات جنسی در زنان و مردان وبارداری آنهاست. و ماده‌ی بسیار مهمی است برای سلولهای دماغ تا وظیفه‌ی خود را بنحو احسن بتوانند انجام دهند. ونقش بسیار مهمی در حمایت از سلولهای پیر و حمله‌های ژنتیکی دارد.

وجود این ماده در واکسن انفلانزای خوکی باعث می‌شود جسم درصدد ترشح ماده‌ی مضادی بر علیه آن شود، و بدینصورت جسم با آن درستیز گشته آنرا خنثی می‌کند، و بدینگونه آثار بسیار خطرناکی چون پایین آمدن معدل بارداری، سقوط معدل هوش و فکر، و خطر بیماری فقدان مقاومت جسم،… بر انسان خواهد داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: از آنجا که جسم نیاز خود به سکوالین را از غذا ـ نه از آمپول ـ تهیه می‌کند، تزریق این ماده در کنار میکروب بیماری از راه پوست در حمله واکسیناسیون ضد آنفلانزای خوکی باعث می‌شود جسم با تولید ماده‌ای مضاد با آنچه از راه مصنوعی وارد جسم شده نه تنها با میکروب بیماری مقابله کند، بلکه ماده‌ای ضد ماده سکوالین تولید خواهد کرد و جسم در حالیکه به آن بشدت نیاز دارد با آن به ستیز برمی‌خیزد!!

و رد فعل جسم با ماده سکوالین و خنثی کردن اثر آن در کنار بروز بیماریهای عصبی و ماهیچه‌ای بسیار شدید و طولانی باعث افت درصد هوش و پایین آمدن ذکاوت و کنترل عقل و کاهش قدرت مقاومت جسم در برابر بیماریهای مختلف و ورمهای گوناگون، بخصوص ورم بسیار خطرناک دماغ و… می‌گردد.

این فرضیه که سکوالین از جمله ماده‌های یاری دهنده در واکسیناسیون می‌تواند باشد اولین بار در جنگ اول خلیج مطرح شد که همراه با واکسن بیماری بسیار خطرناک “جمره خبیث” به سربازان آمریکایی که در این جنگ شرکت داشتند تزریق شد. و در نتیجه آن تعداد بسیار زیادی از این سربازان بکلی مفلوج شدند و برخی دیگر به بیماریهای دیگری که به نام “بیماریهای ناشی از جنگ خلیج ” مشهور است مبتلا گشتند.

وشایان یادآوری است که نشانه‌های ابتلاء به بیماری فقدان مقاومت جسم در برابر بیماریها، بصورت واضح بعد از یک سال از تزریق واکسن نمایان می‌گردد. طی این مدت جهاز عصب و دماغ تمامی ذخیره‌های سکوالین را با ماده‌ی مضاد تولید شده توسط جسم از دست می‌دهد، و پس از آن سلولها شروع به مردن می‌کنند. این مدت طولانی برای پیدا شدن عوارض بیماری باعث می‌شود که مردم نتوانند انگشت اتهام بسوی این واکسن و شرکتهای تولید کننده‌ی آن دراز کنند. و این شرکتها نیز بسادگی از بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

و از آنجا که مجلس سنای آمریکا با صادر کردن قانونی شرکتهای دارو سازی را از تحمل هر گونه مسئولیتی در قبال ضررها و عوارض ناشی از این واکسنها مستثنی داشته، این حمله‌ی گسترده برای واکسیناسیون کره‌ی زمین بر علیه آنفلانزای خوکی آینده‌ای بس تاریک را برای بشر رقم می‌زند!!..

مقاله پیشنهادی

فواید مطالعه

۱- دور شدن وسوسه‌ها و غم واندوه. ۲- پرهیز از فرو رفتن در کارهای بیخود …