آیاتی که باید انسان را هدایت کند، ملحدان را بیشتر گمراه میکند!!

از شومی ملحدین  کمونیست  و سیکولاران غربی، ایران ما افتاد بدست ملایان شیعه، مردم از شر ملحدین شرقی و غربی، به ملاها پناه بردند، و حالا از شومی عملکرد ملایان تعداد ملحدین باز  در ایران بی حد زیاد شده است . و الله میداند که این تسلسل باطل تاریخی کی دست از سر ایرانیان بر میدارد و این قوم  چه وقت بر سر عقل میایند! ملحدین گاهی به حق ایرادهای درستی به ملایان دارند، اما وقتی دایره انتقاد آنها به قوانین اسلام و قرآن میرسد، در میابید که آنها قومی نادانانند و و گاهی برعکس ( تماما برعکس )سخن میگویند مثلا این نمونه را ببینید: 

ملحد میگوید  در قرآن آمده :
 آیه اول :اللّهُ الَّذِی رَفَعَ السَّمَاوَاتِ بِغَیرِ عَمَدٍ تَرَوْنَهَا (رعد/۲) «الله همان کسی است که آسمان را بدون ستونی (همانگونه) که می بینید بالا برد؛»
اما پرسشی که پیش می‌آید این است که؛ چگونه آسمان بدون ستون برپا نموده است؟
چرا بر روی زمین سقوط نمی‌نماید؟ خدای مسلمانها خودش پاسخ میدهد:
آیه دوم :إِنَّ اللَّهَ یمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کَانَ حَلِیمًا غَفُورًا (فاطر/۴۱) همانا الله آسمانها و زمین را گرفته است تا نیفتند و اگر بیفتند بعد از او هیچ کس آنها را نگاه نمى‏دارد اوست بردبار آمرزنده.
آیه سوم : أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ …….السَّمَاء أَن تَقَعَ عَلَى الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ (حج/۶۵) آیا ندیده‏اى که الله …..آسمان را گرفته است تا [مبادا] بر زمین فرو افتد مگر با اجازه خودش.
پس  قرآن گمان میکرده که  آسمان داری وزنی می‌باشد که الله آنرا نگه می‌دارد تا مبادا بر روی زمین سقوط نماید.

پاسخ موحدین:
آیه اولی: که آورده دقیقا یک معجزه علمی است که رابطه  و توازن بین کرات را با  ستون نامرعی  (  به زبان امروزی جاذبه ) بیان میکند،  من نمی فهمم که ملحد چرا  نتوانسته ستون نامرعی را به جاذبه بین کرات معنی کند؟
و آیه دوم  هم اگر ملحد هوش میداشت باید که باعث  هدایتش میشد ، شما به این جمله آیه دقت کنید:
 إِنَّ اللَّهَ یمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا (فاطر/۴۱) همانا الله آسمانها و زمین را گرفته است تا نیفتند.

ملحد باید با خود اندیشه کند که قرآن میدانسته  کره زمین  با همه  عظمت ظاهریش  با این کوه های عظیم و محکمش  ممکن است بیافتد! پس این یعنی چه؟ یعنی اینکه به جای محکم نیست و معلق  و آویزان  در هواست و این خود یک معجزه علمی است اما هیهات و افسوس  که قلب مهر خورده، سفید را سیاه میبیند و سیاه را سفید !!
ما از افتادن آسمان  ها درک درستی نداریم، زیرا که از خود آسمان درک کاملی نداریم، همه هنر ما این است که میگوییم آسمان بی انتهاست، یعنی چه که بی انتهاست؟ آیا میتوان تصور کرد جاده ای که از تهران بیرون میرود و میرسد به اصفهان و شیراز و بوشهر بگوییم بی انتهاست ؟ بی انتها اصلا معنی ندارد!! بلاخره باید یک جایی به پایان برسد. پس  باید اعتراف کنیم که درک ما محدود است !

حالا میگویند آسمان هم مثل زمین گرد است خوب گرد است! اما باز این اسمان گرد در درون چی قرار دارد ؟ دیدید درک ما محدود است! پس نمیدانیم منظور از افتادن آسمان چیست اما افتادن از زمین تا حدی مشخص است زمین میتواند بدون چاه خورشید بیافتد  و بسوزد و میتواند در جهت عکس جاذبه خورشید بیافتد ( از مدار خارج شود) و یخ بزند  و دمایش به  هزار درجه زیر صفر برسد.

حالا الله این زمین را در مدار معینی نگه داشته دقیق دقیق  کمی دور و نزدیک شود واویلاست و ما میبینیم همسایگان ما را (مریخ را و  زهره را) در حسابهای فضایی فاصله آنها با خورشید عین فاصله ما با خورشید است در حساب های فضایی به اندازه میلیمتر  زهره از ما به خورشید نزدیکتر است و مریخ به اندازه میلمتری از  نسبت بما از خورشید دور تر است  و هردو اینها مثل زمین ما جو هم دارند منتهی یکی یخ بسته و یکی از گرمی میجوشد، و این زمین است که الله آنرا در مدارمعین نگه داشته  تا نیافتد،تا ملحد بتواند زنده بماند و او بما میخندد  به قرآن میخندد و قرآن را  بیخرد و خود را خرد گرا میداند البته درست میگوید  ملحد  خرد گراست ، البته خردگراییش بی دال است!!

از آیه سوم  ملحد تعجب کرده و پرسیده مگر آسمان وزن دارد که بر زمین بیافتد؟
ای نادان چرا آسمان وزن ندارد؟ همین برف و  باران که میبارد فقط جز کوچکی از این آسمان است ببین  اگر یکجا جمع شود چقدر سنگین است، اگر  در جاده ای کوهستانی بهمن بر سرت بیافتد، شاید عاقل شوی!! اما نه باز خواهی گفت بهمن که از آسمان نیامده از کوه آمده! آیا برف در کوه درست میشود؟ این ماه و ستارگان مگر در آسمان نیستند؟!!
آری آسمان وزن دارد اما گویا ماده درون جمجمه شماست که در اثر شراب نوشی در حالت بی وزنی است و شما برای همین  همیشه در سکرات هستید!!  و تازه با قیافه حق بجانب  و تمسخر مینویسید مگر آسمان وزن دارد ؟!! وزن ندارد پس چی دارد؟!!

منبع: اسلام تکس

مقاله پیشنهادی

شبهه مخالفان حدیث و آیه «در کتاب هیچ چیز را فرو نگذاشته‌ایم»

یکی دیگر از شبه‌هایی که مطرح می‌کنند فهم آن‌ها از فرموده‌‌ی خداوند و این آیه …