پاسخ به نسب عمر رضی الله عنه و جواب دندان شکن به رافضی ابن سلولی

رافضی خبیث که خودش چون تخم صیغه و حرام است و همه را به کیش خود می پندارد و نوشته است:

نسب عمر بن خطاب به حدی وحشتناک بوده است که خود عمر بن خطاب صریحا اصرار میکرده از نسب من نپرسید!!!!!حال نسب عمر چه مشکلی داشته نیاز به توضیح نیست.

حدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عِیسَى، قَالَ: حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، قَالَ: حدَّثَنِی ابْنُ لَهِیعَهَ، عنْ یَزِیدَ بْنِ أَبِی حَبِیبٍ، عَنْ رَبِیعَهَ بْنِ لَقِیطٍ، عَنْ مَالِکِ بْنِ هَدَمٍ، أَنَّهُ سَمِعَ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ یَقُولُ: «أَیُّهَا النَّاسُ تَعَلَّمُوا أَنْسَابَکُمْ لِتَصِلُوا أَرْحَامَکُمْ، وَلَا یَسْأَلْنِی [ص:۷۹۸] أَحَدٌ مَا وَرَاءَ الْخَطَّابِ…

عمر بن خطاب گفت:ای مردم نسب خود را بدانید و هیچ گاه از نسب من قبل از خطاب سوال نکنید.

تاریخ المدینه لابن شبه جلد ۳ صفحه ۷۹۷٫

 

پــــــــاســــــخ:

ابن لهیعه  در سند این روایت وجود دارد که دروغ دیگرتان دربارۀ نسب ابوبکر رضی الله عنه را نیز به استناد به روایت همین راوی بنا کرده بودید، و این دروغ را ابن لهیعه جعل کرده است

این روافض می‌خواهند با روایات ضعیف و جعلی به بهترین اصحاب رسول خدا صلی الله علیه وسلم، بد ترین توهینات را بکنند. الله روی کذابان را سیاه گرداند.

معلومات ابن لهیعه را در این لینک مشاهده کنید:

 

http://library.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=5033

همچنین در سند روایت دیگری از تاریخ مدینه ابن شبه ، ابومعشر المدنی وجود دارد که او نیز ضعیف است.

معلومات ابو معشر:

http://library.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=7877

 

شبهه دیگر رافضی:

در کتب اهلسنت احادیث شرم اوری در مورد عمر بن خطاب امده است.مانند حدیثی که محمد بن سیرین از بزرگان اهلسنت نقل کرده است:

قالَ: أَخْبَرَنَا إِسْحَاقُ بْنُ یُوسُفَ الأَزْرَقُ وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الأَنْصَارِیُّ وَهَوْذَهُ بْنُ خَلِیفَهَ قَالُوا: أَخْبَرَنَا ابْنُ عَوْنٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِیرِینَ قَالَ: قَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ: مَا بَقِیَ فِی شَیْءٍ مِنْ أَمَرِ الْجَاهِلِیَّهِ إِلا أَنِّی لَسْتُ أُبَالِی إِلَى أَیِّ النَّاسِ نَکَحْتُ وَأَیِّهِمْ أَنْکَحْتُ.

عمر بن الخطاب گفت از امور جاهلی در من نماینده جز دو چیز.اینکه فاعل باشم یا مفعول.

طبقات الکبری ابن سعد جلد ۳ صفحه ۲۱۹٫

 

پـــــــاســـــخ:

 ای رافضی بیچاره، جدا از اینکه سند روایت بین محمد بن سیرین و عمر رضی الله عنه منقطع است، باید بگویم که شما روافض آنقدر بی سواد و جاهل هستید که حتی به اساسی ترین و کلی ترین قواعد زبان عربی نیز آگاهی ندارید که نکاح به معنای ازدواج است نه لواط. و من از علمای خودتان که کتاب طبقات ابن سعد را ترجمه کرده اند برایت مدرک می آورم تا توی جاهل یاد بگیری که شبهاتت آنقدر سخیف و پوچ است که تنها کفر و حماقت و جهل خودت و اتباعت را از آن می توان ثابت کرد و بس.

و باز سوال می کنم که رسول خدا صلی الله علیه وسلم می دانست که عمر رضی الله عنه نسب او نامشروع است یا خیر؟؟

اگر جواب شما آری است. می گوییم این بزرگترین توهین به رسول خداست که در حالی که می دانست عمر رضی الله عنه نسبی نامشروع دارد، اما دختر او را به همسری گرفت و او را به خود نزدیک گرداند و به او پست و مقام و مسئولیت داد.

و اگر بگویید نه، نمی دانست و ما امروز بعد ۱۴۰۰ سال کشف کرده ایم، می گوییم که پس این نیز توهین بسیار بزرگی به رسول خدا صلی الله علیه وسلم است که او را به جهل متهم کرده اید و سناریوی علم غیب را به دست خود باطل کرده اید.

چطور شد که شما به حقایقی دست یافته اید که رسول خدا از آن آگاهی نداشت؟؟

 

پس نتیجه تنها این می شود که شما روافض ملحد، در لباس تشیع و محبت اهل بیت، به این شکل بزرگترین توهینات و افترائات را به رسول خدا صلی الله علیه وسلم می زنید.

اگر رسول خدا با علم و آگاهی به اینکه می دانست ابوبکر و عمر هردو از راه نامشروع به دنیا آمده اند و باز با این حال از آنها دختر گرفته است و اعتراضی نکرده است، العیاذ بالله چنین شخصی چگونه می تواند پیامبر باشد؟ و اگر به فرض صحت ادعای شیعه، رسول خدا صلی الله علیه وسلم اعتراض نکرده و ایرادی نگرفته، آیا روافض خبیث ار رسول خدا داناتر و فهمیده تر هستند که اعتراض می گیرند؟؟

پس لعنت خدا بر کذاب های رافضی که اینگونه کفر و عصیان و سرکشی می کنند.

از الله بترسید و توبه کنید به خدا قسم که روز قیامت در برابر هرچه که می گویید و می نویسید مسئول خواهید بود.

اسکن ترجمه کتاب طبقات کبری ابن سعد

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …