روحانیون شیعه و کرامات

آیا در بین روحانیون شیعه، اشخاصی صاحب کرامات هستند؟ اخیرا دوکتاب با نام های «درمحضر لاهوتیان ولاله ای از ملکوت» را مطالعه کرده ام که باعث ایجاد سوالات زیادی درذهنم شده است.آیا مباحث مطرح شده در این دو کتاب واقعیت دارد.آیاشیخ جعفر مجتهدی این چنین قدرتی داشته است؟

شبهه شیعه:
در یک قضیه ای که بنده خودم از نزدیک اطلاع دقیق داشتم حدود سال ۱۳۶۰ یکی از بزرگان که آوازه جناب آقای مجتهدی را شنیده بود از تهران به قصد دیدن ایشان به قم آمد ولی وی را به منزل راه نداد و پس از چند ماه دوباره ایشان به قصد دیدار با آقای مجتهدی به قم آمد باز ایشان وی را راه نداد
در مرتیه سوم که ایشان به قم آمده بود رفته حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و به حضرت گفته بود من دو بار به قصد دیدن آقای مجتهدی به قم آمدم ولی نتوانستم باوی ملاقات کنم و این مرتبه نیز می روم اگر چنان که او مورد تایید شما اهل بیت هست من موفق به دیدار ایشان بشوم و اگر نتوانم با او ملاقات کنم پس معلوم می شود که ایشان برای جلب مردم دکانی باز کرده است.
وی به مجردی این که به درب منزل ایشان واقع در کوچه حرم نما می روند درب به روی ایشان گشوده می شود و به دیدار با آقای مجتهدی موفق می شوند.
و ضمن صحبت از آقای مجتهدی گلایه می کند که دو بار از تهران به قم آمدم و به من راه ندادید؟
ایشان پاسخ می دهند که شما دو مرتبه از تهران به قصد زیارت من به قم آمدید و حتی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نرفتیند و اگر چنان که من به شما راه می دادم جواب حضرت معصومه را چگونه می دادم .
ولی این بار مثل بچه آدم اول زیارت این بانوی بزرگ رفتید و بعد به منزل من آمدید ( قریب به این مضمون دقیق عین عبارت ذهنم نیست) اگر صدبار هم به قم می آمدید و قبل از رفتن به زیارت حضرت معصومه به دیدن من می آمدید من تو را راه نمی دادم.
و حضرت آیت الله شاهرودی رئیس قوه قضائیه از دوستان نزدیک ایشان بودند و جناب آقای دکتر قزوینی که حدود ۱۰ سال با ایشان مرتبط بودند در باره شیخ جعفر مجتهدی میفرمایند :
:
««در روایت صحیح در کتاب کافی از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله نقل کرده: خداوند متعال می فرماید: بنده ای در اثر عمل به وظائف دینی مخصوصا به نوافل به مرحله ای می رسد که من چشم بینا وگوش شنوا وزبان گویای او می شوم یعنی چشم و گوش او به عالم ملکوت گشوده می شود و بسیاری از نادیدنیها را می بیند و ناشنیدنی ها را می شنود.
وما یتقرب إلی عبد من عبادی بشئ أحب إلی مما افترضت علیه وإنه لیتقرب إلی بالنافله حتى أحبه فإذا أحببته کنت إذا سمعه الذی یسمع به وبصره الذی یبصر به ولسانه الذی ینطق به ویده التی یبطش بها ، إن دعانی أجبته و ‹ صفحه ۳۵۳ › إن سألنی أعطیته . الکافی ، ج ۲ ، ص ۳۵۲ .
عارف بزرگوار شیخ جعفر مجتهدی در یک مرحله ای از عبودیت حق تعالی قرار داشت که دارای چشم برزخی بودند و خیلی از مسائلی که باور کردن آن ها برای افراد عادی مشکل هست، آن هارا می دیدند.
بسیاری از مطالبی که از عارف بزرگوار شیخ جعفر مجتهدی نقل شده صحت دارد و بنده خودم بیش از ده سال باایشان و مرحوم کشمیری معاشرت داشتم و قضایا ی زیادی از این دو بزرگوار مشاهده کرده ام که قابل انکار نیست .»»

پاسخ ما:
شیعه ها از این گونه خزعبلات فراوان دارد…
عطش شخصیت پرستی، آنها را وادار میکنىد تا غیب دانان زنده را نیز همراه مرده ها تقدیس کنند! پس برای بر آوردن این نیاز ، ملایانی که از سفر خارج و شغلهای بزرگ در ادارات محروم شده اند، بساط حقه بازی خود را در این میدان پهن میکنند.
حالا بیایید ببینیم این آقای شیخ جعفر مجتهدی چه کارنامه ای دارد که به این مقامات عالیه رسیده ؟
نماز و روزه را که همه ما میخوانیم و حج هم که این روزها به یک سفری دوست داشتنی تبدیل شده!
میماند زکات و جهاد
این مجتهدی و امثالهم تا صد پول نگیرند یک پول در راه الله نمیدهند، برای همین در کرامات انها از انفاق خبری نیست، البته اگر لازم ببینند در دستگاه دروغ سازی ، براحتی میتوانند داستانهای دروغینی از انفاق بی حد و مرز خود نیز بنویسند!!
اما با اندکی هوش میتوان دم خروس را دید!
در اوایل انقلاب از یاد نمیبرم که در کمالات امام خمینی نوشته بودند که روزانه به خانه حضرت امام ، فقط یک نان سنگک میبرند.
در مجلسِی خانوادگی ، یکی طرفداران خمینی این خبر را بازگو کرد. ظریفی فورا گفت:
محال است که این گردن کلفت احمد آقا، پسر خمینی ،محصول یک نان سنگگ باشد!! و همه خندیدند.
بعد این خبر را بگزارید کنار خبر محاکمه کرباسچی که در دفاع از خود در دادگاه گفت :
امام یک روز بمن گفت :فلانی این سیزده میلیون که احمد بتو داده پول شخصی اوست که من به او بخشیدم
احمد این پول را داده بود به کرباسچی تا در پروژه های پردرآمد شهرداری سرمایه گزاری کند تا بایش سود مضاعف دهد
بله گردن کلفت و شکم گنده همان دم خروس است، البته من نمیگویم که هر کس گردن کلفت داشت یا شکم بزرگ ،آدم بدی است فقط میگوییم دیگر حق ادعا ها ی آنچنانی ندارد که همه روز روزه میگیرم و همه شب نماز شب میخوانم
دیگر حق ندارد مثل ادعای که این روزها ،حداد عادل مطرح کرده را بگویید!
رییس مجلس اسلامی ؛که دخترش عروس خامنه ای است؛ میگوید : »در عروسی پسر خامنه ای و دخترم ،آنقدر غذا کم بود که به آقای خامنه ای شام نرسید !»
بعد این خبر را بگذارید کنار سفر خارجی همین شازده پسر همراه سعید امامی بخارج ، و بعد از خود بپرسید که آقای خامنه ای اینقدر پول ندارد که برای میهمان عروسی پسرش یک شام ساده بدهد، پس پول بلیط خارج و چای صد یورویی در هتل های اروپا را از کجا برای پسرش میدهد؟
حالا گیرم خبر های خارجی در باره حسابهاب بانکی آقا زاده ها منجمله همین پسر آقای خامنه ای دروغ باشد آیا دندانهای مصنوعی بسیار گرانقیمت آقای خامنه ای هم دروغ است آن را با کدام پول ساخته؟ و وقتی که شام ندارد که بخورد پس برای چی ساخته ؟
حالا این عکس ها را ببینید این عکس حداد عادل ریس مجلس ایران و همان کسی است که دخترش را داده به پسر خامنه ای همان کسی است که گفت در شب عروسی دخترش با پسر خامنه ی آنقدر غذا کم بود که به رهبر شام نرسید
حالا ایشان خودشان دارند در فروشگاه پری مارک لندن به همراه همسرش دارد لباس زنانه میخرند.
ادعا را ببین و کار را ببین

