از خصائص و معجزات فاطمه ای که روافض به ما معرفی کرده اند: پیری زودرس و پستان های بسیار طویل است

روافض ابن سلولی، اتهامات بسیار زشت و قبیحی را به ناموس رسول خدا صلی الله علیه وسلم زدند که این توهینات قبیح برازنده خودشان و مادرانشان می‌باشد

این ملحد های ناصبی و رافضی، هدفشان تنها دشمنی با اسلام و پیامبر و دینش است و خود را پشت نقاب حب اهل بیت مخفی کرده اند اما متاسفانه با زبان بی زبانی و از خلال صحبت هایشان می بینیم که حتی به اهل بیتی که ادعای پیروی از آنها را دارند نیز رحم نکرده اند و تهمت های بسیار شرمناکی به آنها  زده اند که در ادامه همراه ما باشید با شناساندن بیشتر چهره واقعی این روافض و مدعیان تشیع و محبت اهل بیت

محمد علی بن أحمد القراچه داغی التبریزی الأنصاری متوفای ۱۳۱۰ از مفسران و مراجع شیعه ایرانی در کتاب  اللمعه البیضاء فی شرح خطبه الزهرا بعضی از خصائص و معجزات فاطمه رضی الله عنها را نقل کرده است، اینک به سخنان وی دقت کنید:

فی خصائصها وبعض معجزاتها

وکان لها خصائص ومعجزات مفصله فی مواضعها، وقد أشرنا إلى بعضها فیما مر، وذلک مثل کونها بعد ولادتها تنشأ فی الیوم کالجمعه، وفی الجمعه کالشهر، وفی الشهر کالسنه، ومثل تنور جمالها وظهور نور وجهها کل یوم لعلی (علیه السلام) ثلاث مرات، على ما مر تفصیله فی وجه تسمیتها (علیها السلام) بالزهراء. وانها کانت أبدا بتولا عذراء

وکان ثدیاها طویلین بحیث کانت تلقیهما من أعلى کتفیها على عقبها، وترضع أولادها من وراء ظهرها ، على ما ذکر بعضهم ذلک مسندا إلى الروایه.

کتاب اللمعه البیضاء للتبریزی الأنصاری روایه ۲۳۴

ترجمه: و برای او خصائص و معجزاتی است که در مواضع خود مفصل آمده و ما نیز به بعضی از آنها چنانکه گذشت اشاره کردیم، برای مثال بعد از اینکه به دنیا آمد در یک روز به اندازه یک هفته رشد می کرد و در یک هفته به اندازه یک ماه رشد می کرد و در یک ماه به اندازه یک سال رشد می کرد و زیبایی اش همانند چراغ بود و هر روز  سه بار نور زیبایی اش برای علی آشکار می شد و آنچه که ذکر کردیم به تفصیل درباره صورتش  که اسمش گذاشته شد زهراء .

و پستان هایش بسیار دراز بود، به گونه‌ ای که آن را از شانه اش به  پشت سرش می ‌انداخت و بچه هایش را از پشت سرش شیر می ‌داد ، بنابر آنچه که بعضی از آنها برای این روایت مستند ذکر کرده اند.

همانطور که می بینید این عالم خبیث شیعه (خداوند امثال او را به او بپیونداند) فاطمه رضی الله عنها را به شکلی بسیار زشت و قبیحانه توصیف کرده است.

اول اینکه پیری زود رس و رشد غیر طبیعی همچون رستم داشته و در یک روز به اندازه یک هفته و در یک هفته به اندازه یک ماه و در بهترین حالت و تخفیف ترین شکل در  یک ماه به اندازه یک سال بزرگ شده و به عبارتی آنگاه که ۱۲ ماه بوده، اندازه یک دختر ۱۲ ساله پیر شده است و این استهزاء به دختر رسول خدا صلی الله علیه وسلم می باشد چون این گونه وصف کردن، برازنده غول ها و انسان های غیر طبیعی می باشد که قد و قواره و شکل آنها شبیه مردم طبیعی و عادی نیست.

دوم اینکه این موجود غول پیکر با بیماری زودرس (و حاشا که دختر رسول خدا چنین وصفی داشته باشد) بنا بر رشد غیر طبیعی که داشته است، پستان های او نیز بسیار رشد کرده و طوری که در جلو، امکان جمع کردن آنها را نداشته و همانند گیسوانش آنها را از پشت آویزان کرده است!!! و بر همین اساس نیز فرزندانش از پشت شیر مادرشان را می مکیدند.

سبحان الله!!!  شما را به خدا قسم این وصف قبیح ، برای ذکر خصایص و معجزات است یا برای ذکر معایب و نقایص و استهزاء و مسخره کردن دختر رسول خدا صلی الله علیه وسلم؟؟

همانطور که می بینید این روافض نه تنها به همسران پیامبر صلی الله علیه وسلم رحم نکرده اند بلکه با زبانی آهسته و نرم و با ذکر کلماتی مانند خصائص و معجزات فاطمه، این توهینات قبیح و زشت را به فاطمه رضی الله عنها نسبت داده اند. و این گفته ما را تایید می کند که روافض هدفشان تنها دشمنی با اسلام است و بس.

البته طبق معمول ، روافض ابن سلولی، تهمتشان را که می زدند سپس آن را به اهل سنت نسبت می دهند، همانطور که نویسنده در آخر گفته «علی ما ذکر بعضهم»  تا خواننده بیچاره را دچار تشویه کنند و به این وسیله هم تهمتشان را به اهل بیت زده باشند و هم مسئولیت خود را از آنچه گفته اند کم نمایند. در اینجا نویسنده اللمعه البیضاء ، تهمت های شرمگین خود را به نام معجزات و خصائص فاطمه ، به دختر رسول خدا صلی الله علیه وسلم زده و سپس آن را حواله به بعضهم کرده است؛ اما من به این رافضی های ابن سلولی می گویم و تحدی می کنم که یک مرجع و منبع و نوشته از کتب اهل سنت بیاورید که گفته باشد فاطمه پستانهایش به این شکل دراز بوده که از پشت سر آن را آویزان می کرده است!

هیچ وقت نخواهید یافت!

بلکه همانطور که گفتم این روافض تنها هدفشان دشمنی با اسلام است که دشمنی شان با اصحاب و ازواج نبی صلی الله علیه وسلم به شکل آشکارا و علنی، و دشمنی شان با اهل بیت و فاطمه ، در لفافه و به شکل معجزه و خصائص!!!

نویسنده: مجاهد دین

 

مقاله پیشنهادی

فواید مطالعه

۱- دور شدن وسوسه‌ها و غم واندوه. ۲- پرهیز از فرو رفتن در کارهای بیخود …