درمان سرطان، عسل

 

بعد از آزمایشهای طولانی دکتر Glenys Round متخصص بیماریهای سرطانی دریافت که عسل تأثیر شگفت آوری در درمان سرطان دارد. او می گوید ما در درمان سرطان پوست، از عسل استفاده می کنیم زیرا به داخل پوست نفوذ کرده و بیماری را به گونه ای درمان می کند که بهترین داروها نیز نمی توانند این کار را بکنند.

 

به همین دلیل است که دانشمندان از نیروی پنهان موجود در عسل در تعجبند که چطور می‌تواند بیماریهای صعب العلاج را درمان کند. و از خویش می‌پرسند: درمان چگونه صورت می پذیرد؟ عسل درون سلول های بدن ما چه کاری انجام می دهد که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و آن را کارآمد تر می سازد؟…. چه اتفاقی می افتد؟ این چیزی است قرآن از آن سخن می گوید : (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآَیَهً لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ) [النحل: ۶۸-۶۹].

از شکم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید که در آن شفای مردمان است. قطعا در این (امر) نشانه ای (بر قدرت و رحمت خدا) هست برای مردمی که می اندیشند.

مقاله پیشنهادی

فضیلت قرائت قرآن

الله متعال می‌فرماید: ﴿إِنَّ ٱلَّذِینَ یَتۡلُونَ کِتَٰبَ ٱللَّهِ وَأَقَامُواْ ٱلصَّلَوٰهَ وَأَنفَقُواْ مِمَّا رَزَقۡنَٰهُمۡ سِرّٗا وَعَلَانِیَهٗ …