ج : خیر و بلکه اصل در مداوای بیمار قرآن درمانی است و معالجات پزشکی اسبابی هستند که بعد از تعویذ قرار میگیرند. بهتر است بیجهت اموال و دارایی فراوانی را صرف معالجه بیماریهای خیالی و آزمایشات آن بیماریها نکنیم که این کار وقت، دارایی و تلاش و کوشش ما را بیهوده هدر داده، بودجه دولتی عظیمی میطلبد و به جای این کار میتوان با قرار دادن یک قانون رسمی مداوای از طریق تعویذ و قرآن درمانی را جایگزین آن سازیم و برای این کار تعویذکنندگان شایسته را برگزینیم. و بعد از این و در درجه بعدی به سراغ دواهای پزشکی برویم تا به حدیث پیغمبر(ص) عمل کرده باشیم که فرمودند : «از شفای قرآن و عسل بهره بجویید».