آیا علی رضی الله عنه با اجازه خداوند شفا می دهد؟ (۲)

آیا زنی می تواند بگوید، چون حضرت مریم بی شوهر، پسری به دنیا آورد من هم آوردم؟! اما چه کنم که علمای اهل سنت از درک بدیهی ترین قواعد عقلی عاجز هستند!!

آیا یک هندو می تواند بگوید چون استخوان گاو بنی اسرائیل در عهد موسی، مرده را زنده کرد پس استخوان گاو ما هم شفا میدهد؟؟ اما چه کنیم که علمای اهل سنت از درک بدیهی ترین قواعد عقلی عاجزهستند!!

آیا می توانیم بگوییم چون مردم رو به خانه کعبه نماز می خوانند پس تعجبی ندارد که ما بسوی خانه علی نماز بگزاریم؟ اما چه کنیم که علمای اهل سنت از درک بدیهی ترین قواعد عقلی عاجز هستند!!

اینها استدلال باطل است. دیدید کجای استدلالشان پای چوبین است؟

ما منکر این نیستیم که الله می تواند در وجود علی و در قبر ایشان، خاصیت و شفا قرار دهد! اما توانستن الله یک چیز است. خواستن الله یک چیز است.

«توانستن دلیل بر شدن نیست.»

از این نکته ساده چرا شیعه غافل است؟ یا شاید خود را به بی خبری میزند!!؟

ما سنی ها را عقیده این است، که علمای شیعه در حق حضرت علی، بی اندازه غلو می کنند و حرفهای بی دلیل و بی سند و بی پایه می گویند.

ما یقین داریم اگر علی امروز دوباره زنده و حاکم شود، به شیعه دستور میدهد که از غلو توبه کنند. و اگر نکنند آنها را می سوزاند! یعنی همان کاری که با غالیان شیعه در ۱۴۰۰ سال پیش کرد را درباره تکرار خواهد نمود.

شیعه می گوید به علی خیلی ظلم شده.

بنظرم بزرگترین ظلم به علی رضی الله عنه این است که شیعه ها با این صفات غلوگویی و قبر پرستی، مدعی دوستی و پیروی از ایشان هستند.

مقاله پیشنهادی

کانال تلگرامی اهل سنت و جماعت ایران

کانال تلگرامی اهل سنت و جماعت ایران @ahlesonnat_com https://t.me/ahlesonnat_com https://t.me/joinchat/AAAAAEL1eveEIme7q2AtCw