اوضاع حلب به همین منوال نخواهد ماند

تمکین: امتم در شام رنجی را تحمل می کند که فولاد تاب تحملش را ندارد اما امت قهرمان هرگز زانو نخواهند زد.

روافض و سپاهیان کفر می پندارند که مردم شام با بمب و موشک شکست خواهند خورد اما سخت در اشتباهند، آنان نمی دانند که اهل شام سفارش شدگان رسول الله هستند و ایشان در این رابطه می فرمایند: “إن الله تکفل لی بالشام وأهله” همانا الله تعالی سرزمین شام و اهل آن را برایم تضمین نموده است.

با سقوط شهر حلب نه تنها انقلاب شکست نخواهد خورد بلکه به اذن الله شمشیر انتقام برنده تر از سابق خواهد شد و قسم به عزت الله با این شمشیر، خون های بسیاری از روافض جاری خواهیم کرد و عزت و مجد و شکوه را دوباره به حلب برخواهیم گرداند..

ای برادران اهل سنت در جای جای کره خاکی:

آیا کشتار برادران و خواهرانتان را بدست روافض نمی بینید!؟ تا کی سکوت خواهید کرد!؟ تا کی برای یاری نکردم اهل شام عذر و بهانه خواهید آورد؟

امروز حلب به مجاهدانی تازه نفس نیاز دارد امروز حلب به یاری شما نیاز دارد فردا دیر است، هراس به خود راه ندهید ای برادرانم برخیزید و به سوی شام هجرت کنید که اهل شام شما را به یاری می طلبند.

ای ستمدیدگان حلب:

به امید خداوند ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و با هر آنچه در توان داریم از شما دفاع خواهیم کرد. قسم به عزت الله سینه هایمان برای حفاظت از شما هراسی از گلوله ندارد!

ای مظلومان حلب بدانید که مصائبی که امروز بر سر امت اسلامی می آید همگی آزمایشی از سوی الله است تا صبر و استقامت آنان سنجیده شود و صادقان از کاذبان جدا گردند، اندکی صبر کنید که الله با صابران است اندکی صبر که سحر نزدیک است اوضاع حلب به همین منوال نخواهد ماند.

مقاله پیشنهادی

دنیا، اینگونه آفریده شده است

روزی مارکس اویلیوس، یکی از فیلسوفان بزرگ دربار امپراطوری روم، گفت: امروز افرادی را ملاقات …