بعد از پیامبر اکرم، پیشوای حضرت فاطمه چه کسی بوده است؟ ( ۳)

نویسنده:
محمد باقر سجودى

سول فوق را شیعه مطرح کرده و ما جوابش را دادیم (که در مطالب مرتبط این مقاله میتوانید انرا دنبال کنید)  قانع نشد و اعتراض کرد باز پاسخش را گفتیم  اما هنوز اعتراض ادامه دارد و نامه زیر را به هر سایتی (که مقاله ما  جالب دیده و نشر کرده) فرستاده….  نامه  شیعه در زیر مینویسیم ولی قبل از آن ، اجازه بدهید نکته ای را خدمتان عرض کنم: خداوند جل جلاله  در قران صحنه ای از قیامت را بتصویر میکشد که در آن پیروان ملایان گمراه، در حال جنگ و دعوا با ملایان و آیت الله های خود هستند:
وَقَالَ الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا لِلَّذِینَ اسْتَکْبَرُوا بَلْ مَکْرُ اللَّیلِ وَالنَّهَارِ إِذْ تَأْمُرُونَنَا أَنْ نَکْفُرَ بِاللَّهِ وَنَجْعَلَ لَهُ أَنْدَادًا  سوره سبا آیه ۳۳»و مستضعفان به مستکبران می‌گویند: «وسوسه‌های فریبکارانه شما در شب و روز (مایه گمراهی ما شد)، هنگامی که به ما دستور می‌دادید که به خداوند کافر شویم و همتایانی برای او قرار دهیم!» اگر بپرسید به چه حقی این آیه را در حق علما و مردم شیعه میدانید؟ خواهم گفت  که از این قسمت آیه:(( تَأْمُرُونَنَا أَنْ نَکْفُرَ بِاللَّهِ وَنَجْعَلَ لَهُ أَنْدَادًا) چه کسانی شب و روز به مردم امر میکنند یا علی مدد یا فاطمه مدد بگویند؟
پس یا این آیه درباره آنهاست
یا شما معنی ( اندادا) را در آیه نمیدانید یا ما نمیدانیم!!
و روشن کنید که معنی انداد چیست ؟!!!
حالا حرف من درباره انداد نیست، در باره مکر شب و روز است منظور قران از مکر شبانه روزی این ملایان چیست؟( مَکْرُ اللَّیلِ وَالنَّهَارِ)

حالا چند مکر شیعه را در این بحث ببینید
مکر اول: قیاس باطل میکنند مثلا یک محور بحث درباره سانسور بود، شیعه گفته بود::
نامه حسن جلالیان ( استاد طب آب درمانی ) خطاب به علمای محترم اهل سنت در سرتاسر دنیا درمورخ ۹/۱۱/۱۳۸۹ منتشر شد و در این نامه یک سوال از علمای محترم اهل سنت پرسیده شده است ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نشده است . این نامه برای جناب مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ( امام جمعه مسجد مکی زاهدان و مدیر حوزه علمیه دارلعلوم مسجد مکی زاهدان ) و برای جناب مولوی عبدالمجید مرادزهی خاشی ( استاد حوزه علمیه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان ) و جناب اقای مفتی محمد قاسم قاسمی (مفتی دارالعلوم مسجد مکی زاهدان) و برای دارلافتاء سراوران فاکس شده است ( درهمان بهمن ماه ۸۹ ) و برای شبکه ماهواره ای نور که شبکه اهل سنت است برای ۲ ایمیلشان به ادرس های : ایمیل های شبکه ماهواره ای نورارسال شده.و همچنین برای ایمیل دانشگاه الازهر مصر به آدرس: ایمیل دانشگاه الازهر مصرارسال شده است .و همچنین برای تعدادی از وب سایت ها و وبلاگهای اهل سنت نیز ارسال شده است و برای برخی از علمای دیگر اهل سنت بصورت پیامک اطلاع داده شده است ولی تاکنون که ۲۱/۲/۱۳۹۰ است هیچ عالمی از علمای اهل سنت پاسخ نداده اند .
و ما پاسخ دندان شکنی داده بودیم که اگر شما لالایی بلدید چرا خوابتان نمیبرد؟ اگر واقعا دنبال گرفتن پاسخ هستید پس چرا سایت های ملایم اهل سنت را هم هک و فیلتر میکنید؟ چرا سایت ما که پاسخ به شبهات بود را در همان روز اول کله پا و هک کردید؟ در مقابل این جواب دندان شکن شیعه رسوا کن!! ملا  چه داشت بگوید جز مغلطه؟ ببینید چه گفته:

شیعه میگوید:
مدیر محترم سایت: در سایت شما تمام مطالب سایت اسلام تکس تکرار شده اند و در پاسخ به نامه اقای حسن جلالیان سایت اسلام تکس موارد ذیل را مورد غفلت قرار داده و یا بطور عمد نخواسته مورد توجه خوانندگان قرار گیرد منجمله :
متن کامل نامه استاد جلالیان که به علمای سنی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۸۹ نوشته و ارسال کرده را توی سایت اسلام تکس .نت قرار نداده و در معرض دید بازدیدکنندگان نگذاشته است . واین یعنی چی ؟ شما حکومت ایران را به فیلتر کردن سرزنش میکیند خودتان هم فیلتر گر ماهری هستید و گرنه تمام متن نامه جلالیان را در سایت اسلام تکس میگذاشتید .

پاسخ اهل سنت :
مکر شبانه روزی را دیدید؟؟ بابا دکتر است! استاد است! اما نکته به این کوچیکی را نمیداند: ما میگوییم شما که مدعی هستید که به بحث سالم علاقه مندید پس چرا سایت های ما را فیلتر میکنید؟
او   در جواب میگوید که چون شما تمام حرف های ما را کلمه به کلمه در سایت خودتان نشر نکردید پس شما هم مثل ما هستید!!!!
آیا مغلطه را متوجه شدید؟؟ ما میگوییم سایت ما را نبندید تا جواب بدهیم او باید میگفت شما هم سایت ما را نبندید! اما این را نمیتواند بگوید چون که در سایت هایشان آزادانه  هرچی بخواهند  مینویسند . کسی نمیتواند فیلتر کند! مغلطه این است که میگوید شما چرا نامه مرا کامل ننوشتید یعنی برای سایت ما تکلیف تعیین میکند یعنی فقط به هک و فیلتر کردن سایت های سنی  راضی نیستند بما میگویند شما باید سخنگوی ما هم باشید والا شما هم مثل ما سانسورچی هستید!!!
آیا  حالا شما ۵۰ صفحه  سیاه کنی من باید بنویسم ؟ یا باید خلاصه حرفت را بنویسم ؟
هرکس علاقه دارد در سایت های شما میتواند متن نامه را بخواند ما که فیلتر نکرده ایم
پس دیدید مغلطه را؟….. ما میگوییم چرا اجازه نمیدهید به خانه خودمان وارد شویم؟؟  او میگوید شما هم بما اجازه نمیدهید ما در خانه شما بخوابیم پس مثل ما ظالم هستید!!!!یعنی آیا فرق خانه من و خانه تو را نمیداند یا همان  (   مَکْرُ اللَّیلِ وَالنَّهَارِ) است برای فریب دادن شیعه ها بیچاره؟؟
حالا هرکس میخواهد نامه شیعه کامل را بخواند برود در سایتش اینهم نشانی

در ادامه نامه شیعه میگوید:
خطاب اقای استاد  دکتر حسن جلالیان متخصص طب آب درمانی  به علمای شما بوده و نامه را خطاب به علمای شما نوشته است و باید انها جواب عالمانه بدهند که تاکنون هیچ کدام از علمای تسنن به این نامه بطور رسمی و غیر رسمی جواب نداده اند در حالیکه در این نامه هیچ اهانت و یا بی ادبی وجود ندارد و فقط یک سوال عالمانه از عالمان سنی پرسیده شده است و مستندات این نامه هم تماما از منابع معتبر اهل سنت است مانند کتاب صحیح بخاری و صحیح مسلم و کتاب المستدر ک علی الصحیحین و …………… و شما که جواب دادید جوابی عالمانه نبود و نظر شخصی خودتان را نوشته اید و نباید خودتان را بعنوان نماینده علمای سنی و یا مردم سنی مذهب معرفی کنید
یک پیشنهادی در پایان دارم به علمای اهل سنت که خودشان (به جای سجودی) به  میدان بیایند وعالمانه پاسخ اقای حسن جلالیان را بدهند مخصوصا که خطاب این نامه به علمای سنی است .این انتظاری بجا است که علمای سنی از هر مذهبی ( شافعی – حنفی – حنبلی -مالکی ) خودشان مستقیما به این نامه جواب بدهند . خود اقای حسن جلالیان
با قلم و نام خودش و بطور مودبانه و رسمی به علمای اهل سنت نامه نوشتهاست و انتظار معقول و منطقی هم این است که به نامه علمی و محترمانه ایشان جوابی عالمانه داده شود .

