باید درمقابل توهین غیرتمندانه برخورد کنیم!

نویسنده:
محمد باقرسجودى

در این شکی نیست که پیامبر دوستانی داشت و نهضت اسلام بتنهایی به ثمر ننشست و در این هم شکی نیست که سه نفر از  این یاران پیامبر  ابوبکر و عمر و عثمان رضی الله عنهم بودند، و هیچ عاقلی در این نیز تردید ندارد ک آن سه شخص محترم  تا پایان عمر رسول الله صلی الله علیه و سلم، همدم ایشان بودند…

و در این هم تردیدی نیست که آن سه شخص معزز با رسول الله فامیل و خویشاوند بودند، یعنی  یا رسول الله داماد ایشان بود ( رسول الله داماد ابوبکر و عمر بود  )و یا  آنها داماد رسول الله بودند ( عثمان و علی داماد پیامبر بودند)
حالا پس این شیعه ها چه  دارند که بگویند؟ خودتان بخوانید:
خبرگزاری حکومتی ایسنا:
در فواید خواندن زیارت عاشورا روایاتى است از جمله این‌که آمده است: در نجم ثاقب در ذیل حکایت تشرف جناب حاج سید احمد رشتى به ملاقات امام عصر ارواحنا فداه در سفر حج و فرمایش آن حضرت به او که چرا شما عاشورا نمى‌‏خوانید؟؟!!
شیخ ما ثقه الاسلام نورى رحمه الله فرموده: اما زیارت عاشورا را فایده ‏اى است که در کتاب دارالسلام ذکر کردم و اجمال آن آن‌که ثقه صالح متقى حاج ملا حسن یزدى که از نیکان مجاورین نجف اشرف است و پیوسته مشغول عبادت و زیارت نقل کرد.
از ثقه امین حاج محمد على یزدى که مرد فاضل صالحى بود در یزد که دائما مشغول اصلاح امر آخرت خود بود و شبها در مقبره خارج یزد که در آن جماعتى از صلحا مدفونند و معروف است به مزار به سر مى ‏برد و او را همسایه ‏اى بود که در کودکى با هم بزرگ شده و در نزد یک معلم مى ‏رفتند تا آنکه بزرگ شد و شغل عشارى پیش گرفت تا آنکه مرد و در همان مقبره نزدیک محلى که آن مرد صالح بیتوته مى ‏کرد دفن کردند
پس او را در خواب دید پس از گذشتن کمتر از ماهى که در هیات نیکویى است پس به نزد او رفت و گفت من مى‌‏دانم مبدا و منتهاى کار تو و ظاهر و باطن ترا و نبودى از آن‌ها که احتمال رود نیکى در باطن ایشان و شغل تو مقتضى نبود جز عذاب را پس به کدام عمل به این مقام رسیدى ؟

گفت: چنان است که گفتى و من در اشد عذاب بودم از روز وفات تا دیروز که زوجه استاد اشرف حداد فوت شد و در این مکان او را دفن کردند و اشاره کرد به موضعى که قریب صد ذرع از او دور بود و در شب وفات او حضرت ابى عبد الله الحسین علیه السلام سه مرتبه او را زیارت کرد و در مرتبه سوم امر فرمود به رفع عذاب از این مقبره پس حالت ما نیکو شد و در سعه و نعمت افتادیم
پس از خواب متحیرانه بیدار شد و حداد را نمى ‏شناخت و محله او را نمى ‏دانست پس در بازار حدادان از او تفحص کرد و او را پیدا نمود از او پرسید براى تو زوجه ‏اى بود؟
گفت: آرى دیروز وفات کرد و او را در فلان مکان و همان موضع را اسم برد دفن کردم.گفت: او به زیارت ابى‌عبد الله علیه السلام رفته بود؟
گفت: نه.گفت ذکر مصایب او مى‌‏کرد؟گفت: نه.گفت: مجلس تعزیه‌‏دارى داشت؟گفت: نه.آنگاه پرسید: چه مى‏‌جویى؟
خواب را نقل کرد.
گفت: آن زن مواظبت داشت به زیارت عاشورا.

و  در ادامه خبرگزاری ایسنا زیارت عاشورا نقل کرده، در بخشی از این زیارت نوشته شده است:
اللَّهُمَّ خُصَّ أَنتَ أَوَّلَ ظَالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنِّی وَ ابْدَأْ بِهِ أَوَّلاً ثُمَّ (الْعَنِ) الثَّانِیَ وَ الثَّالِثَ وَ الرَّابِعَ‏ * اللَّهُمَّ الْعَنْ یَزِیدَ خَامِساً
یعنی  پروردگارا تو لعن مرا مخصوص گردان به اولین شخص ظالم و اول در حق اولین ظالم و آنگاه در حق دومین و سومین و چهارمین پروردگارا و آنگاه لعنت فرست بر یزید پنجم آن ظالمان –

پاسخ اهل سنت:
شما قبلا در  نوشته  دیگری ( http://www.islamtxt.net/content/article/1125) دیدید که شیعه اصلا هدفش از عزاداری دلسوزی برای حسین نیست!
و حالا دیدید که در مهم ترین دعای خود خلفای راشدین و حضرت معاویه  را لعن میکنند و دلیلشان هم خواب فلان فرد صالح است،  و آن فرد صالح شیعه!!!!! البته هرگز برای دفاع از دین محمد  شمشیر بدست نگرفته و فقط شمشیر زبانش،  تند و تیز در  فعالیت بوده، أما نه علیه کافران، که علیه اهل بیت رسول الله، که علیه یاران رسول الله، که علیه فامیل ها و خویشاوندان رسول الله!
حتما میگویید ما که این ها  را میدانیم، سخن جدید تو چیست؟ حرفم این است که این جرات شیعه در پخش این نوع اخبار آنهم از رسانه  های رسمیش، دلیلی ندارد جز اینکه آنها از واکنش طرفداران اصحاب پیامبر نمیترسند ، گرنه یک واکنش معمولی اهل سنت ؛که به خاطر توهین به حضرت عایشه نشان داده شده بود؛  باعث شد تا حتی که خامنه ای، علی رغم میل باطنی خود این توهین را محکوم کند و هرچند که این محکومیت در روزنامه ها انعکاس خیلی کمرنگی یافت، اما باز  همین اندک  هم نشان داد که اعتراض میتواند این هتاکان را بر حایشان بنشاند

بیاد دارم وقتی که  شیخ  احمد یاسین مرحوم – رهبر حماس- به تهران آمد دولتیان به او روی خوش نشان ندادند! تا آنوقت که  رفت و سر قبر خمینی گل گذاشت، و اولا گل گذاشتن رسم ما مسلمونها نیست رسم ما دعا کردن است و دوما گل گذاشتن به نیت احترام به خمینی برای یک سنی عادی جایز نیست جه برسد که آن سنی رهبر یک گروه دینی هم باشد ! چرا جایز نیست؟ چونکه خمینی رسما و علنا اصحاب پیامبر را فحش داده و  ناسزا گفته است، پس این حرکت شیخ یاسین,که خدا از او بگذرد , اصلا درست نبود و متاسفانه شیخ یاسین تنها کسی  بین ما نبوده و نیست که اینطور بی تفاوت  و بی حس بود ما مثل او کم نداریم روی سخنم با علما و بزرگان ماست.
پس ما با این بی حسی و بی تفاوتی شریک جرم شیعه ها هستیم و این ماییم که با سکوت به آنها جرات میدهیم تا هر غلطی دلشان خواست انجام دهند و  و خیالشان راحت باشد که کسی اعتراض نمیکند.
بی شک این گناهی بزرگ است و توبه از آن لازم! استغفر الله لی و لکم

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …