چرا دین اسلام مورد تاخت و تاز کفار قرار میگیرد؟

اسلام دین پاک خداوندی از ابتدای پیدایشش با جان فدائی و از خود گذری پیروان آن رشد کرده و جهانگیر شده است و همیشه با شمشیر از آن دفاع شده است بر هیچ کس و به هیچ کشوری با شمشیر قبولانده نشده ولی در مقابل کفار و دشمنان و ملحدین با شمشیر و با از خود گذری از آن حفاظت گردیده. چنانچه اولین کسی که در راه دین رنج و منت و زحمات بی پایان دیده حضرت محمد”ص” میباشد که ما شاهد زحمات و رنج های جسمی و روحی و محیطی و غیره آن حضرت “ص” از دست کفار هستیم و بعدا چهار یار و بعدا دیگر اصحاب عالیقدر همه آنها در مقابل دین اسلام بی تفاوتی اختیار نکرده و مال ثروت زن و فرزند و حتی مرگ هیچ کدامشان را از راه خداوند و جهاد و تبلیغ دین مبین اسلام باز نداشت و همین امر باعث شد که دینی را که ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر ما بنیان گذاشت تا حال وجود دارد و ملیونها انسان مشرف به دین پاک اسلام هستند.

ولی از چند دهه به اینسو شأن و شوکت و افتخار اسلام و رشد و ترقی چشم گیری که در دین مبین اسلام بود وجود ندارد و باید قبول کنیم که دین مبین اسلام در خطر است.

بیایید فکر کنیم که چه عواملى باعث عقب ماندگی دین اسلام شده است ؟ از جمله عوامل بیشمار، یکی از آنها عمل نکردن درست دولتمردان و حکومت داران کشور های اسلامی و همچنان تمامی مردم اهل اسلام از قوانین پاک اسلام در محیط اسلامی است. بلکه ما در محیط اسلامی زندگی کردیم ولی از قوانین پلید و فساد بر انگیز اروپائیها و امریکائیها در جامعه اسلامی خود بکار گرفتیم .

خداوند متعال فرموده است که با کفار دوستی نکنید ولی اکثر کشور های اسلامی چنان با کفار پیوند دوستی بسته اند که همان دوستی مؤقت به اسارت دائمی آن کشور های اسلامی مبدل شده و ملت اسلام در گرو کفار در آمده است و با گذشت هر روز قدرت کفار در کشور های اسلامی بیشتر میشود و مسلمانان در خواب غفلت هستند وکفار از تمامی امکانات و رسانه های جمعی به تبلیغ و ترویج دین نصرانیت و به بی دینی در میان جوانان و کودکان مسلمان دست میزنند و نو جوانان ما را از صف اسلام خارج میسازند .

پس همین امر باعث شده است که دین پاک اسلام مورد تاخت و تاز کفار قرار گیرد . تمامی جامعه اسلامی را چنان در تنگناه فشار اقتصادی قرار داده اند که اکثر مسلمانان مصروف نان وآب شب و رزق و روزی و فامیل خود هستند که آن هم مکمل نمیشود و کسی وقت ندارد که در فکر دین اسلام و آینده دین و آیین خود و در فکر آموزش دینی فرزندان خود باشد. پس در چنین حالت دشمنان اسلام فرصت را از دست نداده و جرأت پیدا کرده اند که در مقابل دین پاک اسلام انگشت انتقاد بالا کرده و حتی دست به توهین کردن سالار دین اسلام پیامبر بزرگ ما حضرت محمد “ص” زنند چنانچه ما تا حال چندین بار شاهد نشر کاریکاتور های توهین آمیز آن حضرت “ص” هستیم .

باید یاد اور شویم که ما نباید در مقابل چنین اعمال زشت کفار دست به تظاهرات بی مفهوم بزنیم و بشکناینم و بریزیم و بسوزانیم بلکه از تمام مسلمانان جهان تمنا تاریم که از خواب غفلت بیدار شده و به وظیفه ایمانی و دینی که از جانب پروردیگار ما بما داده شده است درست عمل کنیم و بیشتر از این غرق زرق و برق ظاهری کشور های امریکائی و اروپائی نشویم .

بلکه اول از خود و بعدا از فامیل خود آغاز کرده و تا حدی که میتوانیم قوانین پاک اسلام را بالای خود و فرزندان خود عمل کنیم و  واجبات دینی که در مقابل فرزندان خود داریم آنرا درست انجام بدهیم، اطفال خود را قران کریم یاد بدهیم، احکام دین اسلام را به آنها بیاموزیم و به آنها تشریع کنیم که حقوق بشر و آزادی  این نیست که شراب بخور، زنا بکن، بی احترامی به پدر و مادر و شوهر خانم و دیگران را بکن، و بی حجاب و نیمه برهنه به بازار بگرد، بلکه اسلام یک مکتب کاملا پاک  مجزا از تمامی پلیدیهایی است که تو از طریق تلویزیون ها و سریال ها به تماشاه مینیشینی .

ما باید همانگونه که برای تهیه نان و لباس برای اطفال خود عرق میریزیم باید برای تربیت دینی آنها کوشش بیشتر و عرق ریزی بیشتر کنیم زیرا طفل برهنه و گرسنه غذا و لباس پیدا میکند ولی اگر طفل ما بی دین بزرگ شد آنگاه همان طفل هم خود را و هم پدر و مادر مسلمان خود را و هم محیط خود را به تباهی میکشاند و در روز آخرت در مقابل خداوند عالمیان روی سیاه میشویم ..

پس بیایید همه با هم در قدم اول جهاد با خود و با فامیل خود کنیم و خود را از دین و قوانین پاک آان آگاه سازیم و بعدا اطفال خود را به دین و اسلام رهنمائی کنیم و در آموختن قرآن به آنها سعی و کوشش کنیم و به آنها بفهمانیم که این است راه فلاح و رستگاری واقعی تا باشد روزی از همین کودکان ما قهرمانان پاک اسلام چون ( حضرت عمر و حضرت علی ) پیدا شوند تا از ذکر نام شان تمام دشمنان اسلام به لرزه افتند .

نویسنده: احسان “مهیا “

مقاله پیشنهادی

علم چگونه از بین می‌رود؟

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِکٍ قَالَ: أَلَا أُحَدِّثُکمْ حَدِیثًا سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللهِ صلی الله علیه وسلم …