تفسیر انوار القرآن

گزیده ای از سه تفسیر:
فتح القدیر شوکانی، تفسیر ابن کثیر و تفسیر المنیر وهبه الزحیلی

ترتیب و ترجمه:
عبد الرؤوف مخلص
از آنجایی که امروزه گوشی های موبایل و تبلت ها در دسترس همگان قرار دارد و این دستگاه ها به یکی از وسایل روزمره ی ارتباط جمعی و مخصوصاً استفاده از اینترنت تبدیل شده اند، لازم است تا کتاب های مورد نیاز دینی و مذهبی مخصوصاً تفسیر قرآن کریم نیز برای فارسی زبانان به صورت آنلاین در دسترس قرار گیرد.
نسخه های الکترونیک تفسیر انوار القرآن موجود نیاز به نصب بیش از ۶۰۰ فونت در سیستم عامل ویندوز دارند که حدود ۵۰ مگابایت حجم دارند و باید از اینترنت دانلود و بر روی سیستم عامل نصب شود. نسخه های پی دی اف این تفسیر نیز حجم زیادی دارند و استفاده و جستجو در آنان در گوشی های موبایل و تبلت ها دشوار است و امکان جستجوی آیات وجود ندارد. در نسخه ی آنلاین تفسیر انوارالقرآن به دانلود و نصب هیچ نوع فونتی نیازی نیست و آیات قرآنی و عباراتی که فونت مخصوص نیاز دارند با فونت های موجود بر روی سیستم عامل جایگزین شده اند و بر روی تمام دستگاههای موجود به صورت صحیح قابل خواندن می باشد.
اگر فونت های مخصوص قرآنی را بر روی سیستم عامل ویندوز خود نصب کرده اید و مایل هستید آیات قرآنی را شبیه نسخه ی اصلی تفسیر انوار القرآن ببینید و بخوانید، به لیست سوره ها با فونت قرآنی مراجعه کنید.

مقاله پیشنهادی

فضیلت سفارش به قرآن

عَنْ طَلْحَهَ ابْنِ مُصَرِّفٍ قَالَ: سَأَلْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ أَبِی أَوْفَى: آوْصَى النَّبِیُّ صلی الله …