شیعه میگوید فقط الله علیم بذات الصدور نیست، اشخاص دیگری هم این صفت را دارند!!

ما وقتی بخواهیم دوست  جدیدی را به دوستان دیگر خود معرفی کنیم، چه میگوییم؟ میگوییم این  احمد دوستم است، پدرش کارخانه دارد و خودش هم در آموزشگاه بزرگ شهر، خلبانی میخواند، یعنی برای معرفی به دیگران، برجسته ترین صفاتش را ذکر میکنیم. و اما هرگز نمیگوییم این آقا احمد ؛دوست جدیدم، نون سنگگ را دوست دارد! اینکه صفت نشد خیلى ها نون سنگگ را دوست دارند!
حالا بر این اساس، وقتی الله در قرآن میفرماید من این هستم، من آن هستم! پس یقین بدانید که دارد برجسته ترین صفاتش را ذکر میکند، صفاتی که هیچکس ندارد مثلا اگر الله بگوید من علم دارم این زیاد هنر نیست زیرا خیلی ها عالمند پس الله چنین نمیگوید او  هنگامیکه میفرماید من دانایم منظورش این است که انه بکل شی علیم ( الله بر هرچیز علم دارد)  
حالا قصد دارم یکی از صفات الله را بازگو کنم که ما سنی ها  نیز یقین داریم که غیر از الله کسی آن صفت را ندارد
الله میفرماید: (إِنَّ اللَّـهَ عَالِمُ غَیْبِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ إِنَّهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ) «فاطر/۳۸»
خداوند از غیب آسمانها و زمین آگاه است، و آنچه را در درون دلهاست می‌داند
(وَأَسِرُّوا قَوْلَکُمْ أَوِ اجْهَرُوا بِهِ ۖ إِنَّهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ) «الملک/۱۳»
چه گفته خود را پنهان کنید یا که آشکار کنید بدرستیکه الله به (راز های) درون دلها آگاه است
این صفت را حتی پیامبر نداشت این هم دلیل از قرآن:
 (یُخْفُونَ فِی أَنفُسِهِم مَّا لَا یُبْدُونَ لَکَ ۖ ……وَاللَّـهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ)«آل عمران/۱۵۴»
ای محمد از تو مخفی میکنند چیزهای را که در دل پنهان  میدارند…… و الله به (راز های) درون دلها آگاه است

 احادیث صحیح هم بما میگویند که پیامبر صلی الله علیه سلم آن صفت را نداشت  زیرا مثلا وقتی که منافقان به عایشه تهمت زدند، و ایشان به همسر خود بد دل شدند و  بعد او  را فرستادند خانه پدرش….. یک ماه طول کشید تا  وحی نازل شد و پیامبر دانست که  عایشه بیگناه است.
اما شیعه این صفت را، خاص الله نمیداند شیعه میگوید امام زمان نیز علیم بذات الصدور است!!
در اینجا ما  از شیعه می پرسیم: اگر این صفت در نزد امام زمان و ۱۴ معصوم شما و هزاران امام زاده شما هم هست  پس چرا الله اینقدر به این صفت خود فخر کرده و ۱۳ بار مستقیما و دهها بار به زبان دیگر فرموده که من دانا به درون سینه ها هستم؟
با این حساب این که دیگر صفت برجسته ای نیست!  با این حساب انصاف رعایت نشده یعنی مثلا ما ۱۰۰ دکتر حاذق و متخصص در درمان  بیماری ایدز داشته باشیم و الله فقط نام یکی از آنها مکرردر مکرر ذکر کند و بقیه را هیچ داخل آدم ها حساب ننماید، آنوقت حق داریم که بپرسیم چرا؟
الله چرا نفرمود (ان النبی علیم بذات الصدور  یا (ان امام زمان علیم بذات الصدور)

شیعه میگوید:
الله خودش این صفت را به امام زمان داده است!>> بفرض که حرفش درست باشد، بعد از دادن صفت به امام زمان، دیگر علیم بودن به ذات الصدور بهایش و ارزشش پایین میاید!
برای درک موضوع تصور کنید که تنها یک کشور در دنیا تکنولوژی ساخت هواپیما را میداشت البته که آن کشور حق داشت که هی داد بزند (بدرستیکه من سازنده هواپیما هایم) اما وقتی که تکنولوژی ساخت هواپیما را به ۱۴ کشوردیگر  هم داده، بعدش  دیگر نباید اینقدر فخر بفروشد و هی نباید فقط از توانایی خود دم بزند  چون به هرکیف چند کشور دیگر هم  این توانایی را دارند
حالا اگر از این سازنده اولیه مکرر قدرت خود را فقط به رخ ما بکشد و از قدرت مشابه آن ۱۴ نفر هیچ یادی نکند، پس ما یا نتیجه میگیریم که آن ۱۴ کشور این قدرت را ندارند یا نتیجه میگیریم این سازنده اولیه با آنها بد است یا به آنها حسودی میکند و پس برای همین اسشمان را ذکر نمیکند!
شیعه به اینجا که میرسد میگوید اگر الله در قرآن مینوشت امام زمان و امام علی  این قدرتها را دارند و علیم بذات الصدور هستند، مردم قرآن را قبول نمیکردند.
من میدانم که حالا علم شیعه مینشیند و فکر میکند و راهی برای بیرون رفت از این تنگنا پیدا میکند!! آما اخر ای ملت شیعه! الله بشما عقل داده خوب به جوابش نگاه کنید و خودتان دریابید که چه  حقه بازی را بنام جواب به خورد شما داده است!
———————————————————————-
پی نوشت ۱:
وقتی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیای آمریکا مورد تمسخر و انتقاد  مدیر داشگاه و حضار قرار گرفت و او را دیکتاتور کوچک نامیدند و مردم خندیدند،  احمدی نژاد چشم های خودش را بست با خود و در دل گفت: (یا مهدی جان مرا دریاب !!) زیرا او عقیده دارد امام زمان همهمه دلش را میداند و امام زمان علیم بذات الصدور است!!!
پی نوشت ۲:
این نادنان از خود نمیپرسند مردی که علیم بذات الصدور است  چرا باید ؛از بیم جان؛ از دست خلیفه عباسی فراری شود و برود در سرداب سامرا ؟!!

منبع: اسلام تکس

مقاله پیشنهادی

نشانه‌های مرگ

مرگ انسان با افتادن و شل شدن دو طرف گیج‌گاه، کج شدن بینی، افتادن دست‌ها، …