آیــــــۀ تطـــهیـــر
ﺁﯾﺎ ﺁﯾﻪ ی ﺗﻄﻬﯿﺮ، ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻫﻤﺴﺮﺍﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺳﺖ؟ ( ۱ )
ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﺟﻮﺍﺏ ﺷﺎﻓﯽ ﻭ ﮐﺎﻓﯽ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺷﯿﻌﻪ ﻫﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻣﺠﺎﺏ ﻭ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ، ﭘﺲ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﻣﺎ ﺷﺒﻬﺎﺕ ﺁﻧﻬﺎ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ، ﺭﺍ ﯾﮑﯽ ﯾﮑﯽ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﯿﺪﻫﯿﻢ ﺗﺎ ﺭﺍﻩ را ﺑﺮ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻃﺮﻑ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ.
ﺍﻭﻝ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮏ ﺷﯿﻌﻪ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ:
«ﻃﺒﻖ ﺁﯾﺎﺕ ۳۲ ﻭ ۳۳ ﻭ۳۴ ﺳﻮﺭﻩ ﺍﺣﺰﺍﺏ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﺖ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﺎﺕ ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮔﻮﺷﺰﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻟﮕﻮ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﭘﻠﯿﺪﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﭘﺎﮎ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﮐﻪ ﻋﺎﯾﺸﻪ ﺑﺎ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﻭ ﺣﻀﺮﺕ ﺧﺪﯾﺠﻪ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺯﻧﺎﻥ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺑﻮﺩﻩ .ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺯﻧﺎﻥ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺷﺎﻣﻞ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﻧﻤﯿﺸﻮﻧﺪ ؟ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺯﻫﺮﺍ ﻭ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺴﺘﻘﻠﯽ ﺑﺎ ﺣﺴﻨﯿﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻧﺪ .ﭘﺲ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ ﻧﺎﺯﻝ ﺷﺪﻩ ﻗﻄﻌﺎ ﺷﺎﻣﻞ ﺯﻧﺎﻥ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﻧﯿﺰ ﻣﯿﺸﻮﺩ»
ﭘﺎﺳﺦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯿﻮﻥ ﺷﯿﻌﻪ:
۱ – ﺩﺭ ﺁﯾﺎﺕ ﯾﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺨﻦ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺍﮐﺮﻡ ﺑﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺁﻣﺪﻩ، ﺿﻤﯿﺮ ﺟﻤﻊ ﻣﺆﻧﺚ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ:
ﻣﻦ ﯾﺎﺕ ﻣﻨﮑﻦ، ﻭ ﻣﻦ ﯾﻘﻨﺖ ﻣﻨﮑﻦ، ﻟﺴﺘﻦ، ﺍﻥ ﺍﺗﻘﯿﺘﻦ، ﺗﺨﻀﻌﻦ، ﻭﻗﺮﻥ، ﺑﯿﻮﺗﮑﻦ ﻭ .…
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺁﯾﻪ ﺗﻄﻬﯿﺮ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺿﻤﺎﯾﺮ ﺟﻤﻊ ﻣﺬﮐﺮ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ: ﻟﯿﺬﻫﺐ ﻋﻨﮑﻢ، ﻭﯾﻄﻬﺮﮐﻢ .
ﭘﺲ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺩﺭ ﺁﯾﻪ ﺗﻄﻬﯿﺮ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺩﺭ ﺁﯾﺎﺕ ﻗﺒﻞ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﯾﻪ ﺗﻄﻬﯿﺮ ﺍﺳﺖ.
ﭘﺎﺳﺦ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ:
ﺩﺭﺳﺖ ﻧﯿﺴﺖ ! ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﺷﯿﻌﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﯿﺖ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ﻣﺬﮐﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﻮﻧﺚ ﻧﯿﺴﺖ .
ﺍﻭﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﺑﺎﻥ ﻋﺮﺑﯽ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻣﻮﻧﺚ ﺑﺎﺷﺪ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﻮﻧﺚ ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻣﺨﺎﻃﺒﯿﻦ ﻣﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﺭﺍ ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ ﺣﺎﻻ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺻﺪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻣﺎ،ﻓﻘﻂ ﯾﮑﯽ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﺯﻥ،ﺑﺎﺯ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻭ ﯾﮏ ﻣﺬﮐﺮ ﺑﺮ ۹۹ ﻣﻮﻧﺚ ﻣﯽ ﭼﺮﺑﺪ! ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﺯﺑﺎﻥ ﻋﺮﺑﯽ ﺍﺳﺖ
ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﯿﺴﻮﺍﺩ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﮕﺮﺩ ﻋﺮﺏ ﻫﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﺶ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ ﻧﻬﺎﺭ ﺣﺎﺿﺮ ﺍﺳﺖ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﺭﺍ ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﺒﺮﺩ ﻭ ﻟﻮ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ۷ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻓﻘﻂ ﯾﮑﯽ ﭘﺴﺮ ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ .
ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﯿﺖ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺍﻫﻞ ﻫﺮ ﺑﯿﺘﯽ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺩﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﯿﺖ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ (ﭘﺪﺭ) ﺍﺳﺖ ﭘﺲ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻭ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺭ ﺁﯾﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺤﺚ ﻧﯿﺰ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﯿﺖ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺷﺎﻣﻞ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻧﺸﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﭘﺲ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﺷﻮﺩ.
ﻭ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺣﺴﻦ ﻭ ﺣﺴﯿﻦ ﻭ ﻋﻠﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﻧﻤﯿﺎﻣﺪ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺘﯿﻢ ﺳﻪ ﺷﺨﺺ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﺭﺍ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻨﯿﻢ ﭘﺲ ﺩﻟﯿﻞ شیعه ﺑﺎﻃﻞ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﯿﺖ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﯼ ﻣﺬﮐﺮ ﺍﺳﺖ
آیا ایه《انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس》 فقط درباره پنج نفر است ؟
شیعیان ادعا دارند که ایه :
قرن فی بیوتکن و لا تبرجن تبرج الجاهلیه الاولیو اقمن الصلاه و آتین الزکاه و اطعن الله و رسوله انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل بیت و یطهرکم تطهیرا . احزاب ۳۳ .
قرن فی…
ﺣﺎﻻ ﺁﯾﺎﺗﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﻣﺪﻋﺎﯼ ﻣﺎ:
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻮﺳﯽ ﭘﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻣﻮﺍﺝ ﺁﺏ ﺳﭙﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺏ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﺍﺩ ﻣﻮﺳﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺘﺎﻧﻬﺎ ﺷﯿﺮ ﺑﺨﻮﺭﺩ ﻭ ﻣﻮﺳﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺁﺳﯿﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﻭ ﺑﯿﺘﺎﺏ ﻭ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺁﺳﯿﻪ ﻣﺘﻔﮑﺮ ﻭ ﺩﺭ ﻓﮑﺮ ﭼﺎﺭﻩ ﺷﺪ.
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻣﻮﺳﯽ ﮔﻔﺖ:
{ﻭَﺣَﺮَّﻣْﻨَﺎ ﻋَﻠَﯿْﻪِ ﺍﻟْﻤَﺮَﺍﺿِﻊَ ﻣِﻦْ ﻗَﺒْﻞُ ﻓَﻘَﺎﻟَﺖْ ﻫَﻞْ ﺃَﺩُﻟُّﮑُﻢْ ﻋَﻠَﻰ ﺃَﻫْﻞِ ﺑَﯿْﺖٍ ﯾَﮑْﻔُﻠُﻮﻧَﻪُ ﻟَﮑُﻢْ ﻭَﻫُﻢْ ﻟَﻪُ ﻧَﺎﺻِﺤُﻮﻥَ} (ﺍﻟﻘﺼﺺ: ١٢).
ﻭ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﺷﯿﺮ ﺩﺍﯾﮕﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺣﺮﺍﻡ ﮔﺮﺩﺍﻧﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﭘﺲ [ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﺁﻣﺪ ﻭ ] ﮔﻔﺖ: « ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﺍﻯ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﻰ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻭﻯ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺧﯿﺮﺧﻮﺍﻩ ﺍﻭ ﺑﺎﺷﻨﺪ » .
ﺑﻪ ﺿﻤﯿﺮ ( ﻩ ) ﺩﺭ ﯾﮑﻔﻠﻮﻧﻪ ﺩﻗﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺬﮐﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﮔﻮﯾﻨﺪﻩ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﻧﯿﺰ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻧﯽ ﺷﯿﺮ ﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺷﯿﺮﻩ ﺩﻩ ﻣﻮﻧﺚ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﭼﻮﻥ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺧﻮﺩﺑﺨﻮﺩ ﺿﻤﯿﺮ ﻣﺬﮐﺮ ﺷﺪﻩ ﺣﺎﻻ ﺍﮔﺮ ﺷﯿﻌﻪ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﺪ ﻣﯿﺒﻮﺩ ﻫﻤﯿﻦ ﺿﻤﯿﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﻧﺨﯿﺮ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ ! ﻣﻘﺼﻮد ﺁﯾﻪ ﭘﻨﺞ ﺗﻦ ﺍﺳﺖ !!!!
ﺩﺭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺳﺎﺭﻩ ﻭ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ ﻭ ﻓﺮﺷﺘﮕﺎﻥ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺳﺎﺭﻩ ﻣﮋﺩﻩ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺻﺎﺣﺐ ﻓﺮﺯﻧﺪﯼ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ، ﺳﺎﺭﺍ ﻣﺘﻌﺠﺐ ﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﯿﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻦ ﻭ ﻣﮋﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻦ !! ﻭ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺯﻥ ﮔﻔﺘﻨﺪ :
{ﻗَﺎﻟُﻮﺍ ﺃَﺗَﻌْﺠَﺒِﯿﻦَ ﻣِﻦْ ﺃَﻣْﺮِ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﺭَﺣْﻤَﻪُ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﻭَﺑَﺮَﮐَﺎﺗُﻪُ ﻋَﻠَﯿْﮑُﻢْ ﺃَﻫْﻞَ ﺍﻟْﺒَﯿْﺖِ ﺇِﻧَّﻪُ ﺣَﻤِﯿﺪٌ ﻣَﺠِﯿﺪٌ} ( ﻫﻮﺩ /۷۳).
«ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺍﯼ ﺯﻥ ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺧﺪﺍ ﺗﻌﺠﺐ ﻣﻰﮐﻨﻰ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺭﺣﻤﺖﺧﺪﺍ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﺍﻭ ﺷﺎﻣﻞ ﺷﻤﺎ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﺍﺳﺖ، ﺑﻰﮔﻤﺎﻥ ﺍﻭ ﺳﺘﻮﺩﻩﺍﻯ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ »
ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺯﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺍﻭ ﺣﺘﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﺎﺯ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﯿﺖ، ﺿﻤﯿﺮ «ﻋﻠﯿﮏِ » ﻧﯿﺎﻣﺪﻩ ﺑﻠﮑﻪ «ﻋﻠﯿﮑﻢ» ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺷﯿﻌﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ «ﻋﻠﯿﮑﻢ » ﺩﺭ ﺁﯾﻪ ﭼﺴﺒﯿﺪﻩ، ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ ﭼﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ؟ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ ﻗﯿﭽﯽ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﺍﻭ ﺗﺎ ﮐﺠﺎ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺍﺭﺩ!!!
((همچنین برای اثبات مدعای ما به آیات مشابه آیات بالا رجوع کنید: قصص۲۹ – یوسف۲۵ – اعراف۸۳ – هود۸۱ – و…))[مصحح].