«جهاد چیست؟! تروریسم چیست؟!» ۲

(ظلم و جنایت علیه مسلمانان میانمار در سایه سکوت مجامع بین الملل)

📌«در گزارش دیده‌بان حقوق بشر آمده است: نیروهای امنیتی میانمار به سمت مسلمانان روهینگیا آتش گشوده‌ و به زنان آن‌ها تجاوز کرده‌اند،
پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۶
ظلم به مسلمانان در میانمار و در سایه سکوت مجامع بین‌المللی، نه‌تنها به کشتار زنان و کودکان می انجامد بلکه نیروهای امنیتی و پلیس میانمار نیز به جای حمایت و جلوگیری از گسترش خشونت، به زنان و دختران جوان میانمار تجاوز هم می‌کند؛ در گزارش ۵۶ صفحه‌ای دیده‌بان حقوق بشر درباره درگیری‌های اخیر میانمار آمده است: نیروهای امنیتی میانمار از مسلمانان مقابل بوداییان محافظت نکردند و در عوض یک کمپین خشونت‌آمیز علیه مسلمانان «روهینگیا»
به راه انداختند، از سوی دیگر سربازان و نظامیان میانمار به جای حفاظت از زنان، بر روی آن‌ها آتش گشوده و به آن‌ها تجاوز می‌کنند.»
منبع:‌ مشرق نیوز

➖مسئله اصلی ظلم بیش از ۳۰ ساله حکومت میانمار علیه مسلمانان است.
واقعا ستمی که در حق مسلمین شده است، هیچ دلسوزی ندارد و صاحبان رسانه و قدرت، توجه‌ای به ستم روز مره آنان نداشته و ندارند.
نماد دموکراسی و حقوق بشر در میانمار
یعنی خانم «آنگ سان سوچی» که دو دهه است در دفاع از اقلیت های مذهبی قیام نموده و همچنین جایزه صلح نوبل را نیز دریافت نموده است، در دفاع از چهار میلیون مسلمانی که در میانمار زندگی می کنند سخنی به میان نیاورد درحالی که هم کیشان وی ، به حریم آن‌ها تجاوز کرده اند.
📌عجب مدافع حقوق بشری،به راستی اگر مسلمین در هرجای جهان مورد ظلم و ستم قرار بگیرند، هیچ کس حاضر به دفاع از آنان نیست و حتی اغلب سیاست ها آتش بیار معرکه تلقی می شوند.
در اسلام دفاع از جان و مال و سرزمین و هم‌کیش خود، فرض عین است.
➖ یعنی بر افراد توانا لازم است تا در مقابل ظلم و ستم و تجاوز دیگران یک‌صف شوند و متحد باشند‌.
➖فریب این سیاه‌کاری های اسلام ستیزان را نخورید، جهاد هرگز به معنی جنایت و قتل و غارت نبوده و نیست، بلکه رهایی خود و‌ دیگران از زیر بار بردگی است، تا اجتماع و کانون خانواده همیشه سالم بماند و به زنان و دختران هتک حرمت نشود.
اگر زمام امور مملکتی به دست این افراد بیفتد، جرعه‌ای آب برای نوشیدن به مسلمان ها نمی‌ دهند.
📌شاید بگویید سخنان زیبا است اما مسلمانان از همه بیشتر زیر ستم هستند یا با خود سرستیز دارند و موقعیت طلبان هم منتظر ضربه زدن به این امت هستند. بله درست است، از دیدگاه قرآن عظیم الشأن همه مسلمانان (بیش از یک میلیارد و اندی) پاره تن و برادر و خواهر دینی یک‌دیگراند، از دیدگاه اسلام ظلم و تعدی بر دیگران حرام بوده و پذیرفتن ظلم نیز بشدت محکوم شده و حرام است. ملت مسلمان با جمعیت میلیاردی از هر سوء مورد فشار های گوناگون هستند، در واقع هرظلم و ستمی که بر این مردم می شود بر دیگر مسلمین واجب است تا به دفاع از آنان قیام کنند و اجازه ندهند
خون برادرانشان ریخته شود و
خواهرانشان مورد هتک حرمت قرار بگیرند.
📌مجامع بین المللی تا زمانی که خون مردم مسلمان در شهری جاری نشود دست از وقت‌کشی نمی کشند، چنانچه در بوسنی شاهد بودیم.
➖عده‌ای با نام «داعش» و «بوکو حرام» و…
به هیچ عنوان بیانگر و مبین اسلام نبوده و نیستند، این‌ها به شهر پیامبر عزیزمان رحم نکردند.
گروهک تروریستی «داعش» را تمام علما و رهبران امت اسلام محکوم نموده اند و کارهایی که آنها انجام می دهند مستند و توجیه‌ی در نصوص دینی اسلام ندارد.
اما جنایت‌های امثال لنین و استالین و مائو یا گروهک‌های تروریستی مسیحی در آفریقای مرکزی یا تروریست های بودایی در میانمار آیا از طرف رجال دینی و رهبرانشان محکوم شده اند؟ خیر …

نویسنده:«رد شبهات ملحدین»

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …