رد شبهات ملحدین۴

با توجه به قانونی بودن و بلامانع بودن فعالیت‌های جنسی زنان در اماکن مختلف و آزاد بودن پذیرایی کردن از مردان، که روزانه با چندین مرد همبستر شده و در ازای آن مبلغی دریافت می‌کنند، همیشه شاهد اخبار زنانی هستیم که فعالیت‌های جنسی‌ای در کشورهایی که این موضوع قانونی است دارند.
آیا از زندگی‌ای که برای خود ساخته‌اند احساس رضایت می‌کنند؟؟!
اجازه دهید کمی بی‌پرده سخن بگوییم، زنی که از منظر اسلام یک انسان بوده و دارای احساس و عواطف متفاوتی است و همچنین در خلقت فیزیکی آن نیز فرقی وجود دارد، در تعداد اسلام‌آورندگان جهان غرب، زنان غالباً سهم بیشتری داشته و بیشتر به گرویدن اسلام علاقه نشان داده‌اند.
می‌دانید چرا؟!
طی کلیپی که تقدیم حضور شما می‌شود، از آزادی و بی‌بندوباری بی‌حد و حصر زنانی که در کشور روسیه با فرهنگی غربی در ویترین‌ها قرار داده شده و بردگان جنسی تلقی می شوند که منتظر مشتری هستند، سخن گفته می‌شود.
فاجعه‌ای قبیحتر از این در قرن ۲۱ سراغ دارید؟!
با ورود یک زن به اسلام، او خواهر دینی تمام مردان مسلمان محسوب می‌شود و احدی حق تعرض و دست درازی به وی را ندارد.
همچنان که مردان مسلمان شلواری مناسب و پیراهنی مطلوب به تن می‌کنند، زنان نیز موظف هستند تا اعضای خود را محفوظ نگهدارند تا در معرض دید مردان قرار نگیرند. به قول اسلام‌ستیزان (اگر زن پوشش داشته باشد، چادری باشد، و… یعنی توی مرد چشمچرانی، تو هوسران و ولگردی و…)  آخر ما نفهمیدیم که اسلام‌ستیزان مدعی حقوق مرد هستند یا زن؟! در هر صورت این مساوات پوشش متناسب با تفاوت جسمی زن و مرد است.
زنی که اسلام بیاورد پوشش مناسب و ثابتی را در هر جامعه‌ای دارد، و بولهوسان هم به چنین زنی طمع نمی‌ورزند ،چرا که عدم رضایت وی برای روابط نامشروع با ظاهر و باطنش بر همگان نمایان می‌شود.
زنی که به اسلام رو بیاورد می‌داند که رابطه جنسی در غیر ازدواج حرام بوده و وی باید به دنبال همسری باشد تا اینکه نیاز جنسی‌اش تأمین شود، و با تشکیل خانواده و فرزنددار شدن، زیباترین احساس را با آغوش کشیدن فرزندش تجربه می‌کند و اسلام زندگی سرشار از امنیت و آرامش را برای وی به ارمغان می‌آورد.
لطفاً فریب حرف‌ها و ادعاهای توخالی بعضی اسلام‌ستیزان را نخورید که با شعار حقوق زن وارد می‌شوند.
به قول دکتر عمر عبدالکافی: «آنان آزادی زن را نمی‌خواهند، بلکه آزادی رسیدن به زن را می‌خواهند.»

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …