دشمنی جهان غرب با پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم)!… (۱)

  • د/ امراء

نه در تاریخ بشریت، و نه در تاریخ حیوانات، و نه در تاریخ حشرات، و نه در تاریخ چرندگان و پرندگان و خزندگان، و خلاصه تاریخ هیچ موجودات زنده‌ای نمونه‌ای از ظلم و ستم و وحشی‌گری جهان غرب بر علیه ملت مسلمان را سراغ ندارد. از جنگهای صلیبی گرفته تا بازپس گرفتن اسپانیا و پرتغال، و تحمیل کردن دیانت تحریف شده مسیحیت بر مردم اندلس و ایتالیا و صقلیه و جزیره‌های بلیار، و قتل عام ملیونها مسلمان در اندلس که تن به مسیحیت ندادند، و غرق هزارهای انسان بیگناه در حادثه مشهور به ـ دروغ آوریل ـ، و اشغال کشورهای اسلامی توسط انگلیس، فرانسه، آمریکا، آلمان، ایتالیا، شوروی، و غیره… از زمان اکتشافهای جغرافیایی تا به امروز، و کاشتن غده سرطانی اسرائیل در بین مسلمانان، و آنچه در حال حاضر در افغانستان و عراق و چچن و صومال و سودان و غیره صورت می‌گیرد… مشتی نمونه خروار از تصویر طبیعت ددمنشانه و خونخوارانه غرب است…

جهان غرب در تلاش است با تحریف واقعیت اسلام، و تقدیم تصوری وحشیانه و غیر انسانی از پیامبر مهر و شفقت و رحمت عالم و آدم، بوسیله رسانه‌های گروهی برهبری مستقیم و یا غبرمباشر کشیشان حقود و کینه توز با ماسکهای متفاوت؛ اشغالگری، آزادیهای براق فردی و اجتماعی..، برقراری دمکراسی و مردم سالاری، آبادانی و عمران و استعمار، سکولاریستی و لادینیت، و غیره… جهان اسلام را به مجموعه‌ای از کشورهای ریز و ریزتر و دشمن و در حال جنگ با هم تقسیم کند، که قبله همه آنها آمریکا و اسرائیل باشد. و اشغالگران غربی تمامی ثروتهای منطقه را به چپاول ببرند، و کشورهای اسلامی همیشه فقیر و نادار و بازار مصرف کالاهای غربی، و در پی لقمه نانی چشمانشان به سخاوت دستهای سروران غربیشان خیره باشد!

مسیحیان غربی در کمال دروغ و مکر و حیله اتهامات بسیار زننده‌ای را بر پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه وسلم ـ روا داشته‌اند، و همواره در تلاش بوده‌اند به گونه‌ای مانع تجلی چهره واقعی اسلام در فضای جامعه غربی گردند، تا نشاید جهان غرب به اسلام گرایش پیدا کند.

برخی گمان می‌برند اهانت به پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه وسلم ـ و توهین به مقدسات اسلامی از نتایج حمله انتقام جویانه برخی جوانان مسلمان در ۱۱ سبتامبر ۲۰۰۱ م به برجهای دوقلوی تجارت جهانی است!

این گمان بسیار بچه‌گانه نیز از ثمرات رسانه‌های گروهی است که توسط کشیشان حقود و کینه‌توز مسیحی به خورد مردم ساده‌لوح داده شده، آنرا نادانسته نشخوار می‌کنند. عقده حقارت و کینه‌توزی و دشمنی با اسلام با ظهور اسلام و تهدید جایگاه تقدس مآبانه روحانیت مسیحی و یهودی، و برقراری رابطه مستقیم بین بنده و پروردگارش در سینه‌های روحانیون مذهب فروش غربی ترکید. و نیش امروز نه تنها از بهر کین است بلکه اقتضایی است از میراث قدیم که بعنوان یک طبیعت و سرشت در کالبد روحانیت غربی ریشه دوانده است.

هرگز در تاریخ چنین حمله وحشیانه، با چنان بی‌بند و باری فکری و اخلاقی در مقابل پیامبر و یا شخصیت تأثیر گذاری در تاریخ، و دین و ایده‌ای مخالف روی نداده، مگر آنچه تلمودیان یهودی در مقابل حضرت مسیح ـ علیه السلام ـ و مادر پاک‌دامنش حضرت مریم عزراء ـ علیها السلام ـ صورت گرفت که آنهم با حمله ددمنشانه غرب بر علیه اسلام هیچ قابل قیاس نیست!

چرا غربیها چنین بر اسلام و پیامبر توحید و یکتاپرستی ‌می‌تازند، بدون شک اسباب و دلایلی دارد که می‌توان به مواردی از آن اشاره نمود:

  1. روحانیت جهان غرب بخوبی دریافته؛ اسلام دین رهایی بخش بشریت است که پیامبران پیشین چون حضرت عیسی ( علیه السلام)، و حضرت موسی (علیه السلام) بدان مژده داده‌اند، و اگر واقعیت اسلام بر مردم برملا شود، و آنها به اسلام روی آورند، جایگاه تقدس مآبانه و مکانت روحانیت غربی از بین خواهد رفت، آنگاه کسی آنها را به عنوان واسطه بین خود و پروردگارش قرار نخواهد داد، و کسی از آنها بهشت خریداری نخواهد کرد. و چهره زالومنشی آنها که با بیرحمی تمام خون ملت را به نام دین و مذهب می‌مکند بر همگان واضع خواهد شد!
  2. تعصب کورکورانه غربیها از میراث تحریف شده پدرانشان نیز در این زمینه نقشی دارد که در ادامه مطلب بدان اشاره می‌کنیم.
  3. اعتراف به صحت اسلام یعنی خط بطلان کشیدن بر مسیحیت، برای همین بخاطر بن بست قرار دادن حکایت پیامبران گفتند که خداوند خود بصورت مسیح آمد تا پیام آخرش را به بشریت برساند، سپس بدار آویخته شد و خود را فدای گناهان بشر کرد، و آنها را برای همیشه رهایی بخشید!
  4. تصویر صادقانه پیامبر بدون شک باعث اثبات حقیقت پیامبری او خواهد شد، و آن یعنی نهایت مسیحیت، و کساد بازار کشیشان!
  5. صورت گرفتن پیش فرضیه‌ای در اذهان عمومی کشیشان که اسلام خطر عمده‌ای است بر جهان غرب، چون اگر غربیها حقیقت اسلام را درک کنند همه به دین اسلام خواهند گروید ـ و تجربه اندلس (اسپانیا و پرتغال) در قرن دوم هجری دلیلی است روشن بر این مدعا ـ و تشویه صورت اسلام و بد نام کردن آن در بین عامه مردم آنها را از اسلام و گرویدن به آن در امان خواهد داشت.

در اینجا به برخی از جملات کینه‌توزانه و مکارانه روحانیون تقدس مآب و مذهب فروش غربی در باره پیامبر بنگرید تا همراه با کشف چهره واقعی آنها به حقارتشان در تحریف واقعیتها و دروغ پردازی پی ببرید:

  • جیری فالویل (Jerry Falwell) کشیش انجیلی مشهور که دانشگاه انجیلی (Liberty University) را می‌چرخاند، و برای کتابش ” پیش بسوی جنگ هرمجدون ـMarch To Armgeddon ـ دعوت می‌کند. (انجیلیها این جنگ را پایان تاریخ تصور می‌کنند). او در ۶/اکتبر/۲۰۰۲م در برنامه ۶۰ دقیقه خود چنین به شخصیت والای پیامبر اسلام تازید:” من بر این باورم که محمد تروریستی وحشتناک بود، و به اندازه کافی از مسلمانان و غیر مسلمانان خوانده‌ام که او مرد جنگ و خشونت‌طلب بود. به نظر من مسیح چون موسی الگویی برای محبت گذاشت و محمد نمونه‌ای کاملا متضاد با آنها بود!!”.
  • پات روبرسون (Pat Robertson) کشیش انجیلی آمریکایی که به طرفداریش از اسرائیل مشهور است، و دارای چند مؤسسه رسانه‌ای بسیار بزرگ است، و شبکه ماهواره‌ای (Christian Broadcasting) که به ۹۰ کشور جهان با ۵۰۰ زبان افکار مسیحیت را پخش می‌کند، و رادیوی (الشرق الأوسط ـ خاور میانه ـ) برای دعوت به مسیحیت در جهان عرب از اوست! او در سال ۱۹۸۸م خود را برای ریاست جمهوری آمریکا کاندید کرد، و در پشت پرده بزرگترین تجمع دینی حزب جمهوری آمریکا قرار دارد. در شبکه فوکس اخباری (Fax News) با بی‌شرمی تمام چنین به پیامبر اسلام؛ امام و پیشوای رحمت و شفقت و انسانیت، و بزرگترین ناجی و آفتاب هدایت بشریت، تازید: آنچه این مرد ـ پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم ـ بدان دعوت می‌کند به نظر شخصی بنده یک نیرنگ و حیله بسیار بزرگی است. ۸۰ درصد قرآن از متون مسیحی و یهودی دزدی شده است من می‌گویم این مرد آدم کشی و قاتلی بیش نبود!!

البته تنها تعصب و جاه‌طلبی و حسادت باعث دوری جهان غرب از اسلام، و اعلام جنگش بر علیه پیامبر خدا ـ صلی الله علیه وسلم ـ و دینش نیست. بلکه میراث قدیمی که پدران غربیها برایشان ترک کرده‌اند در این زمینه نقش بسزایی دارد. حالا باید پرسید این باورهای پوسیده و میراث حقد و کینه نصرانیت از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

  1. آنچه مسیحیان شرقی قدیم از جمله یوحنا دمشقی (۶۷۵ ـ ۷۴۹م)، و شاگردش ابوقره، و یوحنا نقیوس، و یحیی بن عدی، و نویسنده مجهول مقاله “الدفاع السریانی” نوشته‌اند.
  2. گفته‌های رومیان قدیم چون سیوفانس، نیقتاس رومی، و جرمانس.
  3. مصادر اسپانیایی مثل کتابهای: ایزدور اشبیلی، اولوخیر، بول فارو و دیگران.
  4. دروغهای نویسندگان غربی تا پایان قرن هشتم هجری چون کتاب “الدحض الرباعی” و “المتناقضات” که نویسندگان آنها شناخته نشده است، و برخی نوشته‌های افرادی چون: بدرودی الفونسو، سان باسکوال، رامون مارتی و دیگران..

و ازجمله کارهای بسیار ننگی که تاریخ بشریت و عقل انسانیت آن را تا قیام قیامت نفرین خواهد ترجمه‌های تحریف شده‌ای از قرآن کریم بود که در دنیای غرب شایع کردند.

طی برنامه‌ای که بعدها به حرکت الکلونی ( حرکت غربی جهانی برای پژوهش در اسلام) شهرت یافت. این برنامه که در سال ۱۱۴۳ م شروع شد هدفش تحریف واقعیت اسلام، و تشویه صورت زیبای آن بود که “دیرکلونی فرانسوی” آن را در ۹۱۰م آغاز کرده بود. (نگا: الرسول صلى الله علیه وآله وسلم فی عیون غربیه منصفه، اثر/حسین حسینى معدى. دار الکتاب العربى – دمشق، ط/۱،۱۴۱۹هـ).

از دیگر کارهای بسیار پستی که این حرکت انجام داد گذارش کتابهای دروغین بود که در آن مناظراتی وهمی و خیالاتی بین اسلام و مسیحیت می‌نوشتند، و اسلام را بسیار پست و بی‌مایه و تحریف شده تقدیم می‌کردند، و از مسیحیت حقیقتی انکار ناپذیر جلوه می‌دادند.

البته سیاستهای حقیرانه و پست و دروغین این حرکت از سوی متعصبان کوردلی چون شیعیان صفوی بعدها در جهان اسلام تکرار شد، و متأسفانه هنوز هم ادامه دارد. کتابهای چون شبهای پیشاور، و تحریف متون حدیث پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه وسلم ـ، و تفاسیر تحریف شده صفویان از قرآن کریم، و دهها شبکه فتنه‌آفرین ماهواره‌ای صفوی از این قبیل است.

آنچه رفت تصویری بود از فعالیت خفاشان سودجو و مصلحت‌پرست برای پوشاندن چهره تابان آفتاب. و بدون شک هرگز جمال آفتاب را مجموعه‌ای از کشیشان حقود، و اشغالگران سودجو نمی‌توانند خدشه‌دار سازند. و در این جهان پهناور غرب، و پیشرفت معیارهای بحث و پژوهشی، و رشد فکری جامعه غربی افرادی هستند که حقیقت را درک کرده، با جرأت پرده ظلمت و تاریکی را دریده‌اند.

مقاله پیشنهادی

فواید مطالعه

۱- دور شدن وسوسه‌ها و غم واندوه. ۲- پرهیز از فرو رفتن در کارهای بیخود …