آیا شیر دادن به بزرگسالان جایز است؟ (۲)

و ما سنی ها میگوییم که در کاسه ای دوشید وبه پسر خوانده داد که بخور
دلیل ما است که هیچکس این کار را نه کرده و نه میکند
دلیل ما این است که در شروح بر این حدیث همینطور شرح نوشته اند که من گفتم.
ودلیل ما این است که در کتب ما نوشته زن حق ندارد عورت خود را آشکار کند الا برای مردش، حتی برای پسر بالغ خود( پسری که از بطنش بیرون آمده) هم حق ندارد

شیعه ادعا میکند ، مردان میرفتند از سینه خواهر عایشه شیر میخوردند تا آن مردان ،محرم عایشه شوند اما دروغ در خود ادعای شیعه ها نیز اشکار است :
عایشه و خواهرش برایشان مهم بود که با مرد نا محرم ننشینند و به این دلیل سعی میکردند با شیر دادن محرمشان کنند

نکته دروغ اینجاست :

اینانی که اینقدر متشرع بودند که حاضر نبودند جواب سوالات دینی مرد نامحرم را بدهند چگونه حاضر میشدند که پستان خود را در دهان مرد نامحرم بگذارند؟
و این را نیز بگویم که استنباط عایشه صدیقه از حدیث این بود که این یک حکم عام است و همه جا کار برد دارد
اما همسران دیگر پیامبر این را حکم خاص و مربوط به همان زن و همان زمان نزول حکم لغو پسر خواندگی ، حالتی استثنایی میدانستند که حالتی خاص پیش آمد که در آینده با توجه به آگاهی مردم ، باید تکرار نمیشد
تقریبآ همه علمای ما ،نظر همسران دیگر پیامبر را قبول دارند یعنی از نظر همه مذاهب ، شیر خوردن در بزرگسالی باعث برادری و خویشاومندی نمیشود! و آن یک حکم خاص برای یک زمان خاص برای یک حالت خاص بود
و کار ام المومنین عایشه یک استنباط فقهی بود اما شیعه بزرگش کرده و وانمود نموده که بزرگسالان شیر پستان خواهر عایشه را مستقیما میخوردند تا محرم رضاعی شوند فراموش نکنید عایشه اصلا فرزندی نداشت تا شیر داشته باشد
باز برای اینکه شبهه ای پیش نیاید عرض میکنم که حضرت عایشه مقام معلمی داشتند. رسالت ایشان رساندن احادیث رسول الله بود به امت بود و در این راستا به این روش میخواستند کار خود را راحتر انجام دهند
باز برای اینکه شیعه را شیطان وسوسه اش نکند و در مقام عایشه شک ننماید به او یاد آوری میکنیم که آیات قرآن در باره پاکدامنی عایشه را بخواند
اگر قران را قبول ندارد و حرف علمای خود را حجت میداند پس میگوییم که علمای شیعه ظاهرا همگی متفقند که هر کس عایشه را پاکدامن نداند مرتد، ملعون ، و و اجب القتل است
اما نمیدانم با این عقیده پس چرا این شبهه را مطرح میکنند ؟!!

آیا منافقند ؟!!

حالا برای اهل تحقیق حدیث را مینویسم

عَنْ ‏عَائِشَهَ ‏‏أَنَّ ‏‏سَالِمًا ‏‏مَوْلَى ‏أَبِی حُذَیْفَهَ ‏‏کَانَ مَعَ ‏‏أَبِی حُذَیْفَهَ ‏‏وَأَهْلِهِ فِی بَیْتِهِمْ فَأَتَتْ تَعْنِی ابْنَهَ ‏ ‏سُهَیْلٍ ‏‏النَّبِیَّ ‏‏صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ‏فَقَالَتْ : إِنَّ ‏‏سَالِمًا ‏‏قَدْ بَلَغَ مَا یَبْلُغُ الرِّجَالُ وَعَقَلَ مَا عَقَلُوا ، وَإِنَّهُ یَدْخُلُ عَلَیْنَا ، وَإِنِّی أَظُنُّ أَنَّ فِی نَفْسِ ‏‏أَبِی حُذَیْفَهَ ‏‏مِنْ ذَلِکَ شَیْئًا ، فَقَالَ لَهَا النَّبِیُّ ‏صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ‏‏أَرْضِعِیهِ تَحْرُمِی عَلَیْهِ ، وَیَذْهَبْ الَّذِی فِی نَفْسِ ‏‏أَبِی حُذَیْفَهَ ‏ ، ‏فَرَجَعَتْ فَقَالَتْ : إِنِّی قَدْ أَرْضَعْتُهُ فَذَهَبَ الَّذِی فِی نَفْسِ ‏‏ أَبِی حُذَیْفَهَ . رواه مسلم فی صحیحه (۱۴۵۳) .
و اینهم سند مخالفت ام سلمه و سایر همسران پیامبر با روش عایشه که حدیث را عام میدانست نه خاص
ففی صحیح مسلم عن ‏أُمَّ سَلَمَهَ زَوْجَ النَّبِیِّ ‏‏صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ‏‏کَانَتْ تَقُولُ :‏ ‏أَبَى سَائِرُ أَزْوَاجِ النَّبِیِّ ‏‏صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ‏‏أَنْ یُدْخِلْنَ عَلَیْهِنَّ أَحَدًا بِتِلْکَ الرَّضَاعَهِ ، وَقُلْنَ ‏‏لِعَائِشَهَ ‏ : ‏وَاللَّهِ مَا نَرَى هَذَا إِلَّا رُخْصَهً أَرْخَصَهَا رَسُولُ اللَّهِ ‏ ‏صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ ‏ ‏لِسَالِمٍ ‏ ‏خَاصَّهً ، فَمَا هُوَ بِدَاخِلٍ عَلَیْنَا أَحَدٌ بِهَذِهِ الرَّضَاعَهِ وَلَا رَائِینَا .
و این هم، رای علمای سنی با استناد به روایت ،به ابن معنی که آن زن ( خانم سهله ) شیر خود را در تا ۵ روز در کاسه ای دوشید و داد سالم خورد
قال الزرقانی : » وکأن القائلین بأن ظاهر الحدیث أنه رضع من ثدیها لم یقفوا على شیء . فقد روى ابن سعد عن الواقدی عن محمد بن عبد الله بن أخی الزهری عن أبیه قال : کانت سهله تحلب فی إناء قدر رضعته ، فیشربه سالم فی کل یوم ، حتى مضت خمسه أیام ، فکان بعد ذلک یدخل علیها وهی حاسره ، رخصه من رسول الله صلى الله علیه وسلم لسهله …

مقاله پیشنهادی

کانال تلگرامی اهل سنت و جماعت ایران

کانال تلگرامی اهل سنت و جماعت ایران @ahlesonnat_com https://t.me/ahlesonnat_com https://t.me/joinchat/AAAAAEL1eveEIme7q2AtCw