پاسخ اهل سنت:
توجه کردید ملای شیعه عوض آنکه جواب را نقد کند میگوید جواب دهنده سنی،عالم دین نیست !
اگر عالم نیست پس چرا سایت های معتبر سنی از سایت اسلام تکس نقل قول میکنند تا آنجا که مجبور شدی نامه ات را فتوکپی کنی و برای چند سایت بفرستی ؟؟
این که  بشما مربوط نیست که اهل سنت چه کسی را موظف به پاسخ گویی میکنند و چه کسی را عالم میدانند یا نمیدانند  به هر حال من جواب دادم و هیچ عالم سنی نگفت که فضولی موقوف تو کیستی که به جای ما جواب میدهی  این نهایت زورگویی را میرساند که برای اهل سنت شما نماینده تعیین کنید!!!
جواب شبهات شیعه را، من مینویسم وسایت های معتبر  اهل سنت  و تلویزیونها معتبر سنی، مردم را تشویق به خواندن سایت اسلام تکس میکنند و تا حالا احدی نگفته این حرف ها حرف علمای اهل سنت نیست
شما در مقام یک سوال کننده شیعه چه حقی داری  که برای تعیین تکلیف کنی؟ !!!!!!!!!!!!!
وانگهی همین خود سوال کننده هم  که ظاهراعالم  و ملای شیعه نیست بقول خودتان دکتر منخصص طب آب درمانی است  پس با حساب خودتان  حق ندارد که حرف از بخاری و مسلم و بیهقی و سند حدیث بزند ، پس چرا میگوید؟!
در سایت اسلام تکس نظر اهل سنت نوشته میشود نه نظر شخصی، و تا حالا کسی نگفت که نظر سجودی نظر اهل سنت نیست! و چون  فعلا بنفع شیعه نیست که سجودی مشهور شود( زیرا شیعه ای بوده که سنی شده) پس ، علمایی  دولتی را وادار نمیکند که  حکم تکفیرش را صادر کنند!!
پس نبین کی نوشته، ببین چی نوشته ! و نوشته را نقد کن!

وانگهی نویسنده یعنی سجودی  را اهل سنت قبول دارند و کتابهایش  را از فارسی به عربی ترجمه کرده اند(یعنی زیره را به کرمان برده اند و خریدار داشته!!!)
ذالک فضل الله یوتیه من یشاء و سوز و گداز شما مانع فضل الله نمیشود
این شبیه است به اینکه بین دو نفر شیعه و سنی  جنگ باشد و طرف شیعه به طرف سنی بگوید چرا با کارد به جنگ من آمدی قبول نیست برو بمب اتم بیار!!
تو باید خوشحال باشی که طرفت ضعیف است  و جواب سوال  ناپخته است، اما معترض تو هستی!!  چرا؟؟
از این گذشته، از نظر شما همه اهل سنت نادانند حتی زبانم لال شما امیر المومنین عمر را هم نادانترین نادانان میدانید!!! پس جواب شما را چه کسی بدهد؟؟
پس  مکر دوم  لیل و نهار شیعه( مکر شبانه روزی ) این است که وقتی جواب ندارد میگوید طرف  بحث ما نادان و جاهل است ! چرا نادان است؟؟ چون  عمامه ا ی به بزرگی  عمامه آیت الله های العظمی ندارد!
این بحث و گفتار ادامه دارد

محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

علم چگونه از بین می‌رود؟

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِکٍ قَالَ: أَلَا أُحَدِّثُکمْ حَدِیثًا سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللهِ صلی الله علیه وسلم …