کدام یک ؟؟؟؟ ۱-لبیک اللهم لبیک لبیک لا شریک لک لبیک / ۲-لبیک یا حسین . لبیک یا زهرا. لبیک یا مهدی !!!!!

حتی در این زمینه شیعیان غالی پیرو عترت و اهل بیتشان نیست و پیرو اشخاصی همچون ابن سبا یهودی هستند و اگر به حدیث زیر از منابع شیعه دقت کنید میبنید ریشه و منشا این نوع لبیک های روافض برگرفته از شخصی کذاب بوده که ادعای پیامبری میکرده و امام صادق را خدای خود میدانسته(نعوذبالله).
محمد بن مقلاص که با کنیه ابوالخطاب شناخته مى شوداز اصحاب امام صادق بود
شیخ طوسى نجاشى کشى و سایر علماى رجال در کتب رجالى خود این شخص را یکى از علما و از اصحاب امام صادق دانسته اند. مامقانى در کتاب رجال خود حدود چهل روایت درباره او نقل فرموده است. علم این شخص فزونى یافت ولى همین فزونى علم بلاى جان و ایمان او شد

ابوالخطاب مدعى شد جعفر بن محمد خداست و من پیامبر او هستم. من به معراج رفتم و او با من مناجات کرد وى در زمان امام صادق عده اى از مردم را فریب داد. فاصله صد و چند ساله زمان او تا زمان غیبت صغرى شاهد حضور جماعت فریب خورده توسط وى بود.
این شخص دینى و مذهبى را ایجاد نمود که خداى آن جعفر بن محمد و پیامبر آن خودش بود.
امام صادق درباره این شخص مطالبى فرمودند و او را لعن کردند.
علامه مجلسى در بحار الانوار آورده است:

که به حضرت صادق گفتند ابوخطّاب در اعمال حج به شما لبیک مى گوید. حضرت با شنیدن این سخن به گریه افتادند و فرمودند🏻خدایا من برائت مى جویم از آنچه او درباره من ادعا مى کند. حضرت عده اى از پیروان او را دیدند و فرمودند به خاطر ریاست است و هیچ چیز دیگرى نیست آن گاه اشک از اطراف چشمان امام ) علیه السلام (سرازیر شد و به درگاه الهى تضرع کرده عرضه داشتند:خدایا من عبدم خدایا، پسر عبد تو مى باشم عبد تو هستم، پدرم عبد توست بنده تواَم خاشع درگاه تواَم تمام اعضا و جوارحم اقرار به عبودیت تو دارند بدنم خونم همه از توست. . زیدبن نرسى مى گوید: امام این جمله را مى فرمود و اشک مى ریخت و.. )تا اینکه فرمود هرگز تلبیه انبیاء و مرسلین اینگونه نبوده است و تلبیه من نیز اینگونه نیست تلبیه من این است: لبّیک اللهم لبّیک، لبّیک لاشریک لک سپس فرمود اى زید من اینها را به تو گفتم از آنچه ابوالخطاب مى گوید برائت جُستم لأستقر فی قبری تا در قبرم آرامش داشته باشم
پس نتیجه اینکه حتی امام معصونشان در زمان حیاتشان این نوع تلبیه و لبیک بر خودشان رو رد کردند و قبول نداشتند تا چه برسه بعد از مرگ شان!!!!

پس چرا شیعه غالی امروزی پیرو راه و روش عترتشان نیستند و ادعای محبت انها رو دارند و پیرو اشخاصی مثل ابن سبا یهودی و امثال اون هستند؟؟
اما تلبیه لبیک گفتن عبارت است از اجابت ندای الله تعالی در آنجا که فرموده است: وَأَذِّنْ فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ ای پیامبر به مردم اعلام کن که به حج کعبه بیایندحج: ۲۷الفاظ تلبیه این است 🏻لَبَّیْکَ اللَّهُمَّ لَبَّیْکَ لَبَّیْکَ لاشَرِیکَ لَکَ لَبَّیْکَ إِنَّالْحَمْد َوَالنِّعْمَه َلَک َوَالْمُلْکَ،لاشَرِیکَ لَکَ. (بخاری و مسلم).

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …