آیا در کتب اهل سنت آمده که رسول خدا صلی الله علیه وسلم در جلوی مردم برهنه شده است؟(۲)

ترجمه: «آنگاه که قریش کعبه را بنا نمودند دو نفر دو نفر با هم سنگ را به آنجا حمل می نموند و من (عباس) و پسر برادرم (محمد صلی الله علیه وسلم) با هم بودیم. ازارمان را می گرفتیم و آن را بر روی شانه هایمان می گذاشتیم و سنگ بر روی آن می گذاشتیم و هرگاه به مردم نزدیک می شدیم ازارمان را می پوشیدیم. او جلوی من راه می رفت تا اینکه غش کرد و سنگ را زمین انداختم و او به آسمان نگاه می کرد راوی می گوید: گفتم (یعنی عباس) ای پسر برادرم تو را چه شد؟ گفت از اینکه عریان راه بروم نهی شده ام این صحبت هایش را کتمان کردم تا اینکه خداوند نبوتش را آشکار ساخت».

همانطور که می بینید این روایت و این جریان در دلایل النبوت ایشان می باشد و بغیر از عمویش عباس، کسی او را ندیده  و جز آن دو نفر کسی در آن اتفاق حاضر نبوده است و همانطور که عمویش می گوید، آن اتفاق و صحبت های برادر زاده اش را نیز از مردم کتمان و مخفی می نمود. تا اینکه به نبوت رسید.

حال ای روافض، بگویید از کجای این اتفاق و جریان، عریان شدن رسول خدا صلی الله علیه وسلم در جلوی مردم را برداشت نموده اید؟؟

آیا هدف شما چیزی است جز اینکه می خواهید به رسول خدا صلی الله علیه وسلم تهمت بزنید؟ آخر چرا اینقدر کذاب و تدلیس گر هستید و با معنای روایات بازی می کنید؟

در ضمن همینکه رسول خدا صلی الله علیه وسلم دراز کشیدند و گفتند از اینکه عریان راه بروم نهی شده ام، همین دلالت می کند بر اینکه کسی او را ندیده است. برای اینکه کسی که دراز می کشد و خود را از دید مردم مخفی کرده است چگونه مردم او را می بینید؟ پس جز عمویش که محرم او بوده کسی او را ندیده است.

در ضمن به این روافض که دینشان و مذهب و فتاوایشان بین ناف و زانو متمرکز شده است می گویم که شما را چه به طرح این شبهات سخیف؛ در حالی که آدمی شرم میکند مطالب کتابتان را حتی بخواند!!!

نگاه کنید که روافض به رسول خدا صلی الله علیه وسلم در کتاب هایشان چه تهمتی بسته اند:

در  بحار الأنوار (۲۲/۲۱۷) چنین آمده است: «قال الرضا : إن رسول الله – صلى الله علیه وسلم – قصد دار زید بن حارثه فی أمر أراده فرأى امرأته تغتسل فقال لها :  سبحان الذی خلقک ».

ترجمه: امام رضا می گوید: رسول خدا صلی الله علیه وسلم قصد خانه زید بن حارثه را کردند برای کاری که داشتند، آنجا زنی را دید که داشت حمام می کرد و به آن زن گفت: سبحان الذی خلقک = پاک و منزه است خدایی که تو را خلق کرده است».!

العیاذ بالله  شأن رسول خدا صلی الله علیه وسلم در نزد شیعه این روایات سخیف است که کتبشان را پر کرده است.

از جعفر بن محمد علیهما السلام  روایت کرده اند که گفت : «کان رسول الله – صلى الله علیه وسلم – لا ینام حتى یضع وجهه بین ثدیی فاطمه ».

بحارالأنوار ج : ۴۳ ص : ۷۸‏

ترجمه: رسول خدا صلی الله علیه وسلم نمی خوابید مگر اینکه صورتش را بین پستان های فاطمه قرار نمی داد!!!

نمی دانم برای این روایات سخیف چه تعلیقی بنویسم؛ فقط می گویم خداوند رویتان را سیاه کند.

گذشته بر این، امام دوازدهمتان زمانی که ظهور می کند عریان می باشد!!!

 الشیخ الطوسی والنعمانی از  امام رضا روایت کرده اند : « أن من علامات ظهور المهدی أنه سیظهر عاریاً أمام قرص الشمس ». حق الیقین (ص ۳۴۷) .

ترجمه: از نشانه های ظهور مهدی این است که او جلوی قرص خورشید به طور عریان ظهور می کند!!!

خب مهدی شما را که تمام بشریت عریان خواهند دید!!! این را کجای دلمان بگذاریم؟؟

در ضمن عورت که نزد شیعه تنها دو سوراخ جلو و عقب است!!! و باسن را نیز جزو عورت نمی دانید!!!

الکلینی در  الکافی ( ۶/۵۱۲) از  أبی الحسن علیه السلام روایت کرده که گفت : « العوره عورتان القبل والدبر ، فأما الدبر مستور بالإلیتین فإذا سترت القضیب والبیضتین فقد سترت العوره ».

ترجمه: عورت دو جا است جلو و عقب. اما عقب که با دو باسن پوشانده می شود و  اگر آلت و دو بیضه ات را نیز [مثلا با دستت ] مخفی کردی پس به راستی که ستر عورت کردی!!

ما شاء الله به این ستر عورتتان!!!

حتی در مذهب جنسی شما نگاه کردن به عورت غیر مسلمانان همانند نگاه کردن به عورت الاغ است، برای اینکه غیر خودتان را حیوانات حساب می کنید

از امام صادق روایت کرده اند که گفت « النظر إلى عوره من لیس بمسلم مثل نظرک إلى عوره الحمار » الکافی (۶/۵۱۲)

ترجمه: نگاه کردن به عورت کسی که مسلمان نیست مانند نگاه کردن به عورت الاغ است!!!

همچنین عورت امام باقرتان را نیز دیدند چون کسی که خودش حمام باشی باشد و حمام داشته باشد و هربار که بیکار شد برود حمام و به دیگران بگوید بیایید مرا بشویید خب آخرش عورتش هم نمایان می شود دیگر!!!

به شهادت کافی و من لا یحضره الفقیه که از کتب اربعه شما هستند و در نزد شما همانند بخاری و مسلم ما هستند چنین آمده است

دَخَلْتُ حَمَّاماً بِالْمَدِینَهِ فَإِذَا شَیْخٌ کَبِیرٌ وَ هُوَ قَیِّمُ اَلْحَمَّامِ فَقُلْتُ لَهُ یَا شَیْخُ لِمَنْ هَذَا اَلْحَمَّامُ فَقَالَ‏ لِأَبِی جَعْفَرٍ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ ع فَقُلْتُ أَ کَانَ یَدْخُلُهُ قَالَ نَعَمْ فَقُلْتُ کَیْفَ کَانَ یَصْنَعُ قَالَ کَانَ یَدْخُلُ فَیَبْدَأُ فَیَطْلِی عَانَتَهُ وَ مَا یَلِیهَا ثُمَّ یَلُفُّ إِزَارَهُ عَلَى أَطْرَافِ إِحْلِیلِهِ وَ یَدْعُونِی فَأَطْلِی سَائِرَ جَسَدِهِ فَقُلْتُ لَهُ یَوْماً مِنَ اَلْأَیَّامِ اَلَّذِی تَکْرَهُ أَنْ أَرَاهُ قَدْ رَأَیْتُهُ قَالَ کَلاَّ إِنَّ اَلنُّورَهَ سُتْرَهٌ.

 ( الکافی ۶/۵۰۸)  و (من لا یحضره الفقه  جلد ۱ / بَابُ غُسْلِ یَوْمِ الْجُمُعَهِ وَ دُخُولِ الْحَمَّامِ وَ آدَابِهِ وَ مَا جَاءَ فِی التَّنْظِیفِ وَ الزِّینَه

ترجمه: و از عبید اللَّه مرافقى روایت شده که گفت: در مدینه وارد حمّامى شدم پیرمردى را دیدم که سرپرست حمّام بود [باو] گفتم: اى پیرمرد این حمّام از آن‏ کیست؟ گفت: از أبى جعفر محمّد بن علیّ علیهما السّلام (امام باقر علیه السّلام) گفتم. آیا ایشان خود نیز بحمّام مى‏آیند؟ پاسخ داد: آرى، گفتم: هنگامى که بحمّام مى‏آیند چکار میکنند؟ گفت: آن حضرت داخل حمّام مى‏شود و شروع میکند ابتدا پشت زهارش و آنچه اطراف آن است نوره میکشد بعد عورتش را لنگ میپوشاند و مرا صدا میزند و من بقیه بدنش را برایش نوره میکشم. روزى از روزها بآن حضرت عرض کردم آنچه که شما مایل نبودید من آن را ببینم دیدم، آن حضرت فرمود:  هرگز ممکن نیست دیده باشى، زیرا که نوره خود پوششى است.

پس بار دیگر می گوییم، مادام که در کتب خودتان این روایات وجود دارد، پس برای خودتان دنبال شریک جرم نگردید و با تلبیس کردن بر بروایت صحیح بخاری، نمی توانید بار بر روی دوش خودتان را سبک گردانید؛ چراکه همانطور که ثابت کردیم روایت صحیح بخاری مربوط به قبل از بعثت و به شهادت زهری مربوط به قبل از محتلم شدن رسول خدا صلی الله علیه وسلم بوده و همچنین جز عمویش که از محارم او بوده، کسی در آن صحنه حضور نداشته است.

 

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …