تهمت زشت روافض به عبد الرحمن بن ابو بکر رضی الله عنهما(۲)

http://ar.lib.eshia.ir/40383/4/92

و خلافت معاویه تا سال ۶۰ هجری بود و سال ۶۰ هجری نیز خلافت یزید بن معاویه شروع شده است و عبد الرحمن بن ابی بکر ، قبل از خواهرش عایشه  (۵۷ هجری) رضی الله عنها وفات یافته است و بنا بر نقل ذهبی، ۷ سال قبل از معاویه وفات یافته است و علی ای حال عبد الرحمن بن ابوبکر، بدون هیچ خلافی، قبل از معاویه وفات یافته است.

حال از روافض کذاب و پدر بزرگشان ابو مخنف کذاب، سوال می‌پرسیم که چگونه معاویه رضی الله عنه نگران خلافت پسرش از جانب عبد الرحمن بن ابو بکر می‌شود که در آن زمان، ۷ سال بود که وفات یافته بود؟

آیا کذابی ابو مخنف خود به خود ثابت نمی‌شود؟

حال فرض کنیم روایت صحیح است، خب مگر نمی‌دانید که عبد الرحمن بن ابی بکر با رفیق های فابریکش یعنی حسین بن علی و عبد الله بن عمر و عبد الله بن زبیر رضی الله عنهم، مخالف یزید بوده اند؟؟؟ آیا مگر شما نمی‌گویید که هر آن کسی که مخالف یزید بوده، کارش درست بوده است؟ خب مگر نمی‌بینید که عبد الرحمن بن ابوبکر همراه حسین بن علی مخالف یزید بوده است؟؟؟!!! پس چرا به جای اینکه از او دفاع کنید، او را نکوهش می‌کنید؟

همانطور که گفتیم، این داستان کذب و مضحک را ابو مخنف شیعی، روایت کرده است و خلاصه معلومات این راوی کذاب چنین است:

  • أبو أحمد بن عدی الجرجانی   شیعى محترق صاحب أخبارهم
  • أبو حاتم الرازی متروک الحدیث
  • أبو دواد السجستانی  سئل عنه، فقال: أحد یسأل عن هذا
  • ابن عراق   کذاب تالف
  • الدارقطنی   ضعیف
  • الذهبی   أخباری تالف، لا یوثق به، وقال هالک
  • یحیى بن معین   لیس بثقه، ومره: لیس بشیء

و در این لینک:

http://library.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=27148

 

همانطور که مشخص شد، این تهمت قبیح و زشت را یک شیعۀ کذابی به نام ابو مخنف  به عبد الرحمن بن ابو بکر رضی الله عنهما نسبت داده است و این در حالی است که عبد الرحمن رضی الله عنه در آن زمان وفات یافته بود؛ ولی روافض کذاب، برای تشویش تاریخ و گِل آلود کردن آن، انواع روایات کذب را ساخته و نقل کرده اند که متاسفانه روافض دینشان را بر پایۀ همین روایات کذب بنا کرده اند؛ در واقع کل دین شیعه، مخلوطی از این روایات کذب و قبیح است.

و به خدا قسم که نمی‌دانم به این روافض جاهل و نادان چه بگویم، چرا تفکر نمی‌کنید؟ چرا سر عقل نمی‌آیید و بیدار نمی‌شوید؟؟؟ چرا این مذهب پر از نیرنگ و فریب و دروغ که تنها هدفش طعنه و توهین و افترا به دین اسلام و اصحاب محمد صلی الله علیه وسلم است، دست بر نمی‌دارید؟ چرا در رکاب شیطان خود و دیگران را به سوی جهنم دعوت می‌کنید؟ آیا با این دروغ های قبیح می‌توانید کسی را به تشیع دعوت کنید؟؟ آیا با این کذب های زشت می‌توانید چهرۀ نورانی و تاریخ زیبای صدر اسلام را خراب و زشت نمایید؟؟ نه بخدا قسم نمی‌توانید، تنها یک مشت جاهل تر از خودتان دور شما جمع شده اند که آنها نیز تفکر کردن را از خود صلب کرده و در مقابل فهمیدن از خود مقاومت نشان می‌دهند.

مقاله پیشنهادی

فواید مطالعه

۱- دور شدن وسوسه‌ها و غم واندوه. ۲- پرهیز از فرو رفتن در کارهای بیخود …