این چه حرام زاده مردمانند ؛ سنگ را بسته اند و سگ را گشاده!

نویسنده:
محمد باقر سجودى

دو خبر برایتان انتخاب کردم – خبر اول:زنان تن فروش عرب = پس از سقوط رژیم «صدام حسین» در سال ۲۰۰۳ میلادی و بروز جنگ های متعدد و نا آرامی های فراوان در شهرهای عرب نشین عراق، شمار زیادی از زنان این کشور شوهرهای خود را در درگیری و خشونت ‌ها از دست دادند و به دنبال آن در وضع اسفناکی قرار گرفته اند.به‌ گزارش تابناک، قبل از حمله آمریکا به عراق، بیوه های عراقی، بویژه آنها که شوهرانش را در جنگ ایران ـ عراق از دست داده بودند، از سوی دولت مستمری دریافت می کردند و تحصیل فرزندانشان رایگان بود و در برخی موارد مسکن آنها هم تامین می شد اما اکنون هیچ شبکه حفاظتی برای آنها وجود ندارد و بیوه ها باید خود هزینه های شان را تامین کنند.
بر پایه آمارهای رسمی که‌ از سوی سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر عراق منتشر شده‌ است، هم اکنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار بیوه‌ در سراسر عراق وجود دارد که‌ بسیاری از آنها برای تامین مخارج زندگی خود با مشکلات فراوانی روبرو هستند.فقر و گرسنگی از یک طرف و نبود امنیت کافی در مناطق‌ عرب نشین عراق، بیوه‌های عراقی بر آن داشته‌ که‌ برای پیدا کردن نان و هم برای نجات جان خود وارد شهرهای منطقه‌ کردستان عراق شوند. منطقه‌ای که‌ آرام است و مردان آن برای خرید تن زنان عرب حاضر به‌ پرداخت هر پولی هستند.هم اکنون بسیاری از این زنان به منطقه‌ خوش آب و هوا و آرام کردستان مهاجرت کرده‌ و برای تهیه‌ مایحتاج و روزی خود ،اقدام به‌ تاسیس خانه‌های تن فروشی در سطح شهر کرده‌اند.
در همین حال،‌ سرلشکر «حسن نوری»، مدیر اداره‌ اطلاعات استان سلیمانیه‌‌ وجود چنین مراکزی در سطح شهر را تائید کرد و گفت :بر اساس آمارهای رسمی تنها در شهر سلیمانیه‌ ۴۰۰ مرکز تن فروشی وجود دارد.
وی افزود: بسیاری از این مرکز از سوی زنان عرب و تعدادی نیز از سوی چینی ها اداره‌ می‌شوند و آنها برای تامین مخارج خود مجبور به‌ انجام چنین کارهای هستند.
به‌ گفته‌ این مقام کرد، پارلمان منطقه‌ کردستان عراق تاکنون هیچ قانونی در رابطه‌ با منع تن فروشی تصویب نکرده‌ و به‌ همین دلیل هیچ نهادی حق دستگیری آنها را ندارد و همین کار نیروهای امنیتی را سخت کرده‌ است زیرا آنها نمی توانند با آنها برخورد کنند.اکنون شهرهای کردستان عراق به‌ پاتوق زنان تن فروش عرب تبدیل شده‌ است، زیرا از یک طرف کسی مزاحم کار آنها نمی شود و از طرڤ دیگر از این راه‌ پول زیادی دریافت می‌کنند.
مراکز تن فروشی هم اکنون به‌ وفور در سطح شهر دیده‌ می‌شود

خبر دوم: پارلمان کردستان عراق تاریخ ۲۷/۱۰/۲۰۰۸ ، قانون منع تعدد زوجات را  در سراسر  اقلیم کردستان تصویب کرد این قانون ۳۹ رای موافق آورد و مخالفان ۳۵ رای داشتند بر اساس این قانون مرد قانونا حق ندارد دو زنه بشود
بر اساس این قانون  هر مردی که ازدواج دوم کند حداقل به سه سال زندان محکوم میشود( حداکثر را خدا میداند) و باید که ۱۰ ملیون دینار عراقی غرامت بپردازد
و اگر زنی با علم به اینکه مرد زن دارد   با او عروسی کند نیز  باید عین  همین عقوبت را منتظر باشد، و عاقد و وکیل هم مجازات میشوند و قانون میگوید قاضی حق ندارد حکم را معطل یا کم کند
البته قانون در حالتهای استثنایی و نادر  بعد از طی هفت خوان رستم  تعدد را اجازه میدهد  مثلا زن حامله نشود یا مریض باشد که تازه همین دلیل هم کافی نیست باید زن اول راضی هم باشدو رضایت بدهد!! حالا بیا درستش کن!!
اما چون  قانون بدون شرط وقید نیست ( هر چند شرطش بدتر از بی قید و شرط بودن است) باز حتی همین، باعث نامیدی و عصبانیت  شدید سازمانهای مدافع حقوق زن و زنان فعال در  مبارزه برای حقوق زن شده است
خانم امیره حسن، که از طرف فعالین حقوق زنان در این جلسه پارلمان شرکت داشت ازنتیجه جلسه راضی نبود و معتقدد بود باید تعدد بطور کامل ممنوع باشد و گفت کوشش ما تا ریشه کنی قانون تعدد،ادامه خواهد داشت
البته جالب است بدانید که ازدواج دوم از سال ۱۹۹۸ عراق  به خاطر تنفری که  طالبانی( رییس جمهور فعلی عراق ) از این قانون داشت در منطقه تحت سیطره او ( سلیمانیه) ممنوع بود ولی حالا پارلمان اقلیم کردستان آن ممنوعیت را در تمام کردستان گسترش داده است.

حالا جمع بین این دو خبر
۱ – بدانید  کردستان عراق ۴ میلیون جمعیت دارد
۲–اگر در سلیمانیه ۴۰۰ مرکز فحشاء وجود دارد  پس در کردستان  عراق که سه استان دارد،حداقل باید  ۱۲۰۰ مرکز فحشاء رسمی وجود داشته باشد مراکز غیر رسمی و زنان خیابانی و فحشای  فردی را به حساب نمیاوریم.
حالا اگر در هر مرکز فساد، ۱۰ زن  مشغول بکار باشند  جمعا میشوند ۱۲۰۰۰ روسپی.
۳ حالا اگر بطور متوسط هر فاحشه  در روز ده مشتری داشته باشند میشود از قرار روزی ۱۲۰۰۰۰ زنا ! زیاد گفتم؟  باشد ! پس دست کم صد هزار زنا  در روز.
۴ معنی حرف این است که  ده ها هزار نفر از مردان کرد عراقی دائما و پیوسته  تعدد را تجربه میکنند یعنی زن دارند با زنی فاحشه یکجا میشوند این میشود دو تا و سه تا و ده تا  این میشود تعدد، اما  پارلمان عراق این را غیر قانونی نمیداند و ساکت است و سکوت علامت رضاست!!
۴ زنان فاحشه هم قانون شکنی میکنند یعنی مرد زن داری را فریب میدهند و جذب میکنند.
یعنی اگر زنی با مرد زن داری عروسی کند ۳ سال زندانی میشود اما  زن فاحشه همین جرم را مرتکب میشود اما این عمل برای او جرم نیست
حالا اگر مردی فقط با یک زن فاحشه رابطه بگیرد و فقط هر شب بپیشش برود باز از نظر پارلمان کردستان عراق او گناهی نکرده در حالیکه عملا مرد دو زنه است!
اما پارلمان کردها این را  احجاف به حقوق زن اول نمیداند و پلیس حق دخالت ندارد!!
آقا مرض را از فاحشه ای  یا فاحشه ها بگیرد هدیه بدهد به زنش جرم نیست ، جرم فقط این است که مرد خود را به دو زن محدود کند با صد زن بخوابد این عیبی ندارد!!!

حالا که این دو خیر را کنار هم قرار دادیم نتیجه چیست
معلوم است
زن بیوه یا دختر شوهر نیافته ، از نظر دولت کردها حق ندارد زن دوم بشود
اما حق دارد فاحشه بشود و از این طریق  حق دارد زن هزار مرد بشود
و توجه کنید باز بودن فاحشه خانه ها باعث میشود رغبت مردان به عروسی کم شود زیرا راه  نجات از فشار جنسی در دسترس است و این یعنی  بیشتر شدن تعداد زنان بی شوهر
راستی چرا پارلمان کردستان عراق اجازه تعدد را نمیدهد ولی فحشاء و زنا را برای کوچک و بزرگ، برای  با زن و بی زن و برای مذکر و مونث و برای کرد و غیر کرد اجازه میدهد؟؟؟
کدام دست در زیر ماسک دفاع از حقوق زنان، در پی بدبخت کردن مسلمونهاست؟

مقاله پیشنهادی

زهد رسول الله صلی الله علیه وسلم

عَنْ أبِی هُرَیْرَهَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم: «اللَّهُمَّ ارْزُقْ آلَ مُحَمَّدٍ …