 من بشما محکی میدهم که هیچ امکان خطا ندارد و ولی و مرد خدا را ،از شیاد و حیله گر ، توسط آن باز میشناسید
آن سنگ محک، جهاد است
اگر شیخ مجتهدی واقعا کرامت دارد حتما آن را با اعمال صالح بدست آورده و بهترین عمل نیک جهاد است .
آیا ایشان با یهود جهاد کرده ؟ یهود دور بودند؟! باشد! بهانه خوبی است ! صدام چی ؟ صدام که نزدیک بود .
مگر در همین مرزهای غربی کشور ما، ۸ سال بین ولایت فقیه و صدام حسین جنگ نبوده؟ مگر شما نمیگویید آن جهاد مقدس بین اسلام و کفر بود ؟ایا این مجتهدی به جهاد رفته پسرانش رفته اند ؟
پسر و نوهای خمینی رفته اند؟
رفسنجانی و خامنه ای رفتند؟ پسر های اونها رفتند؟
اگر رفتند شما یک شهید از آنها و دوستانشان را نشان دهید ((البته آنهای که بزور در تهران شربت شهادت را نوشیدند نشان ندهید )) یکی هم نیست پسر یک ملا هم در جنگ نمرده؟
البته پسر آیت الله مکارم شیرازی در ایتالیا زندگی میکند !
یاد مرتضی راد مهر رحمه الله افتادم ،
او یک ملای شیعه بود که سنی شد.خواهرش، زن پسر آیت الله مکارم شیرازی بود .
رادمهر میگفت :خواهرم با شوهرش در اروپا زندگی میکنند ( البته داشت طلاق میگرفت ) با کدام پول رفته با کدام پول زندگی میکند ؟
اینها حق امام زمان خود را هم میخورند. میبرند ایتالیا
و شما اگر خانه مکارم شیرازی بروید مبیند هر لحظه جا نماز آب میکشد!
پس با این محک میتوانید پی ببرید که آنها دروغگویانی هستند که با گردن کلفت و شکم بزرگ ،بر گردن نازک ملت سوار شده اند

اینها همه دروغ است اگر همین مجتهدی غیب میدانست محال بود که ایران در جنگ با عراق، برنده نشود. اگر غیب میدانست میرفت یک گنج پنهان را ا ز زیر زمین ها بیرون میکشید و هم خودش میخورد هم به فقرا میداد و دیگر نیازی نداشت که دکان گدایی باز کند و کرامت بفروشد
الله در قرآن به رسول الله امر میکند تا یک راز را بمردم بگوید و رسول الله فرمود.
اما مردم توجه نمیکنند راز این بود :
قُلْ لَا أَمْلِکُ لِنَفْسِی نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ وَلَوْ کُنْتُ أَعْلَمُ الْغَیبَ لَاسْتَکْثَرْتُ مِنَ الْخَیرِ وَمَا مَسَّنِی السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِیرٌ وَبَشِیرٌ لِقَوْمٍ یؤْمِنُونَ
بگو: «من مالک سود و زیان خویش نیستم، مگر آنچه را خدا بخواهد؛ و اگر از غیب باخبر بودم، سود فراوانی برای خود فراهم می‌کردم، و هیچ بدی (و زیانی) به من نمی‌رسید؛ من فقط بیم‌دهنده و بشارت‌دهنده‌ام برای گروهی که ایمان می‌آورند! )
«الأعراف/۱۸۸»
رسول الله غیب نمیداند و این مردک میداند ؟!! مگر این ممکن است ؟!!
والسلام

منبع: اسلام تکس

 

 

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …