ادعای شیعه درباره نقش خداگونه علی رضی الله عنه در روز قیامت

نویسنده:
محمد باقـــــر سجودى

خواننده عزیز! این نوشته  علمای شیعه را به دقت بخوان تا این مذهب را درست تر بشناسى  و بی تردید مذهب شیعه مذهب یکتاپرستی نیست. عالم شیعی میگوید:هر کس بمیرد، علی را خواهد دید، چه از مردمان مؤمن باشد و…

چه از مردمان منافق و کافر،آن متوفى علی را با چشمان خود مى‏شناسد، و علی هم او را نیز به اسم و رسم، و به شخصیت و کردارش مى‏شناسد. چون روز قیامت‏ برپا شود محمد دست‏ بدامان آن پروردگارى که صاحب عرش است مى‏زند، و  على، دست   ‏بدامان محمد مى‏زند، و اولاد و ذریه علی  دست‏ بدامان علی مى‏زنند، و شیعیان دست‏ بدامانهاى امامان و اهل بیت  میزنند، پس پیامبر  از صراط به نور الله  عبور مى‏کند!  و  على بن ابیطالب از صراط به نور محمد عبور مى‏کند، و امت  از صراط به نور على عبور مى‏کنند!پس نور امت تو از نور على است، و الله به علی میگوید بیفکن در جهنم هر شخص جبار و معاندى را!

و علی محبان خود را به بهشت، و مبغضان خود را به جهنم مى‏اندازد. علی  در قیامت  سرعت و بطئ حرکت انسان را از صراط معین فرموده،  و با توجه به عمل انسانها در دنیا( عمل در دنیا یعنی حب علی به سبک مذهب شیعه یا انکار این غلو شیعه)  اجازه سرعت، یا عدم سرعت‏حرکت او را از صراط مى‏دهد، و به افرادى که اتصال با مقام معنى و ولایت نداشته،اجازه حرکت نداده و به جهنم امر مى‏کند آنان را خود فرو گیرد.

چون امام در دنیا بر ملکوت مؤمنین و غیر مؤمنین احاطه دارد، در قیامت نیز بر فراز محلى بلند و مکانى رفیع، که بر بهشت و جهنم مستولى است بر روى یک کرسى از نور نشسته، و چشمه تسنیم در مقابل او جارى است و  هیچکس از صراط نمى‏تواند عبور کند، مگر آن کسى که على براى او پروانه عبور بنویسد.  محب علی هنگام عبور از صراط از هیچ خطا و لغزشی نمی هراسد.

و علی در آن حالت آشفتگى و حرارت و تشنگى، چنان آب سرد خوشگوارى به او خواهد داد، که از شدت شیرینى و حلاوت، آنرا به منزله عسل می پندارد!

-در آن وقتیکه محب علی  را بر روى جسر و پل جهنم براى عرض نگاه مى‏دارند و متوقف مى‏کنند، علی  به آتش مى‏گوید: این مرد را واگذار، و رها کن!  و به او نزدیک مشو! چون براى او ریسمانى است که به ریسمان وحى اتصال داشته و ارتباط دارد این مرد از شیعیان ماست.

على بن ابیطالب بر تمام بهشت نیز اشراف دارد، و مکان و منزلت هر یک از افراد نیک را در بهشت معین و منزل و مکان هر شخص فاسق و منحرف را در دوزخ تعیین مى‏کند.

نظر اهل سنت:

این عقاید دانشمندان شیعه، عقایدی کفر آمیز است و معتقدان به آن بیشک از امت محمد نیستند و باید که در قبرستان مسلمانها دفن نشوند  و باید که به حرم مکه راه داده نشوند و باید که حق نداشته باشند نام عبادت گاه های خود را مسجد نهند  هرچند که خودشان هم حالا به جای مسجد، حسینیه و مهدیه دارند!!!

این سخنان علمای شیعه اصلا در قرآن نیست قرآن درباره قیامت بسیار سخن گفته و دلیل دخول مردم به جهنم و بهشت را  فراوان  نوشته اما این اباطیل علمای شیعه اصلا در قرآن نیست و الله  خود را در قیامت  فعال لمن یشاء دانسته و  فرموده:

«یوْمَ هُمْ بَارِزُونَ لَا یخْفَى عَلَى اللَّهِ مِنْهُمْ شَیءٌ لِمَنِ الْمُلْکُ الْیوْمَ لِلَّهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ» (غافر/۱۶) «روزی که همه آنان آشکار می‌شوند و چیزی از آنها بر خدا پنهان نخواهد ماند؛ (و گفته می‌شود:) حکومت امروز برای کیست؟  جواب  برای خداوند یکتای قهار است! » ای شیعه بمن بگو: آیا در جواب سوال لِمَنِ الْمُلْکُ الْیوْمَ؟ قرآن میگوید   لِلعلی الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ؟؟؟؟؟؟!!!!!! یا میفرماید: «لِلَّهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ» (غافر/۱۶)

ای مردم شیعه من همان سوالی را از شما میپرسم که حضرت یوسف از هم سلولی های خود در زندان پرسید: «یا صَاحِبَی السِّجْنِ أَأَرْبَابٌ مُتَفَرِّقُونَ خَیرٌ أَمِ اللَّهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ» (یوسف/۳۹) «ای دوستان زندانی من! آیا خدایان پراکنده بهترند، یا خداوند یکتای پیروز؟!» ای مردم شیعه من بشما که علی را صاحب زمان  و مکان میدانید  با این آیه میترسانم:

«قُلْ مَنْ رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ قُلِ اللَّهُ قُلْ أَفَاتَّخَذْتُمْ مِنْ دُونِهِ أَوْلِیاءَ لَا یمْلِکُونَ لِأَنْفُسِهِمْ نَفْعًا وَلَا ضَرًّا قُلْ هَلْ یسْتَوِی الْأَعْمَى وَالْبَصِیرُ أَمْ هَلْ تَسْتَوِی الظُّلُمَاتُ وَالنُّورُ أَمْ جَعَلُوا لِلَّهِ شُرَکَاءَ خَلَقُوا کَخَلْقِهِ فَتَشَابَهَ الْخَلْقُ عَلَیهِمْ قُلِ اللَّهُ خَالِقُ کُلِّ شَیءٍ وَهُوَ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ» (الرعد/۱۶)

بگو: «چه کسی پروردگار آسمانها و زمین است؟» بگو: «الله!» (سپس) بگو: «آیا اولیا غیر از او برای خود برگزیده‌اید که (حتی) مالک سود و زیان خود نیستند (تا چه رسد به شما؟!)» بگو: «آیا نابینا و بینا یکسانند؟! یا ظلمتها و نور برابرند؟! آیا آنها همتایانی برای خدا قرار دادند بخاطر اینکه آنان همانند خدا آفرینشی داشتند، و این آفرینشها بر آنها مشتبه شده است؟!» بگو: «خدا خالق همه چیز است؛ و اوست یکتا و پیروز!»

ای مردم شیعه! من شما را از قیامت میترسانم که مال الله است نه مال علی!  «یوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ غَیرَ الْأَرْضِ وَالسَّمَاوَاتُ وَبَرَزُوا لِلَّهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ» (الإبراهیم/۴۸)«در آن روز که این زمین به زمین دیگر، و آسمانها (به آسمانهای دیگری) مبدل می‌شود، و آنان در پیشگاه خداوند واحد قهار ظاهر می‌گردند! »

ای مردم شیعه هیچ الهی غیر از الله واحد و قهار نیست از قهر الله بترسیدو ببینید پیامبر چه میگوید:

«قُلْ إِنَّمَا أَنَا مُنْذِرٌ وَمَا مِنْ إِلَهٍ إِلَّا اللَّهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ» (ص/۶۵) ای محمد بگو: «من تنها یک بیم‌دهنده‌ام؛ و هیچ معبودی جز خداوند یگانه قهار نیست! وقتی محمد میگوید من فقط و فقط یک  بیم دهنده هستم پس علی چرا چیز بیشتری باشد و کمتر نباشد؟

این عقاید علمای شیعه  همه سراسر شرک است بلکه کفر است آیا آنها  قرآن را نخوانده اند؟

الله در قرآن میفرماید: «وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْدَادًا یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ وَلَوْ یرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ» (البقره/۱۶۵)

بعضی از مردم، معبودهایی غیر از خداوند برای خود انتخاب می‌کنند؛ و آنها را همچون خدا دوست می‌دارند. اما آنها که ایمان دارند، عشقشان به خدا، شدیدتر است. و آنها که ستم کردند، (و معبودی غیر خدا برگزیدند،) هنگامی که عذاب (الهی) را مشاهده کنند، خواهند دانست که تمام قدرت، از آن خداست؛ و خدا دارای مجازات شدید است؛ (نه معبودهای خیالی که از آنها را صاحب قدرت میدانند)

البته آیه فوق وصف کامل مذهب  شیعه نیست زیرا شیعه، علی را به اندازه الله دوست ندارد! شیعه علی را بیشتر از الله دوست دارد.ولی  آیه زیر وصف حال شیعه در روز قیامت است در روز قیامت الله به شیعه ها میگوید …. بهتر است خود آیه را ببینیم که چه میگوید:

«وَیوْمَ یقُولُ نَادُوا شُرَکَائِی الَّذِینَ زَعَمْتُمْ فَدَعَوْهُمْ فَلَمْ یسْتَجِیبُوا لَهُمْ وَجَعَلْنَا بَینَهُمْ مَوْبِقًا(۵۲)  وَرَأَى الْمُجْرِمُونَ النَّارَ فَظَنُّوا أَنَّهُمْ مُوَاقِعُوهَا وَلَمْ یجِدُوا عَنْهَا مَصْرِفًا» (۵۳) «به خاطر بیاورید روزی را که (خداوند) در روز قیامت به علی پرست ها و امثال آنها) می‌گوید: «همتایانی را که برای من می‌پنداشتید، بخوانید (تا به کمک شما بشتابند!)» ولی هر چه آنها را می‌خوانند،جوابشان نمی‌دهند؛ و در میان این دو گروه، کانون هلاکتی قرارداده‌ایم! »

و عالمان مجرم شیعه  و امثالشان، آتش (دوزخ) را می‌بینند؛ و یقین می‌کنند که با آن درمی‌آمیزند،و هیچ گونه راه گریزی از آن نخواهند یافت.بر طبق فرموده دو آیه  فوق ( با توجه به عقیده دانشمندان  شیعه  که علی را همکاره میپندارند!! ) در روز قیامت الله به شیعه ها میگوید: علی را صدا کنید تا بکمک شما بیاید!!

و اونها هنوز نامید نیستند و داد میزنند:

یا علییییییییییییییییییییییییییییییییییی…..  ییییییییییییییییییییییییا علییییییییییییییییییییییییییییییییا   ا ما علی جواب نمیدهد

طبق فرموده الله: علی و امثال علی را حاضر میکنند و  علی امثال علی از شیعه ها و امثال شیعه ها اعلان بیزاری میکنند:

«وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّنْ یدْعُو مِنْ دُونِ اللَّهِ مَنْ لَا یسْتَجِیبُ لَهُ إِلَى یوْمِ الْقِیامَهِ وَهُمْ عَنْ دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ(الأحقاف/۵)  وَإِذَا حُشِرَ النَّاسُ کَانُوا لَهُمْ أَعْدَاءً وَکَانُوا بِعِبَادَتِهِمْ کَافِرِینَ» (الأحقاف/۶)چه کسی گمراهتر است از آن کس که معبودی غیر خدا را می‌خواند که تا قیامت هم به او پاسخ نمی‌گوید و از خواندن آنها (کاملا) بی‌خبر است؟! (و صدای آنها را هیچ نمی‌شنود!)

و هنگامی که مردم محشور می‌شوند، معبودهای آنها دشمنانشان خواهند بود؛ حتی عبادت آنها را انکار می‌کنند!

بله براستی که  گمراه تر از شیعه هیچکس نیست زیرا اگر یهود گمراه شده باز میتواند بگوید تورات اینطور گفته بود!  اگر نصارا گمراه شدند باز میتوانند بگویند در  انجیل اینطور نوشته شده بود اما  علمای شیعه با بودن قرآن آخر دیگر بهانه ای ندارند پس از آنها  گمراه تر هیچکس نیست.

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …