دروغگو کم حافظه است

نویسنده:
محمد باقر سجـــــودی

سلسله دروغ های  عالم معروف شیعه درباره مقام امام دامه دارد و   حالا در درس پنج: شیعه میگوید: چون آیه انذار «وَأَنذِرْ عَشِیرَتَکَ الْأَقْرَبِینَ ﴿الشعراء: ٢١۴﴾» بر رسول خدا صلى الله علیه و آله نازل شد: رسول الله صلى الله علیه و آله بنى عبدالمطلب را به خانه پیغمبر دعوت نمودند

و در آن هنگام آنان چهل نفر بودند یا یکى بیشتر و یا یکى کمتر، در میان آنان عموهاى آن حضرت ابوطالب و حمزه و عباس و ابولهب بودند.چون همه آنها در نزد آن حضرت گرد آمدند حضرت غذائى را که علی ۷ ساله  پخته بود طلب کرد همه خوردند و آشامیدند بطوریکه سیر شدند، سپس رسول خدا زبان به سخن بگشود، و فرمود: اى پسران عبدالمطلب!به خدا سوگند من یاد ندارم جوانى از عرب را که براى قوم خود هدیه‏اى آورده باشد بهتر از آنچه من براى شما آورده‏ام، من براى شما خیر دنیا و آخرت آورده‏ام، و خداوند تعالى مرا امر نموده است که شما را بپرستش او بخوانم.

کدام یک از شما در این امر به معاونت و یارى من برمى‏خیزد تا آنکه برادر و وصى من و جانشین من در میان شما بوده باشد؟على مى‏گوید: تمام آن جمعیت از پاسخ حضرت خوددارى کردند، و من که در آن وقت از همه کوچکتر بودم و بى‏سرمایه‏تر و ژولیده‏تر و ساده‏تر گفتم: من،اى پیغمبر خدا یار و معین تو خواهم بود! حضرت دست‏ خود را بر گردن من گذارد، و فرمود: این برادر من و وصى من و جانشین من در میان شماست، پس کلام او را بشنوید و امر او را فرمانبرید. على مى‏گوید: تمام قوم برخاستند، و مى‏خندیدند و به ابوطالب مى‏گفتند: این مرد تو را امر کرده است که کلام فرزندت را بشنوى و از او اطاعت کنى.
برگرفته از درس پنجم کتاب امام شناسی  اثر علامه محمد حسین  حسینی طهرانی

حالا شما به یک ادعای دیگر شیعه نظری بیافکند تا دریابید دروغگو کم حافظه است!!
شیعه میگوید:
علی  در سن  پنج‏ یا هفت‏سالگی آشپزی میکرد و در همین عُمر بزرگان را دعوت به میهمانی کرد,
علی (این کودک پنج‏ساله یا هفت‏ساله)  امین سر نبوت شد.
علی در خردسالی  با کودکان بازی نمیکرد با آنها معاشرت نمیداشت, علی در کعبه دنیا آمد , نام علی  را الله برای او  انتخاب کرد و آن نام را  در یک لوحه از زبرجد نوشت و به زمین فرستاد  و این لوحه را فورا بر در کعبه آویزان کردند! تا همه ببینند
دیوار کعبه شکافت و مادر علی رفت تو و هرچی کردند هیچکس دیگر از راه دروازه نتوانست برود تو!!
علی مثل عیسی پاک و پاکیزه به دنیا آمد, سیسمونی نوزاد را  هم فرشتگان پوشاندنش
برگرفته از درس سوم  و پنجم کتاب امام شناسی  اثر علامه محمد حسین  حسینی طهرانی

پاسخ اهل سنت:
خب ای خواننده عزیز! وقتی در شهر  خرافی و  مذهبی و کوچک  مکه، چنین انسان عجیبی به دنیا بیاید و بزرگ شود، این همه معجزه باید مثل بمب صدا میکرد! باید علی را مردم مشرک و شخصیت پرست مکه می پرستیدند! باید میدانستند او انسانی عادی نیست!
واگر اخبار شیعه حقیقت میداشت حتما هم همینطور  میشد!
اما شما در داستان اول دیدید که وقتی حضرت محمد فرمود علی جانشین من است همه قاه قاه خندیدند که یک پسرک را دارد امیر  بر همه میکند و به پدرش طعنه زدند و پدرش هم نگفت چه عیب دارد که رهبر شود؟ او مثل عیسی معجزات دارد مگر لوحه زبرجد سبز را بر در کعبه ندیدید که الله با خط خودش در مدح علی شعر گفته ؟ مگر باز شدن دیوار کعبه را ندیدید؟ و مگر  مادرش را ندیدید  که در کعبه علی را دنیا آورد؟
علی  پاک و پاکیزه بدون اینکه از مادر خون بیاید و کعبه کثیف شود؟ به دنیا تشریف آورد !!!
مگر ندیدید که هرگز با کودکان بازی نمیکند و بتنهایی برای ۴۰ نفر غذا میپزد؟

پس خنده مردم مکه به امارت  علی، و سکوت پدر علی، نشان از این دارد که یا علی مثل کودکان دیگر بوده و داستانهای شیعه درباره معجزات کودکیش ساخته ، تمامآ دروغ است  و یا اینکه داستان دوم دروغ است و کسی  قاه قاه نخندید  پس یکی از این دو داستان دروغ است پس عالم شیعی  در هر حالت دارد دروغ میگوید پس حالا که ثابت شد عالم شیعی دروغگو است هیچ حدیثی را نمیتوانیم از او بپذیریم زیرا طبق قوانین علم حدیث، از دروغگو روایت قبول نمیشود . بنابراین پس قصه کوتاه …. حدیث دیگرش بنا بر قواعد علم حدیث شناسی  دروغ است  و دروغگو کم حافظه  و سخنش در هم و برهم و متضاد است!!

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …