ساده ترین راه ، برای اثبات باطل بودن مذهب شیعه

به هر دهی از روستاهای ایران که بروید قبر یک امام زاده را میبنید. مردم بر سر این قبر میروند و نذورات خود را تقدیم میکنند، و در مقابل، از او حاجات خویش را میخواهند!
و البته شیعه های عاقل تر، از امام زاده مستقیما حاجت نمیخواهند، بلکه فقط او را بین خود و خداوند شفیع قرار میدهند.
اما بهترین شیعه ها، آنهای هستند که میگویند خداوندا به آبروی صاحب این قبر، حاجت ما را بپذیر یا میگویند بار الها او را شفیع ما کن.
و البته ثابت خواهیم کرد که همه آنها در اشتباهند.
اما عجیب اینکه دایما به شماره این امام زاده ها افزوده میشود!
همین چند سال پیش بود که خمینی هم تبدیل به یک امام زاده شد و برای قبرش، گنبد و بارگاه و زیارت نامه ساختند .
آقای سلطان واعظین شیرازی، نویسنده کتاب شبهای پیشاور ؛در مقدمه کتابش (در تعریف از اجداد خود )میگوید:
« داستان کشف جسد امام زاده سید علاء الدین حسین ،فرزند موسی کاظم است نیز، خیلی جالب است.
در زمان صفویان یک مردۀ با چاقو کشته شده را با خون تر وتازه پیدا کردند و از روی قرائن وشواهد گفتند: این همان جد امجد ماست که قرن ها پیش مرده بود و برایش یک زیارتگاه درست کردند. »
من دو سال در بخش لاکان رشت زندگی کرده ام ،روزهای آخر اقامتم در آنجا، یک روز بادوستان در جاده جنگلى بین لاکان و رشت قدم میزدیم که مردى جلوى ما را گرفت و پرسید: امام زاده لاکان کجاست؟
من که در دو سال گذشته در لاکان امام زاده اى ندیده بودم گفتم: لاکان امام زاده ندارد! مردگفت: مگر میشه؟ و حرف ما را باور نکرد!
روز بعد از محلى ها پرسیدم آیا لاکان هم امام زاده دارد؟ گفتند: هان دارد کنار فلان مزرعه است.
یعنی محال است در ایران، ده یا شهری امام زاده نداشته باشد!

آقای ذریْه الزهرا؛ یکى از معلم هاى مدرسه ما؛ یک روز مرا به ده پدرى خود در کوه هاى دماوند برد، در ده کوچک او هم قبر ٣ امام زاده، محل زیارت مردم بود،
آیا این مثل بت هاى اقوام عرب نیست که هر قبیله بتى داشته؟
هر دهى در ایران امام زاده دارد، هر چه شهر بزرگتر میشود امام زاده هم با اهمیت تر میگردد. مردم به این امام زاده ها میروند حاجات خود را بر وى عرضه مى کنند از او مدد میخواهند، نذور و قربانى خود را تقدیم روح او مى کنند و گمان مى کنند روح مرده، حى و حاضر است، سمیع و بصیر است، خبیر و قدیر است! عالم غیب و شهاده است. شاید گاهى به زبان نگویند (خیلى وقتها هم میگویند) که سمیع و بصیر است.
ولى بگویند یا نگویند، عملاً و عمل آنها، نشان از این دارد که مرده را سمیع و بصیر مى پندارند. این همان شرک عظیم است که ٩۵ در صد قاصدین آنجا به آن مبتلا هستند.
اما حالا من میخواهم با یک استدلال ساده خط بطلان بر امام زاده ها بکشم، اگر موفق به این کار شوم پس خود بخود بطلان مذهب شیعه نیز ثابت میشود، زیرا قبر پرستی جزء لاینفک این مذهب، و ستون بزرگ آن است
ستون که خراب شد ساختمان فرو میریزد!
اول بگذارید داستان عجیبی را برایتان تعریف کنم:
سالها پیش در شهر ایبت آباد پاکستان پیر مردی مرد پسران و همسایگان و فامیلش جمع شدند تا او را غسل و کفن دهند و به خاک پسپارند، ناگهان ماشین سیاه رنگی که شیشه های مشکی داشت کنار جمعیت آمد ۴ نفر از ان پیاده شدند و یکیشان بسراغ پسر ارشد مرده رفت و ورقه ای را به او نشان داد و خواستار بردن جسد شد!
در ورقه ، متوفی با دست خط نوشته شده بود که من مسلمان نیستم و به دین بهایی گرویده بودم !!پس مرا بر اساس آداب و رسوم بهاییت بخاک بسپارید و نشانه های که در نامه بود را در خانه دیدند، پس بر پسران متوفی ثابت شد که نوشته، وصیت پدرشان است و او کافر از دنیا رفته است.
مردم و روحانی مسجد هم حاضر به ادای نماز جنازه نشدند و جسد را به آن ۴ نفر دادند و آنها در همان ماشین سیاه رنگ ، مرده را با خود بردند!
این داستان دیگر را ببینید:
وقتی خواننده مشهور خانم مهستی در دیار غرب مرد، سایت مسیحیان ایران، عکسی از او را به چاپ رسانید که یک کشیش دارد او را غسل تعمید میدهد و بر همه ثابت شد که او بر دین نصارا گرویده بود اما با این وجود ،آشنایانش و دوستان خواننده اش، او را بر اساس رسومات اسلامی دفن کردند و وقتی به آنها گفته شد این که مسلمان نبوده یکی از آن میان گفت:
ولی او بمن پول داده بود تا به کسی بدهم که به نیابت از او حج کند چگونه باور کنم که بر مسلمانی نمرده؟
منظور اینکه معلوم نیست بلاخره مسلمان بوده یا نبوده و ان شاء الله که بود
اما این چه ربطی دارد به بحث ما؟
ببینید انسان میتواند تا این حد پنهان کاری کند که حتی زنش و پسرانش هم نفهمند که او مسلمان است یا کافر!
حالا سوال اصلی این است که شیعه ها از کجا دانستند این امام زاده ها بهشتی هستند؟
و با کدام دلگرمی و پشتوانه میروند سر قبر هایشان و آنها را واسطه میکنند؟
کسی چه میداند شاید بابا دارد در قبر عذاب میبیند؟
هنوز که ترازوی قیامت بر پا نشده هنوز که الله بین بندگانش قضاوت نکرده که شما ۱۵۰۰۰۰۰ امام زاده در ایران را بردید بهشت
میدانم شیعه خواهد گفت ما شاهد اعمالشان در دنیا بوده ایم این امام زاده ها را با یک خواننده بدکردار مقایسه میکنی؟
ببینید شما که خدا نیستید شما چه میدانید که این امام زاده در پنهان چه میکرده این در روز قیامت معلوم میشود، همانطور که ما نمیدانیم آن خواننده در خلوت چه میکرده
آری آری ما در دنیا بر اساس عمل ظاهری آنها قضاوت میکنیم، اما درون قبر را نمیدانیم آنجا نیت قلب و اعمال پنهان هم به دقت آندازه گیری میشود.
حالا بهترین حالت را ببینیم یعنی قبول کنیم که این امام زاده ها مسلمان مرده اند، مسلمان مردن دلیل بر بهشتی بودن و جهنم نرفتن نیست. مسلمان هم درجات دارد شما از کجا میدانید که این مسلمان گناه کار نبوده . اول تشریف نمیبرد جهنم؟
یا از کجا میداند الله او را بخشیده؟
یا از کجا میدانید که مقام شفاعت به او داده شده است؟
پس دین شما بر حدس و گمان بنا شده است.
شما ببینید پسران یعقوب مگر پیغمبر زاده نبودند مگر نوه ابراهیم نبودند؟ اگر رازشان کشف نمیشد حالا یهودیان ده امام زاده جدید به امامزاده هایشان اضافه میشد؟!!
یقین دارم که هزاران هزار امام زاده چون برادران یوسف بوده اند، اما الله همه را در دنیا رسوا نمیکند
مگر جعفر کذاب پسر امام دهم شما نیست پس چرا به او میگویید کذاب ؟
مگر زید بن علی پسر امام سجاد نیست پس چرا او را باطل میدانید ؟
مگر امامان اسماعیلی از نظر شما کافر نیستند و مگر در همان حال آنها پسران و از سلاله امام صادق نیستند؟
پس شما هیچ دلیل درستی نمیتوانید ارائه دهید که ثابت کند خمینی و امثال او به بهشت رفته اند و مقام شفاعت را دارند
پس رفتن شما بر سرقبور آنها کاری بیجاست، الله را رها میکنید و با کسی راز نیاز میکنید که شاید خودش دارد (بخاطر اعمالی که ما و شما نمیدانیم و فقط الله میداند )الان عذاب می بیند
اگر بگویید ما یقین داریم که آنها بهشتی هستند، این به این معنی است که روز قیامت که الله آن را روز عظیم میخواند و ترازوی قیامت، از نظر شما کشک و بی ارزش است !!
اگر بگویید نه روز قیامت عظیم و هولناک است و ترازویش هم دقیق است، پس دین شما که قبل از برپایی قیامت ۱۵۰۰۰۰ امام زاده مدفون در ایران را برده و در طبقه بالای بهشت جا داده ،کشک و بی ارزش است!
والسلام

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …