خداوند جل جلاله میخواهد ملایان شیعه را رسوا کند!(۲)

دولت ایران منتهی کوشش خود را نمود تا هاله مخفیانه و شبانه و بی سروصدا دفن شود، و  اجازه نداد  مراسم یادبود عزت الله سحابی، و مراسم خاکسپاری دخترش آشکارا باشد. نیروهای امنیتی با یورش به مسجد محل، مانع از برگزاری آیین روز سوم درگذشت آقای سحابی شدند.مأموران امنیتی و لباس شخصی با مسدود کردن در ورودی مسجد حجه بن الحسن در خیابان سهروردی تهران از برگزاری مراسم ترحیم عزت الله و هاله سحابی جلوگیری و عده ای از حاضران در محل را بازداشت کردند.
 به گزارش ایران بریفینگ و به نقل از یورونیوز، روز چهارشنبه یازدهم خرداد ماه، ساعت ده و نیم شب هاله سحابی با حضور خانواده و حدود صد تن از دوستان وآشنایان و شماری از نیروهای انتظامی و افراد لباس شخصی به خاک سپرده شد.

خاکسپاری شبانه و اجباری
مراسم خاکسپاری هاله سحابی آن گونه که مینو مرتاضی لنگرودی از دوستان نزدیک هاله سحابی و از فعالان جنبش زنان می گوید شبانه و به دلیل فشار نیروهای امنیتی انجام شد. خانم لنگرودی به یورونیوز می گوید:
نیروهای امنیتی و انتظامی قصد داشتند پیکر هاله سحابی را در بهشت زهرا به خاک بسپارند. خانم لنگرودی می گوید:« بعد که صحبت شد مادرش چگونه می تواند برای دو عزیز یک پا بهشت زهرا و یک پا لواسان باشد، گفتند پس درهمان مزار پدر که دو طبقه بود، دختر را هم به خاک می سپارند.»
او در ادامه گفت: «وقتی که از خانه هاله پائین می آمدم، عده ای زیاد در حدود سی یا چهل نفر از لباس شخصی ها را دیدم که به طرف خانه بالا می آمدند.
مینو مرتاضی لنگرودی در ادامه می گوید: «این لباس شخصی ها یا ماموران داخل خانه شدند و با کفش ریختند تو یک آپارتمان کوچک صد متری. بعد خانواده و دوستان اعتراض کردند که آخر این چه وضعی است؟ به هرحال، بعد با کمک نیروی انتظامی که در پله ها ایستاده بودند، پیکرپاک هاله عزیزمان را سوار آمبولانس کردند و آن چنان می رفتند که گویی دارند بمبی را با خود می برند. به زور و در یک ماشین دیگر پسر و دختر هاله سحابی به دنبال آنها حرکت کردند».
خانم مرتاضی در ادامه می افزاید: «در قبرستان در حالی که دیوارهای شیشه ای از گارد تشکیل داده بودند، در آن تاریکی شب در حالی که جلوی پایمان را نمی دیدیم، چون فقط سر مزار نورافکن روشن کرده بودند، آن هم برای اینکه ببینند چه کسانی بر سر مزار هستند، کورمال کورمال به خیابان آمدیم که سرتاسرش موتور بود و لباس شخصی ها و سوار ماشین هایمان شدیم و زندگی را کول گرفتیم و به خانه هایمان ».
درباره اینکه چه تعداد در مراسم خاکسپاری هاله سحابی شرکت داشتند، مینو مرتاضی لنگرودی می گوید: «خانواده و دوستان همگی حدود صدنفری در مراسم خاکسپاری بودند. قرار شد هیچ حرفی زده نشود و شعارمان حمد و سوره باشد. ».
حالا ای خواننده  گرامی شیعه:
به جنبه غم انگیز بودن داستان کمتر توجه کن و اندیشه بنما و ببین، بین مرگ هاله سحابی و داستان دروغینی که شیعه درباره شهادت حضرت فاطمه ساخته، شباهت های عجیبی برای رسوا کردن آخوندها وجود دارد :
اولا،  هردو ( حضرت فاطمه و خانم سحابی) بلافاصله بعد از مرگ پدرشان، مورد هجوم قرار گرفتند و زخمی شدند
دوما، هر دو از ناحیه شکم و با لگد مضروب شدند
 سوما، هردو در اثر این لگد مردند
 چهارما، دعوای مردهای هر دو  زن (شوهر حضرت فاطمه و پدر  هاله )درباره غاصب بودن خلیفه وقت بود
پنجما، هر دو مخفیانه دفن شدند
شیشما ، هر دو شبانه دفن شدند
ای خواننده خوب توجه کن تا اینجا بین دو داستان شباهت کامل وجود دارد ولی بعد از این داستان خیلی عجیب میشود (درست مثل مثال که گفتم یعنی  اینکه کارگر برای کارفرما هم کار کند و هم  به کارفرما مزد بدهد!! )
فرق داستان در این است که بازماندگان فاطمه سعی کردند مضروب شدن فاطمه را از مردم پنهان کنند و برای همین او را مخفیانه دفن کردند و شبانه و قبرش را نامعلوم نمودند تا خلیفه وقت نتواند  برای فاطمه تشیع جنازه مفصل بگیرد,
اما  باز ماندگان خانم سحابی سعی و اصرار در آشکار کردن مراسم خاکسپاری و در روز روشن و جلوی چشم همه داشتند تا همه بیایند و قبر را هم مخفی نکردند.
 و خلیفه وقت( خامنه ای) گفت نه باید مخفیانه باشد! عکس گرفتن نباشد پنهانی باشد جسدش را کسی نبیند حرفی نزنید و شبانه باشد! و کسی اجازه ندارد برود سرقبر!
  کار خامنه ای معقول است جنایتی کرده نمیخواهد مردم ببینند!
اما کردار حضرت علی(در داستان شیعه) نامعقول است زیرا او  جنایت عمر را  به بهترین روش  ممکن از چشم مردم پنهان کرد و معاذالله که علی کار نامعقول انجام دهد و معاذالله که عمر قاتل دختر پیامبر باشد!
پس افسانه شهادت فاطمه، ساخته و پرداخته روحانیون شیعه و دروغ محض است و درست مثل این است که کارفرما از کارگر مزد بگیرد!!!

منبع: اسلام تکس

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …