تاویل و تفسیر اشتباه شیعه در باره آیه («بَقِیَّتُ اللَّـهِ خَیْرٌ لَّکُمْ » ﴿هود: ٨۶)

هر جا این را مى نویسند و نامى از نام هاى امام زمان را بقیت الله اعظم میدانند، کسى که عربى نداند این نام دهن پرکن او را مرعوب مى کند.دانشگاهى هم به نام بقیت الله دارند.

اما وقتى به قران رجوع کردم آیه را، مربوط به آیات قبل و بعد دیدم. اصلاً کل آیه حرفهاى حضرت شعیب بود به قومش…… و در آخرش گفته بود: «بَقِیَّتُ اللَّـهِ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ  وَمَا أَنَا عَلَیْکُم بِحَفِیظٍ  ﴿٨۶﴾  قَالُوا یَا شُعَیْبُ» ﴿هود: ٨۶﴾ (آنچه پیش خدا باقى مى ماند براى شما بهتر است و من نگهبان شما نیستم. در جواب کافران گفتند اى شعیب…..).

این آیه مربوط حضرت شعیب و قوم او است که از آیه ٨٣ سوره هود شروع مى شود و او بعد از یک نصیحت طولانى به قوم خود که میگوید اینطور نکنید، آنطور نکنید، میرسد به آیه مورد نظر شیعه، و بعدش باز ادامه میابد تا آیه ٩۵ که قوم شعیب نابود میشود، ربطى به امام زمان اصلا ندارد.
 معجزه قرآن وقتی ظاهر میشود که  تکرار داستان حضرت شعیب را در سوره اى دیگر -سوره اعراف – ببینیم، در آنجا نیز شعیب قوم خود را نصیحت میکند که الله را بپرستید، شرک نکنید، کم فروشى نکنید، فساد در زمین نکنید و آخر باز به آیه مورد بحث ما رسیده ولى این بار عوض آنکه بگوید: «بَقِیَّتُ اللَّـهِ خَیْرٌ لَّکُمْ »، گفته: «ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ» (اعراف: ٨۵).
پس « بَقِیَّتُ اللَّـهِ »=«ذَٰلِکُمْ» است و معنى «ذَٰلِکُمْ» معلوم نیز معلوم میباشد!

چطور ممکن بود داستان حضرت شعیب یک دفعه به این صورت زننده قطع شود و درباره امام زمان آنهم به این طریقه مبهم صحبت کند! فقط با کمی عقل هم میتوان فهمید که تفسیر آخوندها غلط است ولى مشکل مردم ایران این است که قرآن نمى خوانند.
آنها خبر دارند که دیشب رئیس جمهور پاراگونه مهمان نخست وزیر نیکاراگونه بوده حتى خبر دارند که چى پوشیده بودند ولى از قرآن خود خبر ندارند. (واحسرتا واحسرتا).
این بى خبرى به آخوند ها جرأت داده که چنین دروغ هاى شاخدارى بسازند.

منبع: اسلام تکس

 

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …